تیتر برتر

وب سایت خبری تیتر برتر

تیتر برتر

وب سایت خبری تیتر برتر

مطالعات نشان می‌دهند کارفرمایان استان‌های حوزه آتلانتیک کانادا به متقاضیان کار بیشتری نیاز دارند

کارفرمایان نگرش مثبتی نسبت به مهاجران دارند اما به دلیل کمبود متقاضی، هنگام استخدام با مشکل روبرو می‌شوند. بسیاری از کارفرمایان در سراسر آتلانتیک کانادا برای استخدام با مشکل مواجه هستند زیرا تعداد متقاضیانی که تجربه و مهارت کافی داشته باشند زیاد نیست. این گزارش بر اساس مستندات به دست آمده توسط مرکز Harris دانشگاه مموریال نیوفاندلند منتشر شده است. این تحقیقات تحت عنوان "نگرش کارفرمایان نسبت به استخدام تازه واردان و دانشجویان بین‌المللی در استان‌های آتلانتیک" صورت گرفته است.

تمرکز این گزارش بر روی درک بهتر مشکلات مرتبط با ادغام تازه واردین با بازار کار آتلانتیک کانادا، درک و نگرش کارفرمایان بوده است.
آتلانتیک کانادا به چهار استان شرقی کانادا که در حاشیه اقیانوس اطلس قرار دارند گفته می‌شود. این چهار استان عبارت‌اند از: نیوبرانزویک، نیوفاندلند و لابرادور، نووا اسکوشیا و جزیره پرنس ادوارد.
بیش از نیمی از کارفرمایان آتلانتیک کانادا که از مهاجران و یا دانشجویان بین‌المللی درخواست دریافت کرده بودند، در نهایت یک مهاجر و یا دانشجوی بین‌المللی را استخدام کردند. علاوه بر این 88 درصد کارفرمایان در این نظرسنجی گفتند که تجربیات مثبتی با کارگران مهاجر داشتند. آن‌ها نسبت به مهاجران نگرش مثبتی داشتند زیرا کارگران بین‌المللی که قبلاً استخدام کرده بودند افرادی "سخت کوش، ماهر و قابل اعتماد" بودند.
این نگاه مثبت نشان می‌دهد که کارفرمایان در آتلانتیک کانادا مشتاق به استخدام مهاجران هستند. با این حال این استان‌ها، نگه داشتن مهاجران را در این منطقه امری دشوار می‌دانند.
 

نرخ پایین مهاجرت در آتلانتیک کانادا

در آتلانتیک کانادا بحران جمعیتی وجود دارد. این منطقه با کاهش نرخ باروری و پیر شدن جمعیت مواجه است. علاوه بر این بسیاری از دانشجویان بین‌المللی که برای تحصیل به این منطقه می‌آیند، پس از فارغ‌التحصیلی برای یافتن فرصت‌های شغلی متانسب‌تر با علایق خود، منطقه را ترک می‌کنند.
در حقیقت دلیل اصلی ترک منطقه توسط مهاجران مسایل شغلی است. به همین دلیل دولت‌ها، کارفرمایان و موسسات آموزشی در حال تدوین استراتژی‌های مناسب برای جذب و نگه داشتن بیشتر مهاجران، دانشجویان بین‌المللی و کارگران موقت در منطقه هستند.
این منطقه در سال 2010 پذیرای 3 درصد از کل تازه واردان به کانادا بوده است. نکته قابل ذکر در خصوص این منطقه این است که آتلانتیک کانادا 6.5 درصد از کل جمعیت کانادا را تشکیل می‌دهد. این میزان پذیرش مهاجر در سال 2016 به 5 درصد افزایش یافت. دولت فدرال کانادا در سال 2017 برنامه آزمایشی (پیلوت) مهاجرت آتلانتیک (AIP) را به عنوان ابزار اضافی مهاجرت راه اندازی کرد. از آن زمان مهاجرت به این منطقه به شکل قابل توجهی افزایش یافته است. میزان پذیرش مهاجر در سال 2018 به میزان 22 درصد و در سال 2019 به میزان 26 درصد افزایش داشته است.
با این اوصاف، آتلانتیک کانادا کمترین میزان مهاجرت و نگهداری مهاجران را در کانادا دارد. بسیاری از مهاجران تمایل دارند تا شهرهای بزرگ‌تری مانند تورنتو، ونکوور، یا مونترال را به جای منطقه آتلانتیک کانادا انتخاب کنند.
 

