تیتر برتر

وب سایت خبری تیتر برتر

تیتر برتر

وب سایت خبری تیتر برتر

این نوع شیرآلات با دیگر انواع موجود بسیار متفاوت است


جهت افزایش رضایت مشتریان کلیه محصولات تولیدی این شرکت با برند تجاری شبنم دارای گارانتی 5 سال ضمانت کالا و 15 سال خدمات پس از فروش میباشد. این شرکت با در نظر داشتن اصل مشتری مداری و هدف جلب رضایت مشتریان ، با در اختیار داشتن کادر فنی حرفه ای به همراه بهره گیری از تکنولوژی مدرن و دانش روز اقدام به طراحی و تولید انواع شیرآلات بهداشتی ساختمانی کرده است. 6. و هر شخصی اعم از شخص حقیقی یا شرکتها که در این حوزه فعالیتی دارند. شیرآلات ، در عین حال با قیمت تخفیف دار و ارزان هستنند. صابون ریز اتوماتیک VTC-80 دارای طراحی زیبا ساخته شده از بدنه ABS دارای مخزن شیشه ای و درب قفل دار میباشد . ایرانی خریدم بعد از گذشت جندین سال بعلت مشکل لوله های آب رسانی از شیر پیستوار باید کل شیر را تعویض میکردم ویا در مورد چکه کرردن هرچه لوازم عوض کردم جلوی چه کردن گرفته نشد مجبور به تعویض شدم اگر لازم میدانید شیرآلات را برایتان بفرستم تا بررسی فرمایید.شیر های کارکرده موجود شیر دوش دار ظرفشویی شیر تولت دو عدد وشیر دستشویی تمامی شیبه است که اکنون تعویض. 

می توان گفت این نوع شیرآلات با دیگر انواع موجود بسیار متفاوت است. اما ممکن است در برخی از مدل های تولید شده به دلیل استفاده از متریال خاص و یا سبک طراحی متفاوت این موضوع متفاوت باشد. همانطور که در بالا نیز گفتیم ، قیمت شیر توالت توکار در برخی موارد از مدل روکار آن کمتر است که این موضوع به برند تولید کننده شیر و متریال ساخت آن بستگی دارد. شیر توالت یکی از انواع شیرآلات بهداشتی است که در زمان خرید آن باید به نکات مهمی مانند جنس، گارانتی، استاندارد بودن و کیفیت آبکاری آن توجه کنید. از معروف ترین و پر آوازه ترین تولید کنندگان شیرآلات ، شرکت قهرمان می باشد که حدودا نیم قرن از تاسیس آن می گذرد که آوازه ی مرغوبیت این شرکت ها کشور های همسایه نیز کشیده شده است . تعمیرکاران این شرکت در این زمینه از تخصص و تجربه کافی برخوردار می باشند و در کوتاه ترین زمان ممکن و با کمترین هزینه اقدام به تعمیرات انواع شیرآلات ظرفشویی و روشویی می نمایند. باید این نکته را در نظر گرفت که یک شیر توالت ارزان لزوماً بهترین انتخاب برای کاربران نیست، چرا که هزینه تعویض و یا تعمیر آن در بلند مدت ممکن است بیشتر از هزینه خرید شیرآلات با کیفیت در همان ابتدای کار باشد.

از فاکتور های اصلی در انتخاب یک شیر توالت خوب توجه به جنس بدنه می باشد. در این مقاله سعی داریم با توضیحات دقیق،نصب شیر آلات توسط خریداران را تا حد ممکن امکانپذیر کنیم تا خودتان بتوانید شیرآلات روشویی و ظرفشویی را نصب کنید. در واقع در هنگام خرید توالت توکار میتوانید قیمت دیگر مدل های شیرآلات سرویس بهداشتی را نیز بررسی کنید تا شیرآلات متناسب با بودجه و سلیقه خود را انتخاب نمایید. شیرآلات ساختمانی مدل ها، طرح ها و رنگ ها و از همه مهم تر کیفیت های بسیار متفاوتی داشته به همین علت در هنگام خرید شیر بااید نهایت توجه و دقت را داشته باشید تا جنس مرغوب و با کیفیت خریداری کنید و خریدتان متناسب با کاربرد و کارایی شیر برای شما باشد . پس همیشه مایع ریز اتوماتیک را از شرکت هایی خرید کنید که برای کیفیت و کارایی محصول خود گارانتی اصل ارائه کرده و به گفته خویش پایبند باشند. به شیرهای توپی شیرآلات تک اهرمی هم گفته میشود. انواع شیر آفتابه های موجود در بازار به سه دسته کلی : شیر توالت اهرمی، شیر توالت کلاسیک یا فلکه ای و شیر توالت تک حالته تقسیم بندی می شوند. به طور مثال شیرآلات کاویان هم افزا یکی از قدیمی ترین تولیدکنندگان شیرآلات بهداشتی است که به طراحی شیرآلات و نه کپی برداری از طرح های موجود می پردازد.

