تیتر برتر

وب سایت خبری تیتر برتر

تیتر برتر

وب سایت خبری تیتر برتر

ارسال BTS و ارسال منطقه‌ای چیست؟

ارسال BTS و ارسال منطقه‌ای چیست؟

با توجه به مثال قبلی، فرض کنید که مهد کودکی که شما قصد جذب مشتری برای آن را دارید در سعادت آباد است. خب منطقی‌تر این است که شما به افرادی اطلاع رسانی کنید که در این منطقه باشند و امکان حضور در مهد کودک برای آنها وجود داشته باشند. با این حساب چه دلیل دارد که فردی از تهرانپارس پیامک شما را دریافت کند. پس با استفاده از ارسال منطقه‌ای می‌توانید تمام ساکنان ۲۰ تا ۴۰ سال منطقه سعادت آباد را مورد هدف قرار دهید و با استفاده از دکل مخابراتی یا همان BTS می‌توانید تنها به افرادی که در این منطقه رفت و آمد دارند اس ام اس بفرستید.

نقش شغل در ارسال پیامک چیست؟

یکی دیگر از ویژگی‌های جذابی که در پنل پیامکی سئوسل وجود دارد، ارسال پیامک با توجه به در نظر گرفتن شغل است. البته این موضوع زمانی اهمیت پیدا می‌کند که مشتریان شما اعضایی از یک صنف شغلی خاص باشند، در این صورت است که حتی تبلیغات ارزان پیامکی بیشتر از تبلیغات تلویزیونی برای شما بازده دارند. اگر که بتوانید مخاطبانتان را به درستی تشخیص دهید می‌توانید پیام را به افراد مورد نظر بفرستید.

تا این لحظه قصد داشتیم تا برخی از امکانات موجود در پنل‌ پیامکی را برای شما بیان کنیم. همانطور که مطالعه کردید، این پنل به شما کمک می‌کند که تا دقت بیشتری برای تبلیغ داشته باشید تا فروش خودتان را با کمترین هزینه به بالاترین حد برسانید. چون پیامک بسیار ارزان و هدفمند است.

منبع:

https://seocell.ir/sms/