آتلانتیک کانادا برای حفظ مهاجران چه کاری باید انجام دهد؟

این مطالعه که اخیراً صورت گرفته است، برای سهولت ادغام مهاجران و دانشجویان خارجی با بازارهای کار منطقه، چند توصیه مهم را ذکر کرده است.
یکی از این موارد، معرفی سیاست‌های مهاجرتی متناسب با نیازهای کارفرمایان در سراسر منطقه است. کارفرمایان به استخدام نیروی کار نیاز دارند اما با کمبود متقاضی مواجه هستند. یک راه حل ساده برای رفع این مشکل، همسویی سیاست‌های مهاجرتی برای تامین این نیازهای کارگری است.
توصیه دیگر معرفی آموزش بین فرهنگی برای مهاجران و کارفرمایان جهت سهولت در برقراری ارتباط در محل کار است. این امر از اهمیت بسیار ویژه‌ای برخوردار است زیرا عمده نگرانی کارفرمایان در خصوص مهارت زبانی، اختلافات فرهنگی و محیط کار و همچنین حفظ و نگهداری نیروی کار است. توصیه بعدی نیز تغییر شیوه‌های کار در جهت کمک به مهاجران و بهبود وضعیت نگه داشتن آن‌ها در منطقه است.
در حال حاضر نشانه‌هایی از بهبود وضعیت به چشم می‌خورد. در اوایل سال جاری اداره مهاجرت کانادا متوجه شد که نرخ نگه داشتن مهاجرن در منطقه در حال بهبود است.
همچنین کارفرمایانی که در این تحقیقات شرکت داشتند پیشنهاد کردند که دولت‌ها، آژانس‌های اسکان و سازمان‌های غیر دولتی بری حمایت از مواردی مانند اشتغال همسر، تحصیلات کودکان، مسکن ارزان قیمت، خدمات درمانی و بهداشتی و همچنین بهبود فعالیت‌های ارتباطات اجتماعی، اقدامات بیشتری انجام دهند.

عرضه ی لوازم التحریر عمده توسط پینسیل به چه صورت است؟

اکثر افراد در سنین مختلف این محصولات را دوست دارند زیرا حس نوستالژیک خرید اول مهر را به همراه دارد. آریالند ضمن ارائه انواع لوازم تحریر با کیفیت و ارزان، امکان خرید انواع بازی فکری و آموزشی برای تمامی سنین را نیز فراهم کردهاست. بهترین راه برای خرید لوازم تحریر اداری، خرید عمده است. امروزه در اکثر کتابخانه ها لوازم تحریر نیز به فروش می رود و عمده سود آن ها از فروش لوازم تحریر می باشد. در حقیقت گاهی وقتها شما میتوانید تنها با استفاده از نوشت افزار جدید و جذاب، میزان مطالعه و یادگیری را در کودک خود افزایش دهید. بنابراین با توجه به نزدیکی فصل مدرسه ما به سراغ سایت بادپرک رفتیم و برای نوشتن لیست لوازم تحریر از مطالب این سایت تخصصی در حوزه لوازم التحریر کمک گرفتیم. خودکارها که ابزاری مخصوص برای نوشتن محسوب میشوند، امروزه در رنگها و مدلهای مختلف تهیه میشوند.

خرید لوازم تحریرعمده ؛ ابزاری که برای همه سنی نیاز است! همه ابزاری هستند که در هر جامدادی و میز کاری وجود آنها لازم و ضروری است. حال که به انتهای این مطلب رسیدیم و شما به اطلاعات مختلفی درباره نوشت افزارها و تاثیر آنها بر مطالعه دست یافتید، اکنون بهتر است به سیر و جستجو در میان محصولات فروشگاه آنلاین ال آی که فروشگاهی معتبر در زمینه فروش لوازمالتحریر است، بپردازید. وجود انواع لوازم و ابزار رنگ آمیزی مانند مداد رنگی، آبرنگ، ماژیک، گواش و همچنین دفتر نقاشی، در این مسیر تاثیر شگفت انگیزی در پرورش مهارتهای کودک دارند. آیا از تاثیر نوشتافزار بر مطالعه کودکان اطلاع دارید؟ بطور مثال کودکان برای نوشتن حروف و یا رسم اشکال مداد را ترجیح می دهند. هر فردی درک خاص خود را از نگارش دارد و علاقه مند است تا از ابزار خاص خود برای نوشتن استفاده نماید. با توجه به سنگ نوشتهها و اشکال حک شده بر روی دیوارهها میتوان گفت که انسان از دیر باز به نگارش علاقه داشته است؛ و اولین نوشت افزار را میتوان میخ و چکش نامید. دنیای نوشتافزار دنیایی وسیع است، دنیای که با نگاه کردن به هرگوشه از آن میتوان بخشی از خاطرات خوش ایام تحصیل در کودکی را بهیاد آورد.