بسیاری از شرکت های ایرانی در این زمینه فعالیت داشته و صابون ریز اتوماتیک تولید می کنند. مایع ریز اتوماتیک جانسون -مدل 02e دارای حجم 0.5 لیتری می باشد.این دستگاه برای مکانهای کوچک بوده است. و در صورت عدم استفاده از مایع ریز اتوماتیک در صورت انتقال ویروس از یک فرد بیمار به دستگاه ممن است در یک روز صد ها نفر به این ویروس مبتلا شوند. هنگامی که مس در معرض هوا قرار می گیرد ، در سطح بیرونی این فلز یک لایه سبز کم رنگ تشکیل می شود که زنگار نام دارد و مس را از زنگ زدن و خوردگی محافظت می کند. شما می توانید در امور مختلف از مشاوره اعضای تیم ما نیز استفاده کنید. سپس نوبت به موارد فنی می رسد که در مورد آنها عموم خریداران مجبورند به صحبت های فروشنده اعتماد کنند، مگر اینکه تجربه استفاده قبلی از محصولی را داشته باشند. در این مقاله، چند سوال مهم که در کنار قیمت شیر توالت، باید از فروشنده بپرسید تا با اطمینان بیشتری خرید خود را انجام دهید، بررسی شده اند. از شیر آلات دیواری کمتر استفاده می گردد. آلیاژ به کار رفته در ساخت شیر باید به گونه ای باشد که در برابر قرسایش مقاوم بوده و دارای آبکاری بالا باشد تا از هر گونه زنگ زدگی و خوردگی در گذشت زمان جلوگیری کند.

مقام سعودی گفت‌وگوهای تهران و ریاض را تایید کرد

«رِید کریملی» رئیس برنامه‌ریزی سیاست‌های وزرات خارجه سعودی ضمن تایید گفت‌وگوها، افزود هنوز برای قضاوت درباره نتیجه آن‌ها خیلی زود است و ریاض به دنبال مشاهده «اقدامات عملی» از سوی ایران است.

این مقام سعودی اظهار داشت: امیدواریم گفت‌وگوها موفقیت‌آمیز باشد، اما برای رسیدن به جمع‌بندی قطعی بسیار زود است.

به گزارش رویترز، این اولین بار است که ریاض گفت‌وگوهای مستقیم با ایران را تایید می‌کند.

آشنایی با تجهیزات کارواش

در صورتی که حذف رد لاستیک با کارواش صنعتی، در فضاهای بسته انجام می شود، بهتر است از کارواش آب سرد و نازل های مناسب، استفاده نمود. اما برای حذف رد لاستیک با شوینده فشار قوی، باید به این نکته توجه داشت که در فضاهای بسته و حاوی تجهیزات صنعتی، استفاده از تجهیزات کارواش آب سرد مناسب تر است. در طراحی تایمر آبیاری رین مدل Zero ، برای منبع تغذیه، ۲ عدد باطری در نظر گرفته شده است که سایز باطری ها AAA (نیم قلمی) با ظرفیت ۱.۵ ولت است. با توجه به کاربرد گسترده ی این سری از تجهیزات، به یکی از پرکاربردترین پمپ ها در صنایع مختلف تبدیل شده اند، پمپ کارواش در دو مدل گازسوز و برقی موجود می باشد که صرفنظر از مدل آنها اجزا و قطعات اصلی آنها یکسان می باشد. پمپ: قسمت اصلی و مهم دستگاه به شمار می آید. شستشوی اتوماتیک یک ماشین به وسیله دستگاه های تمام اتوماتیک و تجهیزات دیگر انجام می شود. پمپ های معمولی قادر به تولید این میزان فشار نیستند مثلاً برای پمپاژ آب در کارواش و شستشوی اتومبیل ها نیاز به فشار بالا میباشد که پمپهای سانتریفیوژ هرگز قادر به تولید چنین فشاری نیستند. مقدار اندازه قطرات آب در سیستم رطوبت ساز مرغداری همانند مه پاش گاوداری که برای سرمایش گاوداری بسیار تاثیر گذار است. 

