تیتر برتر

وب سایت خبری تیتر برتر

تیتر برتر

وب سایت خبری تیتر برتر

ثبت شرکت در ترکیه

همان طور که می دانید آرزوی هر کسی کسب درآمد بیشتر و ارتقاء سطح شغل و کسب و کار می باشد. از این رو ممکن است شرکت های مختلفی در کشور خودمان وجود داشته باشند که پس از مدتی کار فعالیت آن ها بیش تر شده و نیاز به ارتقا و گستردگی داشته باشند. این گستردگی و ارتقا با عوامل مختلفی امکان پذیر است برای مثال می توان شرکت های دیگری در استان های دیگر تاسیس نمود اما بعد از این که همه کشور شرکت ‌های شما را می شناسند بهترین کار این است که شرکت خود را به کشور های دیگر هم بشناسانید. امروز هم در خدمت شما عزیزان هستیم با موضوع ثبت شرکت در ترکیه که به شرایط و مدارک مختلفی نیاز دارد. به همین خاطر دعوت می کنیم برای اطلاعات بیش تر در این زمینه به ادامه این مطلب توجه نمایید.

مزایای ثبت شرکت در ترکیه

ترکیه نیز یکی از کشور های همسایه کشور ایران است که برای ادامه و ارتقاء سطح کسب و کار بسیار عالی به نظر می رسد. امروزه و افراد بسیار زیادی وجود دارد که شرکت خودرو کشور ایران در کشور ترکیه هم تاسیس نموده اند. پیشرفت به وسیله ثبت شرکت در کشور های دیگر قطعاً روند سریع تری را طی خواهد نمود. زیرا مزایای را به دنبال خواهد داشت که همه این مزایا را بر اساس موارد زیر برای آن دسته بندی نموده اید لطفاً به موارد زیر توجه کنید:

·        انجام فعالیت های شرکت به صورت کاملا رسمی و قانونی انجام می گیرد.

·        شما می توانید شرکت را از نوع سهامی خاص و یا با مسئولیت محدود ثبت کنید.

·        قطعاً ثبت شرکت در ترکیه باعث جلب اعتماد مردم خواهد شد.

·        با وجود ثبت شرکت در ترکیه می توانید حساب های تجاری بیش تری را با نام شرکت تاسیس نمایید.

·        قطعاً تبلیغات و شناساندن شرکت راحت تر خواهد بود.

·        ثبت شرکت و ثبت برند برای استارتاپ ها امکان پذیر است

هر یک از این موارد جزو فواید ثبت شرکت در ترکیه به حساب می ‌آید. البته که برای ثبت و تاسیس شرکت در ترکیه باید فردی مسلط به قوانین کشور ترکیه را در کنار خود داشته باشید تا همه نکات مهم و ضروری را هنگام تاسیس به شما گوشزد کند.

مدارک مورد نیاز جهت ثبت شرکت در ترکیه

برای ثبت شرکت خود در ترکیه قطعاً به مدارک مشخصی نیاز دارید تا بتوانید همه فرایند های ثبت شرکت را به درستی انجام دهید. یکی از مدارکی که برای ثبت شرکت لازم و ضروری است کارت ملی یا همان کارت شناسایی و شناسنامه افراد موسس شرکت می باشد که شامل مدیر عامل و شرکا است. از مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکت در ترکیه می ‌توان اقرار نامه توسط شرکا و مجوز لازم برای فعالیت در محل مورد نظر در ترکیه و یک گواهی که نشان می ‌دهد شما هیچ‌ گونه سوء پیشینه ای کیفری ندارید لازم است. البته که اگر وکیل شما کار های ثبت شرکت در ترکیه را انجام می دهد بهتر از یک وکالت نامه به او بدهید تا به راحتی کار ها را پیش برده و ثبت شرکت شد به درستی انجام دهد در غیر اینصورت وکیل شما نمی تواند ثبت شرکت را به پایان برساند.

https://b2n.ir/s83933