امروزه استفاده از ماژیکها در مقایسه با سالهای گذشته بهطور قابلتوجهی افزایش یافته است. هرکدام از دو نوع ذکرشده طرفداران زیادی دارند که بهتر است درباره آنها اطلاعات بیشتری کسب کنید. سهگروه از چهارگروه موردنظر، گروههایی هستند که محصولات مرتبط با لوازم التحریر در آنها قرار میگیرند. یکی با داستان نویسی معنا می آفریند و دیگری با سرودن شعر، کسی با امضا کردن کار مهمی را انجام میدهد و دیگری با طراحی یک نقشه. این فروشگاه اینترنتی علاوه بر قیمتهای مناسب، با نماد تجارت الکترونیک امنیت خرید را به مشتریان خود میدهد. قیمت ارزان این گل های خشک از مهم ترین ویژگی های آن است که باید در خرید هدیه ولنتاین در نظر داشت. هنگام خرید لوازم التحریر نکته مهم توجه به مقطع تحصیلی دانش آموز است. مهم ترین نکات قابل توجه در انتخاب هدیه لوازم التحریر کدام اند؟ در زمان خرید لوازم تحریر مانند مداد رنگی باید توجه داشته باشید که چه جنسی را خرید می کنید.

همچنین این فروشگاه دارای انواع نوشت افزار در برندهای ایرانی و خارجی است و شما بازدیدکنندگان محترم میتوانید به راحتی اقدام به خرید آنها کنید و بهترینهای بازار را درب منزل خود داشته باشید. برندهای مختلفی در داخل و خارج از کشور به تولید این محصول مشغول هستند. البته بچه های دبستانی طبق معمول برای استفاده از خودکار محدودیت دارند و بیشتر از مداد استفاده میکنند. البته انتخاب قلم برای نگارش یا رسم با توجه به عملکرد خاص هر قلم و تناسب آن با حرفه اشخاص و موارد استفاده آن ارتباط مستقیم دارد. افزایش روزافزون استفاده از این نوع نوشت افزار را باید مرتبط با کاربردهای آنها دانست. پس از آنکه تمامی وسایل بالا را فراهم کردید، لازم است تا آنها را در فضایی مشخص جمعآوری کرده و مرتب نمایید. ویژگی مدادها را میتوان در این دانست که به کمک پاککن که از دیگر محصولات نوشت افزار است، میتوانیم بهراحتی نوشتهها را پاک کرده و نوشتههای جدیدی جایگزین کنیم. همانطور که گفتهشد، تنوع در نوشتافزار بالا است به نحوی که این محصولات را میتوان در چهار گروه مختلف تقسیم بندی کرد.

دانلود نرم افزار cmms از سایت https://pmworks.ir

سیستم پخش دارای امکاناتی مانند برنامهریزی مسیرها، بستهبندی کالاها و امکاناتی برای توزیع کالا میباشد. در سیستم ERP سبز ضمن جلوگیری از ورود اطلاعات ناصحیح در فرمها و راهنمایی جهت تکمیل فرمها و نحوه انجام کار، فرآیند مورد نظر، بسته به فرآیندهای موجود برای فرم مربوطه توسط کاربر قابل انتخاب است. شرکت سبز دادهافزار در راستای تامین این نیاز بسیار مهم، مجموعه ابزاری توانمند تحت عنوان نرمافزار سیستمساز (Green Rapid Development System) که خود شامل سه ابزار اصلی فرمساز (Form Builder) و گزارشساز (Report Generator) و برنامهساز (Main Builder) میباشد را ارائه نموده است که اولا بتوان هر گونه بانک اطلاعات خاص سازمان را ایجاد و واسط کاربری لازم جهت ورود و مشاهده این اطلاعات را طراحی کرد و ثانیا بتوان در قالب بانک اطلاعاتی توسعه یافته هر گونه گزارش تلفیقی را طراحی و استخراج نمود. بهبود در پاسخگویی به مشکلات به اینصورت که برخلاف زمان کاغذبازی، دیگر درخواستی گم یا فراموش نخواهد شد و مشخص است که هر کاری بر عهده چه کسی خواهدبود. امروزه پیشرفتهترین سیستمهایCMMS دارای یک دانش یا بهعبارتی نقشی هستند که میتوانند پایگاه دادههای عیبیابی ایجاد کنند، این امر کاربران را قادر میسازد تا بهترین نوع فعالیت را برای یک مشکل ایجاد شده، شناسایی کنند.