به سادگی میتوان دبی مورد نیاز باغ یا مزرعه را اندازهگیری کرد به این صورت که تعداد قطره چکانها یا آب پاش ها را در میزان مصرف هر آبپاش یا نازل یا قطره چکان ضرب کنیم مثلاً اگر شما در باغ خود هزار قطره چکان ۴ لیتر در ساعت دارید مصرف واقع شما ۴۰۰۰ لیتر در ساعت می باشد پس بهترین پمپ برای شما یک پمپ ۴۰۰۰ لیتر در ساعت می باشد البته پارامترهایی که روی جعبه پمپ درج شده بر حسب لیتر در دقیقه است به عنوان مثال یک پمپ ده لیتر در دقیقه میتواند ۶۰۰۰ لیتر در ساعت یا ۶ متر مکعب در ساعت آب را پمپاژ کند. البته انتظار نداشته باشید که اگر پمپ ۳۰۰۰ لیتر در ساعت خروجی دارد حتما همین مقدار را برای شما پمپاژ کند مسائلی مثل ارتفاع و شیب و اتصالات به کار رفته در خط لوله میتواند فشار چریان را کاهش دهد لطفاً برای طراحی سیستمهای آبیاری تحت فشار به این نکات توجه بفرمایید که متضرر نشوید. در این حالت کارایی مه پاش صنعتی پروانه ای افزایش یافته و می توان به راحتی مه خارج شده از این سیستم را دریافت کرد. مه پاش برای از بین بردن گرد و غبار و ذرات سمی معلق در هوا در کارخانجات و فضاهای باز. 

عملیات هواگیری را میتوانید به وسیله پیچی که در قسمت بالای پمپ است انجام دهید به این صورت که پیچ رو باز میکنید و یک قیف در آن قرار داده سپس با ظرف آبی درون آن را آب می ریزید البته برای پمپ هایی که در مسیر شبکه لوله کشی آب و فاضلاب ساختمان هستند نیازی به هواگیری نیست فقط باید جریان آب به داخل پمپ را برقرار کنید و سپس پمپ را روشن کنید. با دقت مراحل زیر را انجام دهید تا بیشترین کارائی و بالاترین طول عمر را از پمپ داشته باشید. برای جلوگیری از برگشت آب به پمپ حتماً در لوله ورودی پمپ یک شیر یکطرفه قرار دهید. برای رفع آلودگی ها از این تجهیزات، دستگاه های واتر جت صنعتی گزینه مناسبی به حساب می آیند. اینکه یک کارواش صنعتی چه کاربردی دارد و در چه مکانی مورد استفاده قرار میگیرد باعث گروهبندی متفاوت این دستگاه میشویم. هیچ وقت نباید پمپ خالی کار کند اگر این اتفاق افتاد پمپ را خاموش کنید و پس از اینکه قسمت مکش پمپ پر از آب شد بار دیگر پمپ را روشن کنید یا آن را هواگیری کنید و بعد روشن کنید.

برای اجرای هرگونه آبیاری تحت فشار مثلاً آبیاری قطره ای یا آبیاری بارانی میبایست فشار آب از فشار محیط که همان یک اتمسفر باشد بالاتر برود بعضی این کار را به کمک ارتفاع مخازن انجام میدهند ولی پر کردن همان مخزن نیز به هر حال نیاز به پمپ دارد بعضی هم را به کمک استخر انجام میدهند تخلیه آب استخر نیز نیاز به کف کش دارد برای آبیاری به کمک آب چاه نیز از پمپ های شناور استفاده می شود. زمانی که پمپ روشن می شود باید در قسمت پروانه آن پر از آب باشد در غیر این صورت پمپ عمل پمپاژ را نمیتواند انجام دهد اگر در قسمت پروانه که مکش پمپ هوا هست باید هواگیری شود. مطمئن شوید لوله ورودی به پمپ هواگیری شده و حداقل نیم متر از آن پر از آب می باشد. پارامترهای فنی موتور پمپ ها روی جعبه آنها یا روی خود دستگاه حک شده مثلا موتور پمپ های دوین چ اغلب ۶ اصل هستند و می توانند آب را تا ارتفاع ۱۰ متر پمپاژ کند و قدرت مکش آنها حدود هشت متر می باشد. در مورد آبیاری اتوماتیک اطلاعات لازم را کسب میکنید و همچنین انواع تایمر آبیاری خانگی را هم خواهید شناخت تا متناسب با نیازتان بهترین تایمر را انتخاب کنید.