سیستمهای ساده، کاربران را قادر می سازند دادههای روزمرة PM (از قبیل بررسی جزء به جزء دستگاهها و نوع مصارف آنها) را ثبت کنند. می توان خرابیها را با توجه به تأثیر آنها در ایمنی، بهرهبرداری، بازده و هزینهها، طبقهبندی کرد. بدیهی است برای دستیابی به اهداف فوق نیاز به استقرار یک سیستم جامع و مکانیزه میباشد که اولاً بتوان کلیه اطلاعات پایهای مهندسی را در آن ثبت و نگهداری نمود و ثانیاً بر اساس اطلاعات ثبت شده برنامهریزی و پیشبینی مواد، زمان دستگاهها، تخصصها و منابع انسانی مورد نیاز برای دستیابی به مقدار تولید مورد نظر را انجام داد و در نهایت بتوان با توجه به اطلاعات ثبت شده به بهای تمام شدة محصولات نهایی دست یافت. لیکن برای شرکتی که هنوز در انتخاب مسیر حرکت خود مردد می باشد، قبل از انتخاب ملزومات مسیر خود، نیاز به انتخاب مسیر مناسب دارد، و صحبت در این خصوص بی مورد می باشد.

اگر الگویی از روند بروز خرابیها به دست آمده باشد، یک ابزار تشخیصی مبتنی بر دانش، میتواند خرابیها را در بخشها، قطعات و تجهیزات مشابه، از قبل پیشبینی کند و این امر، کنترل بر وضعیت و شرایط قطعات کلیدی را امکانپذیر میسازد. وجود دراد بگونه ای که این دو نرم افزار تمام نیاز کاربران بحث کنترل پروژه را پوشش داده و سایر سیستم ها را به حاشیه رانده اند. سیستمهای مدیریت نگهداری و تعمیرات کامپیوتری ( CMMS ) برنامه های نرم افزاری مبتنی بر کامپیوتر هستند که برای کنترل فعالیتهای کاری و منابع درگیر در کار مورد استفاده قرار می گیرند. صاحبان اینگونه کسب و کارها میتوانند برای تجزیه و تحلیل و مدیریت نحوه نگهداری و تعمیرات تجهیزات و دستگاههای به کار گرفته شده، از سیستم نگهداری و تعمیرات یکپارچه تیمیار استفاده کنند. لازم به ذکر می باشد، برای انتخاب نرم افزار نگهداری و تعمیرات مناسب، به طور مثال بایستی تجهیزات شناسایی و کد گذاری و اولویت بندی شوند. نرم افزار های نت بیشتر از تعداد شاخ و برگ، و افزونه های آن، نیازمند کاربرپسند بودن می باشد . حفظ ، نگهداری و دسترسی سریع به اسناد از اهمیت خاصی برخوردار می باشد .

کاربران این نرمافزار از فواید این نرمافزار در کاهش هزینه­ها در بخش­های نت، انرژی، پیمانکاران، تعویض تجهیزات، خرید قطعات و غیره بهره جستهاند و از افزایش دسترسی پذیری و قابلیتاطمینان تجهیزاتشان برخوردار شده­اند. امکان بررسی های هزینه ای در دوره های زمانی مشخص، کنترل عملکرد پرسنل، بررسی آماری در مورد دوباره کاری ها، امکان کنترل موجودی انبار قطعات یدکی و تعریف حداقل موجودی و نقطه سفارش برای تجهیزات یدکی از دیگر مزایای بکارگیری سیستم مکانیزه نگهداری و تعمیرات می باشد. ما نرم افزار نگهداری و تعمیرات را برای پروژهی خود تهیه میکنیم تا دشواریهای مدیریت را آسان و مدت زمان کمی را صرف کنیم. در اینجا، ما 7 تا از بهترین نرمافزارهای CMMS رایگان و متن باز را معرفی کردیم که میتوانید برای بهبود فرایند نگهداری و تعمیرات (نت) خود در نظر بگیرید و در زمان صرف شده برای کارهای غیرمولد صرفهجویی کنید. این نرم افزار مدت زمانی که صرف تحلیل بازدهی میشود را خیلی کم میکند و ما را به نتایجی واقعیتر دربارهی عملکرد هر یک از تجهیزات میرساند. نرم افزار مکانیزه نت داخلی یا خارجی؟ در این شاخه می توان از انبار نمودن بیهوده قطعات یدکی ، مواد مصرفی ، ابزارآلات و یا حتی تجهیزات جلوگیری نمود.

لینک دانلود: