تیتر برتر

وب سایت خبری تیتر برتر

تیتر برتر

وب سایت خبری تیتر برتر

در این حادثه به کسی آسیبی نرسیده است

به نقل از معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از سقوط ۵ تیر چراغ برق در مسیر شرق به غرب بزرگراه آزادگان خبر داد.

سرهنگ علی همه‌خانی در گفتگو با ایسنا، در این باره اظهار کرد: ساعت ۰۹:۴۵ صبح، روز جاری تعداد ۵ تیر چراغ برق در مسیر شرق به غرب بزرگراه آزادگان قبل از پل سعیدی محدوده علی آباد قاجار روی سطح سواره سقوط کردند.

وی ادامه داد: این حادثه موجب انسداد کامل محور شد و به همین علت شاهد بار سنگین ترافیک در این محور بودیم.

سرهنگ همه خانی با اشاره به حضور پلیس راهور در محل وقوع حادثه گفت: جانشین و عوامل بزرگراه پلیس راهور تهران در محدوده حادثه حضور پیدا کرده و نسبت به روان سازی ترافیک اقدام کردند.

سرهنگ همه خانی افزود: این تیر‌های چراغ برق در سطح راه افتاده بودند که تیم‌های راهور به دلیل اهمیت موضوع و مسدود بودن معبر، این تیر‌های چراغ برق را با کمک رانندگان عبوری به رفیوژ میانی منتقل کردند.

به گفته وی در این حادثه به کسی آسیبی نرسیده است.

انواع لینک فالو (dofollow)، نوفالو (nofollow)، اسپانسرد (sponsored) و یو جی سی (UGC)

لینک ها به چهار نوع فالو (dofollow)، نوفالو (nofollow)، اسپانسرد (sponsored) و یو جی سی (UGC) تقسیم می‌شن. در این مطلب قصد داریم با هرکدوم و تفاوت‌هاشون آشنا بشیم و بدونیم که در چه مواقعی باید از کدوم حالت استفاده کنیم و در چه مواقعی نباید از حالت خاصی استفاده کرد. پیش از اینکه هر نوعی از لینک بیلدینگ رو شروع کنید، حتما توضیحات این صفحه رو با دقت مرور کنید.

ابتدا بهتره مطلب انکرتکست (anchor text) و انواع آن رو در نشونت مرور کنید. شناخت لینک‌ها و انکرتکست‌ها می‌تونه به شما در درک مفاهیم این مطلب کمک زیادی کنه.

اما به طور خلاصه باید بگیم که لینک‌ها یک پل ارتباطی از صفحه‌ای به صفحه دیگه هستند. اینکه ما بین صفحات چه نوع پلی بزنیم یعنی شناخت همین ۴ نوع از لینک ها. ما لینک‌هارو ایجاد می کنیم تا کاربران دسترسی راحتترین برای مراجعه به صفحات مرتبط داشته باشند. اما ممکن هست نخوایم ربات‌ها و کراولرها (خزنده‌ها) این توانایی رو داشته باشن که هر لینکی رو به محض مشاهده خزش کنن. اینجاست که با شناخت انواع لینک، می‌تونیم این مورد رو به راحتی مدیریت کنیم و در مواقع درست ازشون استفاده کنیم.

لینک فالو (dofollow)

لینک های فالو به این معنی هستند که دسترسی برای همه آزاد هست. یعنی همه مجازند این لینک رو ببینند. چه کاربران و چه ربات‌های گوگل. اغلب لینک‌های موجود در اینترنت قاعدتاً می‌بایست فالو باشند. لینک فالو به این معناست که شما ارزش این لینک رو تایید می‌کنید.

تشخیص لینک فالو

برای تشخیص فالو بودن یک لینک، کافیه روی لینک کلیک راست کرده و گزینه inspect رو انتخاب کنید. در بین تگ a به دنبال اتریبیوت rel بگردید. در صورت عدم وجود چنین اتریبیوتی، لینک شما فالو هست. در صورت وجود این اتریبیوت، مقدار dofollow باید به این اتریبیوت تخصیص داده بشه. معمولا برای لینک های فالو چنین اتریبیوتی به کار نمی ره.

لینک فالو (dofollow)
لینک فالو (dofollow)

لینک نوفالو (nofollow)

لینک‌های نوفالو برای زمانی هستند که شما مایل نیستید خزنده‌ها این لینک رو خزش کنند. به دلایل مختلفی ممکن هست تصمیم بگیرید که لینکی رو نوفالو کنید. یکی از این دلایل این هست که شما سایتی خارجی رو به عنوان منبع در صفحه‌ای لینک کردید اما محتوای اون مطلب رو تماماً تایید نمی‌کنید، در چنین مواردی می‌تونید از حالت نوفالو برای لینک خودتون استفاده کنید.

تشخیص لینک نوفالو

برای تشخیص نوفالو بودن یک لینک هم مشابه لینک فالو کافیه روی لینک کلیک راست کرده و گزینه inspect رو انتخاب کنید. در بین تگ a به دنبال اتریبیوت rel بگردید. در صورت عدم وجود چنین اتریبیوتی، لینک شما فالو هست. در صورت وجود این اتریبیوت، مقدار nofollow باید به این اتریبیوت تخصیص داده بشه.

لینک نوفالو (nofollow)
لینک نوفالو (nofollow)

لینک اسپانسرد (sponsored)

بدون شک در جریان هستید که خرید بک لینک به طور کل توسط گوگل منع شده. اما آیا این باعث شده که کسی به سراغ خرید رپورتاژ آگهی و بک لینک نره؟ مشخصه که اینطور نیست. وقتی لینک رو به عنوان sponsored تعریف می‌کنیم یعنی این لینک تبلیغاتی هست. آشکارا به گوگل اعلام می‌کنیم که بابت این لینک هزینه دریافت شده و بنابراین آگاه باش. البته این شیوه اغلب برای کسانی هست که مایلند به طور صد در صد سئوی کلاه سفید کار کنند که مبادا صداقتشون نزد گوگل خدشه‌دار بشه. این در حالیه که همه ما می‌دونیم که در واقعیت چنین اتفاقی نمی‌افته.

اغلب صاحبین وب‌سایت اقدام به خرید بک لینک و رپورتاژ می‌کنند تا بتونن به صفحه اول گوگل برسند. بنابراین حاضر نیستند از حالت sponsored استفاده کنند و تاکید می‌کنند که لینک‌ها فالو باشند تا بالاترین ارزش و اعتبار رو منتقل کنند. البته کمی جلوتر به شما می‌گیم که تعصب بیش از حد روی لینک‌های فالو در نهایت به ضرر ما تمام خواهد شد.

تشخیص لینک sponsored

برای تشخیص تبلیغاتی بودن یک لینک هم مشابه لینک فالو و نوفالو کافیه روی لینک کلیک راست کرده و گزینه inspect رو انتخاب کنید. در بین تگ a به دنبال اتریبیوت rel بگردید. در صورت عدم وجود چنین اتریبیوتی، لینک شما فالو هست. در صورت وجود این اتریبیوت، مقدار sponsored باید به این اتریبیوت تخصیص داده بشه.

لینک اسپانسرد (sponsored)
لینک اسپانسرد (sponsored)

لینک یو جی سی (UGC)

در بعضی از سایت‌ها ممکن هست بخش هایی وجود داشته باشند که کاربران قادر به قرار دادن لینک باشند. مثلاً در بخش دیدگاه‌ها یا کامنت‌ها یا توضیحات فروم‌ها! در چنین بخش‌هایی کاربر مختار هست لینکی رو قرار بده و شاید ما مایل باشیم لینک قرار داده شده توسط کاربر رو در صفحه منتشر کنیم (که معمولاً اغلب صاحبین وب سایت لینک ارسالی کاربران رو حذف می‌کنند). در این صورت می‌تونیم نوع لینک رو ugc در نظر بگیریم. با لینک ugc می‌تونیم به گوگل بگیم که این لینک مستقیماً توسط کاربر درج شده و ما اختیار زیادی در درج این لینک نداشتیم؛ تو می‌دونی و این لینک از کاربر!

لینک های یو جی سی شدیداً مهم هستند اما در صورت عدم رعایت تعادل بین انواع لینک، ممکنه مشکلاتی در بحث سئوی وب‌سایت، گریبانگیر شما بشه.

شما با ugc کردن لینک‌های کامنت یا انجمن وب سایت خودتون می‌تونید به راحتی لینک‌هایی که کاربر در سایت شما قرار می‌ده با لینک‌هایی که خودتون در سایت درج می‌کنید متمایز کنید. اینطوری گوگل رو هم در تشخیص و تحلیل ساختار لینک سازی سایت خودتون یاری می‌کنید.

تشخیص لینک UGC

برای تشخیص ugc بودن یک لینک هم مشابه لینک فالو و نوفالو و اسپانسرد کافیه روی لینک کلیک راست کرده و گزینه inspect رو انتخاب کنید. در بین تگ a به دنبال اتریبیوت rel بگردید. در صورت عدم وجود چنین اتریبیوتی، لینک شما فالو هست. در صورت وجود این اتریبیوت، مقدار ugc باید به این اتریبیوت تخصیص داده بشه. هرکجا چنین چیزی دیدید یعنی این لینک توسط کاربر درج شده.

تفاوت بین لینک های فالو و نوفالو

شما بهتره لینک‌هارو در حالت عادی به صورت فالو در نطر بگیرید و چندان درگیر نوفالو کردن لینک‌ها نباشید. تنها زمانی تصمیم به نوفالو کردن لینک‌ها بگیرید که چنین اهدافی داشته باشید:

  • برای جلوگیری از دنبال شدن لینک‌ها توسط ربات‌ها
  • نشان دادن لینک‌های کم اهمیت
  • نشان دادن لینک‌هایی که اهمیتشون مشخص نیست
  • جلوگیری از انتقال ارزش سایت ما به سایت لینک شده

اهمیت شناخت لینک ها در لینک سازی

با توجه به توضیحاتی که داده شد، با انواع لینک آشنا شدید. از این به بعد تنها استراتژی شما باعث می‌شه که در زمانی خاص به سراغ نوعی خاص از لینک‌ها برید.

به عقیده ما، در لینک‌سازی‌های خارجی، لازم هست ترکیبی از لینک‌ها رو استفاده کرد. چون در سئوی کلاه خاکستری، برای کاهش ریسک، حتماً باید طبیعی کار کرد. یکی از راه‌های طبیعی کار کردن همین است.

برخی معتقند نوفالو کردن لینک‌ها یا لینک سازی در سایت‌های نوفالو اتلاف وقت هست. شاید به صورت تئوریک چنین عقیده‌ای صحیح باشه اما تجربیات نشونت خلاف این مورد رو اثبات کرده. در سئو باید تا جای ممکن طبیعی کار کنید و این طبیعی کار کردن میسر نخواهد شد جز با یک استراتژی و پلن قوی و بلند مدت. در صورتی که در تدوین استراتژی لینک سازی مشکل دارید می‌تونید از خدمات مشاوره سئو نشونت بهره مند بشید.

نوفالو کردن لینک های داخلی

برخی از کاربران پرسیدند که آیا نوفالو کردن لینک های داخلی منطقی هست یا خیر؟

ما لینک نوفالو رو به طور کامل تعریف کردیم و بنا به تعریف، باید طبق هدف و استراتژی خودتون تصمیم بگیرید که لینکی از داخل سایتتون رو نوفالو کنید یا خیر. در برخی از مواقع چنین کاری عاقلانه و منطقی نیست اما ممکنه در بعضی از مواقع این کار ضروری باشه. بنابراین همه چیز به سنجش وضعیت سایت و تصمیم‌گیری بر اساس استراتژی وابسته هست.

امیدواریم با چهار نوع لینک یعنی فالو (dofollow)، نوفالو (nofollow)، اسپانسرد (sponsored) و یو جی سی (UGC) به طور کامل آشنا شده باشید و بتونید در مواقع درست و مکان‌های درست از هر کدوم از انواع لینک استفاده کنید. هر سوالی برای شما مطرح هست یا تجربه‌ای در این زمینه دارید با ما از بخش دیدگاه‌ها به اشتراک بگذارید.

منبع: انواع لینک فالو (dofollow)، نوفالو (nofollow)، اسپانسرد (sponsored) و یو جی سی (UGC)

قیمت مصوب مرغ قطعه بندی و بسته‌بندی شده (۴ تکه) برای مصرف کنندگان اعلام شد

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی، نظر به سیاست دولت مبنی بر کنترل قیمت کالاهای اساسی، قیمت مصوب مرغ قطعه بندی و بسته‌بندی شده (۴ تکه) برای مصرف کنندگان اعلام شد.

بر این اساس، ران بدون پوست کمرگیری شده کیلویی ۴۱۷۰۰ تومان، سینه با استخوان بدون پوست ۵۰۴۶۵ تومان، کتف (بازو) ۳۱۸۰۰ تومان، بال ۴۰۲۵۰ تومان، گردن ۱۵۲۵۰ تومان، مخلوط ران و سینه بدون پوست ۴۷,۳۰۰ تومان و مخلوط بال و کتف ۳۵,۱۰۰ تومان نرخ گذاری شده است.

کلیه واحدهای صنفی و شرکت‌های قطعه‌بندی و بسته‌بندی مرغ از تاریخ ابلاغ، موظف به رعایت قیمت‌ها هستند.

همچنین رعایت کلیه الزامات بهداشتی سازمان دامپزشکی در قطعه بندی و بسته بندی همچون گذشته الزامی است.

در این راستا، مقتضی است انجمن صنعت بسته بندی گوشت و مواد پروتئینی رعایت این قیمت‌ها را به کلیه واحدهای تحت پوشش انجمن ابلاغ کند.

12 نکته ساده برای کمک به انتخاب کفش های نایک

توانایی انتخاب کفش های با کیفیت و شیک را می توان به یک استعداد هنری واقعی تشبیه کرد. با قدم زدن به یک مغازه، باید ایده روشنی از آنچه به دنبال آن هستید و قدرت اراده کافی داشته باشید تا از خرید کفش فقط بر اساس ظاهر بیرونی آن اجتناب کنید.

 

ما در Bright Side تصمیم گرفتیم مطمئن شویم که هنگام خرید کفش نایک NIKE  جدید  باید به کدام نکات ظریف توجه کرد. امروز ما با خوشحالی نتایج تحقیقات خود را با شما به اشتراک می گذاریم!

https://katpoosh.com/product-category/nike/

 

مطمئن شوید که قسمت پنجه و پاشنه شکل خود را حفظ کنید. وقتی آنها را فشار می دهید و سپس رها می کنید، هیچ تغییر شکل پایداری نباید باقی بماند. پاشنه باید سفت باشد - یک پاشنه نرم می تواند به سرعت آویزان شود، که باعث ناراحتی زیادی در هنگام راه رفتن می شود.

شما باید سایز کفش جدید خود را بر اساس اندازه پای بزرگتر خود انتخاب کنید. باور کنید یا نه، بسیاری از افراد یک پا کمی بزرگتر از پای دیگر دارند. بنابراین، باید چندین جفت با اندازه های مختلف را امتحان کنید و روی جفتی که هر دو پا در آن احساس راحتی می کنند، بنشینید

.

هنگام خرید کفش جدید، ثبات باید جزو الزامات اجباری شما باشد. اگر کفش های پاشنه بلند را امتحان می کنید، سعی کنید کمی به قسمت میانی پا فشار بیاورید. در برخی موارد، این باعث می شود که پاشنه پا به عقب برگردد. این نشانه واضحی است که این جفت ارزش خرید ندارد مگر اینکه برای مواجهه با اشکالاتی مانند ارتعاش در راه رفتن و از دست دادن مداوم تعادل (چیزی که مطمئناً هزینه زیادی برای شما به همراه خواهد داشت) آماده باشید.

12 نکته ساده برای کمک به انتخاب کفش های عالی

همچنین باید به انعطاف پذیری زیره نیز توجه کنید. یک کفش را در یک دست بگیرید و سعی کنید قسمت پنجه آن را با دست دیگر خم کنید. کفی با انعطاف ناکافی از حرکت عادی مفاصل پا جلوگیری می کند. این ممکن است منجر به اختلالات راه رفتن/خستگی سریع شود و باعث شود بدن مصرف انرژی را افزایش دهد.

شما نباید کفشی بخرید که پا را محدود می کند به این امید که به زودی موفق به پوشیدن آن شوید. این می تواند منجر به مشکلاتی در گردش خون و عملکرد عضلات شود. علاوه بر این، چنین کفش هایی به سرعت ظاهر قابل ارائه خود را از دست می دهند.

 

برای اطمینان از اجتناب از چنین وضعیتی، در جوراب خود روی یک کاغذ ساختمانی بایستید و شکل هر دو پای راست و چپ خود را با یک خودکار مشخص کنید. آن خطوط را قطع کنید. دفعه بعد که در یک مغازه هستید، برش ها را در کفشی که می خواهید بخرید قرار دهید. هر دوی آنها باید بدون خم شدن در لبه ها در کفش قرار بگیرند.

https://www.noirfonce.eu/collections/nike

 

ما به شما توصیه می کنیم که در اواخر بعد از ظهر کفش های نایک NIKE جدید بخرید. در اواخر روز، پاهای ما کمی متورم می شوند. این بدان معناست که یک جفت کفش که در صبح کاملاً به شما می‌آید ممکن است در عصر احساس تنگی بیش از حد داشته باشید. بهتر است این مشکل را در جوانی برطرف کنید و جفتی را انتخاب کنید که در تمام ساعات شبانه روز احساس راحتی کنید!

کفش های جدید را همیشه با دست از داخل چک کنید. سطح داخلی باید نرم و بدون درزهای داخلی خشن باشد. کفی باید انعطاف پذیر باشد و به راحتی جدا شود.

هنگام امتحان کردن کفش های جدید، مطمئن شوید که چند قدم روی یک سطح جامد راه بروید. فرش های نرم می توانند به هر کفشی احساس راحتی کنند. برای دریافت ایده بهتر، از فرش خارج شده و روی زمین لخت بروید!

اگر به فکر خرید کفش های پاشنه بلند هستید، حداکثر ارتفاع پاشنه باید 9.5 سانتی متر باشد. فاصله قابل قبول بین کف پا و پاشنه نباید کمتر از 3 سانتی متر باشد. هر چه فاصله کمتر شود، کفش ها از استحکام کمتری برخوردار می شوند و وزن بیشتری به انگشتان پا منتقل می شود.

باید به خاطر داشته باشید که با گذشت زمان، پاهای شما کمی بلندتر و پهن تر می شوند، بنابراین باید هر 2 سال یک بار آنها را اندازه بگیرید. به خصوص اگر خرید کفش از طریق اینترنت را ترجیح می دهید.

 

 

هنگام استفاده از کفش های پاشنه بلند، بسیار مهم است که مطمئن شوید پای شما در طول بلوک نمی لغزد. با گذشت زمان، کفش ها پوشیده می شوند و باعث می شوند پاها حتی بیشتر به سمت جلو بلغزند که ممکن است منجر به شکستن پاشنه شود.

اگر به دنبال کفش هایی با آستر خز هستید، به خاطر داشته باشید که خز با سایش خرد می شود و منجر به ایجاد فضای خالی اضافی در داخل کفش می شود.

هنگام خرید کفش های جیر، مهم است که به یاد داشته باشید که آنها به سرعت پوشیده می شوند. در حالی که آنها را در مغازه امتحان می کنید، مطمئن شوید که کفش محکم به پای شما می آید.

اگر قسمت پنجه کفش کشیده است، باید 1 تا 2 سانتی متر فضای خالی در پنجه باقی بماند.

یکاترینا راگوزینا، پیش نمایش توسط

 

خرید کفش شما بسته به نحوه برخورد شما می تواند به هر طرف ادامه یابد. خرید، مانند همه چیزهای دیگر در زندگی، نیاز به بررسی دقیق دارد.

 

بر کسی پوشیده نیست که پوشیدن کفش های خوب می تواند به شما کمک کند تا بهترین احساس را داشته باشید. یک جفت کفش که هم راحت و هم شیک است و شما برنده هستید

!

 

در اینجا 8 نکته وجود دارد که می توانید برای بهترین استفاده از خرید خود در نظر داشته باشید:

 

 

1. به این فکر کنید که برای چه مناسبتی خرید می کنید. تصمیم گیری در این مورد به شما کمک می کند تا جستجوی خود را به طور موثر محدود کنید نایک NIKE.

 

2. چند سبک را انتخاب کنید که مطابق با نیازهای شما باشد. به عنوان مثال، لباس اداری را در نظر بگیرید. بسته به فرهنگ کاری، می توانید به سراغ یک جفت کفش کتانی هوشمند بروید یا کفش راحتی.

 

3. لازم نیست کفش های مارک بخرید. اما قبل از هر خرید، برند و بودجه خود را در نظر بگیرید. این به شما کمک می کند تا در مورد کیفیت محصول و اینکه آیا نام تجاری متناسب با سبک زندگی شما است یا خیر، تصمیم بگیرید.

 

4. بررسی آنلاین محصولات را به صورت آنلاین پیدا کنید تا اطمینان حاصل کنید که از سایر تجربیات مشتری آگاه هستید. شما می خواهید از خرید محصولاتی که رتبه بندی یا بررسی خوبی ندارند خودداری کنید زیرا ممکن است کیفیت بالایی نداشته باشند.

 

5. اندازه کفش بسته به کشور و برند متفاوت است. در حالی که چسبیدن به یک اندازه کفش ایده آل است، فراموش نکنید که به راهنمای سایز ذکر شده توسط فروشگاه توجه کنید. مطمئن شوید که کفش‌هایتان به‌خوبی جا می‌شوند (سائیدگی ندارند، دردناک نیستند) تا پاهایتان را در حالت عالی نگه دارید، و همیشه کفش‌هایتان را با توجه به احساس پای بزرگ‌تر در کفش انتخاب کنید.

 

6. در حالت ایده آل، راحتی عاملی است که نباید در مورد آن مصالحه کنید. مهم نیست که یک جفت کفش چقدر جذاب به نظر می رسد، اگر 100% راحتی را فراهم نکند، کمتر و کمتر تمایلی به پوشیدن مکرر آنها خواهید داشت.

 

7. اگر به دنبال یک جفت کفش برای استفاده روزانه هستید، مطمئن شوید که تمام پشتیبانی لازم را برای شما فراهم می کند! بررسی کنید که ساختار پا، مچ پا و ساق شما را با یک کفی محکم و یک پاشنه محکم پشتیبانی کند نایک.

 

8. زمانی که ارزش پول را در نظر می گیرید، از خود بپرسید که آیا این جفت کفش برای پوشیدن روزانه خوب است یا فقط چند بار در سال. شما می خواهید یک جفت کفش انتخاب کنید که نه تنها راحت باشد، بلکه مدتی برای شما دوام بیاورد.

 

رعایت این نکات ساده برای خرید یک جفت کفش جدید شما را در تصمیم گیری صحیح راهنمایی می کند و بدن و پاهایتان را شاد نگه می دارد! Astkhik Rakimova برای Bright Side

داروها و مکمل های تقویتی به صورت تقلبی در بازار نیز موجود است

همان طور که می دانید، داروها و مکمل های تقویتی به صورت تقلبی در بازار نیز موجود است که تشخیص این نوع داروها از اصل آن بسیار سخت شده. بنابراین داروکو ممکن است تصویر هر گونه سفارش و یا نسخه یخچالی که توسط کاربران برای داروکو فرستاده شده است را برای داروخانه بفرستد و متعاقبا پاسخ داروخانه را برای کاربران بفرستد. 8- داروخانه در صورتی که در سامانه داروکو ثبت نام کند این امر را پذیرفته است که قابلیت ارسال انواع سفارشات کاربران را به طور سالم دارد (یا خود داروخانه پیک معتبر در استخدام دارد و یا از سامانه های پیک اینترنتی معتبر استفاده کند) و در صورتی که داروخانه شرایط ارسال سفارشات کاربران را نداشته باشد و در سامانه داروکو ثبت نام نماید، در هر حال، مسئولیت ارسال صحیح و کامل تمامی سفارشات بر عهده داروخانه می باشد. برای تحقق این هدف، گروه سلامت رویش، پس از سال ها تجربه، افتخار تاسیس داروخانه رویش را داشته است. تاکنون موارد بسیار زیادی از مسمومیت دارویی به دنبال استفاده از داروهای خریداری شده از این سایت ها گزارش شده است. شمار مبتلایان به این بیماری در جهان از مرز 16 میلیون نفر گذشته است و افرادی زیادی جان خود را از دست داده اند.

هنوز درمان قطعی برای بیماری کرونا پیشنهاد نشده است، بنابراین بهترین درمان مراقبت از خود در این مدت و استفاده از داروهای او.تی.سی است (داروهایی که فروش آنها بدون نسخه پزشک آزاد است). 12- داروخانه موظف است برای سفارشات کاربر فاکتور صادر نماید و آن را با مهر داروخانه مهر نماید و همراه با سفارش کاربر به دست کاربر برساند. در صورتی که در این حالت داروخانه پس از رویت نسخه پزشکی کاربر متوجه اشکالی در نسخه پزشکی کاربر شود، تمامی مسئولیت ها بر عهده داروخانه می باشد و داروکو هیچ گونه مسئولیتی در این زمینه ندارد. درست است که فروش داروهای ماهواره های در حیطه کار این سایت های دارویاب نیست، اما واقعیت این است که مردم در این شرایط کنونی برای داروهای لاغری و زیبایی و ترک اعتیاد به این سایت ها و کانال ها مراجعه کرده یا پیامک می فرستند و داروی خود را تحویل می گیرند.

دارو خونه بی نسخه، یک داروخونه آنلاین است که شما می تونید تمامی محصولات قابل ارائه در داروخونه - به غیر از دارو - رو تهیه کنید. یکی از مزیتهای داروخانه ایزی دارو این است که در صورتی که شما نتوانید داروی خاصی را سفارش دهید می توانید از قیمت آن با خبر شوید. بهتر است در این مورد نظارت دقیق تری اعمال شود تا سلامت مردم آسیب نبیند. داروخانه بی نسخه بهعلت کار و فعالیت تمام وقت به یک داروخانه آنلاین شبانه روزی تبدیل شده و خدمات مختلف دارویی و غیردارویی را برای تمامی افراد، هم در تهران و هم سایر نقاط و شهرستانهای کشور ارائه مینماید که در این نوشتار به معرفی این داروخانه و مزایای خرید از آن و همچنین امکانات و وسایلی که مکرر مورد نیاز همگان باشد خواهیم پرداخت. همچنین از زمان اعلام این موضوع به داروکو تا زمان اعلام داروکو به داروخانه برای شروع فعالیت مجدد، تمامی فعالیت های بین داروکو و داروخانه متوقف خواهد بود. 9- در بین تصاویر ارسالی کاربران، داروکو امکان تشخیص نوع سفارشات را ندارد. در هر صورت داروکو هیچ گونه مسئولیتی در عدم هماهنگی مناسب بین کاربر و داروخانه ندارد. 4- داروکو فقط و فقط به کاربران اعلام می کند که داروخانه ممکن است سفارش مورد نظر کاربر و یا شبیه سفارش و یا قسمتی از سفارش کاربر را موجود داشته باشد و پس از آن تمامی مسئولیت های ارسال سفارش از داروخانه به کاربر از جمله نحوه ارسال و غیره بر عهده داروخانه می باشد.

حذف پزشکان از این روند بسیار خطرناک است و صدمات جبران ناپذیری را بر جامعه وارد می کند. همچنین هزینه سفارشات به صورت مستقیم توسط خود کاربر برای داروخانه واریز می شود. همچنین داروخانه باید موارد مربوط به ارسال سفارش از جمله زمان رسیدن پیک داروخانه به کاربر و آدرسی که قرار است سفارش به کاربر تحویل داده شود وسایر موارد را برای کاربر شرح دهد. به طور مثال کد تخفیف اولین خرید بانک دارو که مخصوص مشتریان جدید و کسانی است که اولین خرید خود را از این داروخانه اینترنتی انجام میدهند، یا کد تخفیف بدون محدودیت خرید اول بانک دارو که برای کاربرانی در نظر گرفته شده که قبلا نیز از این داروخانه سفارش داشته اند. ب- همچنین داروخانه با صلاحدید خود می تواند از روی تصویر نسخه، سفارش کاربر را تهیه کرده و توسط پیک خود برای کاربر بفرستد و هنگام تحویل سفارش به کاربر، پیک نسخه مربوط به سفارش را از کاربر دریافت کند و برای داروخانه ببرد.

فکر می‌کنیم اومیکرون یک سرماخوردگی ساده است

اولین باور غلط، این است که فکر می‌کنیم اومیکرون یک سرماخوردگی ساده است. در حالی که اومیکرون هم یک جهش از کرونا است.

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، به دومین باور غلط در مورد اومیکرون اشاره کرد و افزود: اینکه واکسن زده‌ام، بنابراین اومیکرون نمی‌گیرم، درست نیست. زیرا، به هیچ عنوان اثربخشی واکسن‌ها ۱۰۰ درصد نیست.

شکوهی به سومین باور غلط اشاره کرد و ادامه داد: دوران قرنطینه ۵ روز است؟ بر اساس تحقیقات معمولاً دوران قرنطینه حداقل ۱۰ روز است ولی در مبتلایان به فرم شدید کرونا این بازه زمانی طولانی‌تر می‌شود.

وی افزود: چهارمین باور غلط در مورد اومیکرون این است که تست منفی شده، بنابراین کرونا ندارم. در صورتی که باید با هر علامتی از بیماری و نشانه‌های سرماخوردگی خود را قرنطینه کنید.

رئیس بخش عفونی بیمارستان لقمان حکیم به پنجمین باور غلط اشاره کرد و اظهار داشت: آیا واکسن‌ها بی فایده هستند، که باید گفت که واکسن‌ها همچنان موثرند، کارایی واکسن‌ها در کاهش مرگ و میر و وخامت بیماری اثبات شده است.

به گفته شکوهی، اینکه کودکان اومیکرون نمی‌گیرند، ششمین باور غلط است. زیرا، کودکان هم مبتلا می‌شوند.

وی ادامه داد: قبلاً کرونا گرفته‌ام پس ایمن هستم؟ احتمال ابتلای مجدد به یک جهش جدید همچنان وجود دارد.

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به هشتمین باور غلط اشاره کرد و گفت: اومیکرون درگیری ریوی ندارد؟ بر اساس گزارش‌ها، درگیری ریه در اومیکرون کمتر از دلتا است اما همچنان احتمال درگیری ریوی وجود دارد.

آموزش حسابداری بازار کار با بهترین کیفیت به صورت تجربی


نرم افزار حسابداری کاوش فردا را به یکی از ویژهترین نرم افزارهای حسابداری شرکتی موجود در بازار تبدیل کرده است. Quicken Deluxe شامل برنامههای اضافی برای برنامه ریزی است که به شما در تسریع کاهش بدهی، برنامه ریزی برای مالیات و ایجاد یک برنامه جامع مالی دراز مدت کمک میکند. سلام..آیا اموزش برنامه حسابداری سپیدار رو هم دارید؟ سلام.من یه دوره آموزشی تو یکی از شرکت ها گذروندم و مدرکشو گرفتم اول گفتن واسه کار معرفی میکنن و جذب نیرو دارن ولی واسه معرفی کار زیاد اهمیت ندادن و الان که حساب میکنم خیلی ازم پول گرفتن .جذب نیرو چقدر در برنامه کاریتون تاثیر داره؟ با استفاده از این راهحلها به احتمال زیاد میتوانید مشکل اجرا نشدن نرم افزار هلو را حل کنید تا دیگر نیازی به برقراری تماس با پشتیبانی نباشد. به کمک این نرم افزار میتوانید روی رشد کسب و کار خود متمرکز شوید. بنابراین از تاثیرات منفی محاسبات اشتباه بر روی محاسبات بعدی جلوگیری به عمل می آید. توانایی و تسلط کامل و بدون نقص بر روی کلیه حساب های شرکت اعم از مالی و مالیاتی، توانایی بررسی کامل حساب ها، تسلط کامل بر چیدمان کدینگ ( ایجاد کدینگ ، اصلاح کدینگ ، حذف کدینگ )، تسلط کامل بر تراز آزمایشی، توانایی اصلاح حساب ها از کلیه سطوح کدینگ، ردیابی منطقی حساب ها از تراز آزمایشی، تسلط کامل بر حساب ها و اسناد و اصلاح هر گونه اسناد مالی، توانایی برطرف نمودن مشکلات حسابداران تحت نظر، تهیه و تنظیم انواع اظهارنامه های مالیاتی، تنظیم و تحریر دفاتر قانونی شرکت، تنظیم لیست بیمه و کنترل حقوق و دستمزد، تهیه و تنظیم انواع گزارشات مورد نیاز مدیر مالی .

آموزش حقوق و دستمزد، کالای در راه، پروژه، تسهیلات و اعتبارات، استهلاک انباشته دارائیها، ذخایر، اندوخته ها، بستن حسابها و تهیه گزارشات مالی، بهای تمام شده، حسابهای انتظامی، ساختار اصلی نرم افزار یا کدینگ، تحریر دفاتر قانونی، تنظیم اظهار نامه مالیاتی و تنظیم اظهار نامه مالیات بر ارزش افزوده که بصورت کلاس غیر حضوری می باشد. تفکر منفی: در کائنات هر فرکانسی که مغز ما ساطع کند حتما دیده می شود و ترتیب اثر داده می شود پس چه خوب است که همیشه با تفکرات مثبت راجب حسابداری و شغلمان بتوانیم کمک کنیم تا در کارمان پیشرفت کنیم نه اینکه با منفی نگری فقط باعث و بانی اتفاقات بد باشیم. به این ترتیب در کنار فعالیت های تخصصی خود در این زمینه پاسخگوی نیاز و علاقه ی شما عزیزان نسبت به آموزش نیز خواهد بود. تا با استفاده از نرم افزارهای تخصصی میزان زیادی در وقت و هزینه های جاری صرفه جویی گردد و تعداد اشتباهات نیروهای انسانی در زمینه های مالی نیز به حداقل برسد. همچنین تهیه لیست بیمه کارکنان تحت پوشش بیمه را به راحتی و در کمترین زمان ممکن انجام پذیر خواهد کرد. امروزه بدون کسب تجربه، حتی اگر مدرک دانشگاهی هم داشته باشید، نمی توانید در هیچ حرفه ای مخصوصا حسابداری کار پیدا کنید اما باید چه کرد؟

این نرم افزار دارای یک سری از محدودیت ها است اما با وجود این محدودیت ها نیز باز هم میتواند برای شما امکانات خوبی را فراهم کند. در حال حاضر موقعیت های بسیاری برای تصدی ریاست حسابداری و مدیریت مالی شرکتها به من پیشنهاد میگردد اما به واسطه اینکه تجربیات ملموسی در این زمینه ندارم قادر به قبول این پست ها نمی باشم . از آنجایی که تمامی نرم افزار ها دارای اصول یکسان میباشند و فقط از نظر گرافیکی با هم متفاوت هستند، شما حسابدار گرامی می توانید با مسلط شدن به ۱ یا ۲ نرم افزار حسابداری به راحتی با دیگر نرم افزارها نیز امور مالی خود را به صورت مکانیزه به سرانجام برسانید. دانشجویان به لحاظ این که نیاز به شرکت در کلاس های دانشگاه را دارند و در طول هفته باید مدت زمانی را جهت مطالعه دروس دانشگاه داشته باشند می توانند با شرکت در دوره های عادی که در طول هفته ۲ روز که هر جلسه به مدت ۲ ساعت می باشد اطلاعات مفیدی را در زمینه امور مالی دریافت نمایند . چون بعضی از والدین شاغل هستند و کمتر در خانه حضور دارند، با ثبتنام فرزندشان در مدارس غیردولتی خیالشان راحت است که تا پایان ساعت کاری، فرزندشان تنها نیستند و در مدرسه مشغول فعالیت هستند . 

علاوه بر آن بر اساس استانداردهای گزارشگری مالی، شرکتهای هلدینگ برای افشای موثرتر اطلاعات و کمک به استفادهکنندگان صورتهای مالی در تصمیمگیری، ناگزیر به ارائه صورتهای مالی تلفیقی خود و شرکتهای زیرمجموعه هستند. و هزینه ها به چه صورت است؟ لازم است که تمامی نوبت کاری ها را بر طبق درصدهای اعلام شده از سوی وزارت کار کشور فرا گرفته تا هیچ گونه اختلالی در پرداخت میزان حقوق پرسنل ، لیست بیمه تامین اجتماعی و مالیات حقوق به وجود نیاید. در این نسخه میتوانید به طور دقیقی بر فرایند تولید یک محصول نظارت داشته باشید و برای مثال موجودی مواد اولیه و همچنین موجودی محصولات به صورت لحظهای مطلع شوید. درود بر شما. البته دوره های کارآموزی ویژه بازار کار برگزار میکنیم لطفا با تلفن های شرکت تماس حاصل فرمایید . همین موضوع به سادگی بیان می کند که اگر شما علاقه مند به فعالیت در این زمینه هستید،می توانید بدون هیچ گونه نگرانی از آینده ی شغلی خودتان در دوره های مربوط به آموزش حسابداری و حسابرسی شرکت نمایید.توجه داشته باشید که امروزه وظیفه ی یک حسابدار بسیار گسترده تر شده است و لازم است وی به مجموعه ای از مهارت ها تسلط داشته باشد. به همین جهت، آموزش حسابداری و حسابرسی را ویژه بازار کار و مطابق با استانداردهای حسابداری به دانشجویان حسابداری ارائه می دهند.

https://accniaz.com/product/%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4-%D8%AD%D8%B3%D8%A7%D8%A8%D8%AF%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1-%DA%A9%D8%A7%D8%B1/

ضرورت سیستم مه پاش چیست؟


از آنجایی که ظرف روی یک تپه قرار دارد، آب از طریق جاذبه به لوله اصلی و سپس از طریق شیلنگ ها نفوذ می کند. یک تایمر آبیاری، وظیفه قطع و وصل آب را برعهده دارد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که باطری را داخل تایمر آبیاری هوشمند قرار دهید سپس آنرا به شیر آب شهری وصل و طرف دیگر آن را به لوله آب رسانی وصل کنید. در حقیقت پمپ کارواش یا واترجت ابزاری برای شستشو میباشد و پمپ پیستونی در داخل آن قرار میگیرد. این تکنیک ساده کمک می کند تا آب از داخل گلدان بخار شده و پس از برخورد با دیواره پلاستیکی، تبدیل به قطره های آب شود. طبق بررسی ها، تولید نوع امیتر به راه حل های مدرن اشاره دارد. باتریهای مورد استفاده در این محصول از نوع نیم قلم، قلمی و باتریهای قلیایی است. با کمک آنها است که انشعاب انجام می شود.برای انجام آبیاری نواری، چنین ساختاری باید به گونه ای نصب شود که سوراخ های موجود در آن در بالا قرار گیرند. تمام مزایا و معایب گزینه های مختلف آبیاری در جدول ارائه شده است. برای خرید چنین عنصری، باید بدانید که چگونه آن را به درستی بچینید و هزینه چنین نوار چقدر است.

 

یکی از دلایل مهمی که است سیستم مه پاش برای خنک کردن محیط استفاده می شود، تبدیل آب به قطرات ریز است و با استفاده از این سیستم انجام می شود. اهمیت خنک سازی محیطی در برخی موارد بسیار زیاد است. به طور مثال گلخانه ها و سالن های پرورش قارچ به دلیل تنفس و سوخت و ساز زیاد به سرعت گرم می شود و به همین خاطر می بایست از طریق این سیستم آن را خنک کرد. این پروسه در سالن های گاوداری و مرغداری، پارک ها و فضا های صنعتی نیز انجام می شود. حال که با ضرورت سیستم مه پاش آشنا شدیم، این سوال پیش می آید که مه پاش چیست و نحوه ی کار آن چگونه خواهد بود.

https://abniro.com/misting-system-overall/misting-nozzle/

سیستم مه پاش

مه پاش چیست و چه کاربردی دارد شاید سوال بسیاری از افراد است و لذا بهتر است قبل از هر چیز به این سوال پاسخ داده شود. به دستگاهی شامل نازل ایتالیا ، شلنگ و یک منبع گفته می شود که با افشره کردن ذرات آب به خنک سازی محیط کمک بسیاری می کند.


در واقع مه پاش به روش ایجاد رطوبت در محیط حرارت و دمای آن را پایین می آورد. با اسپری و پودر کردن قطرات آب، ذرات آن حرارت محیط را برای گرم شدن خود گرفته و از این رو محیط خنک خواهد شد. این واکنش ها سبب شده تا در محیط های مختلفی از سیستم مه پاش استفاده شود.

شما باید بدانید که چگونه نوار را خودتان نصب کنید. هر چند که این محدودیتها برای اکثر کاربریهای خانگی مسأله ای نیست و نیاز شما را برطرف میکند. 1. جلوگیری از هدررفت زمان که برای آبیاری صرف می شود و از مزایای مشخص و بدیهی استفاده از تایمر آبیاری است. وسیلهای است که توسط سیلندرهای هیدرولیکی انرژی مکانیکی را به سیالات انتقال میدهند. در کارواش ماشین “سرویس کامل” ، نمای بیرونی خودرو با تجهیزات نقاله ، با دست یا استفاده از ترکیبی از هر دو ، با حضور در دسترس برای خشک کردن اتومبیل و تمیز کردن فضای داخلی (به طور معمول از تمیز کردن) به صورت مکانیکی شسته می شود. با افزایش فشار آب، سرعت جریان و اندازه ذرات میست شده در دستگاه مه پاش گلخانه یا مه ساز، سایز پمپ مه پاش بزرگتر می شود. در تابستان برای خنک نگه داشتن گلخانه و همچنین جلوگیری از خشک شدن هوا در زمستان از سیستم مه پاش استفاده می شود. رطوبت زیاد هوا برای گوجه فرنگی مضر است، زیرا چنین سبزیجاتی به بیماری های قارچی و باکتریایی مبتلا می شوند.

اما برای خیار، باید سطح بالایی از رطوبت خاک و هوا ایجاد کنید. نوار امیترنهرهایی ایجاد می کند که حرکت آب را تضمین می کند. شما می توانید یک فرآیند کاملاً خودکار ایجاد کنید. برای آبیاری خودکار مزارع بر روی هر کمربند سوراخ هایی وجود دارد که آب از آن عبور می کند. قطرات خروجی از نازل ها درشت بوده و اثر خیس کنندگی بالایی دارد. همین امر آن ها را برای باغ های دور افتاده عالی می کند. پمپ پیستونی جزو پمپ های جابجایی مثبت به شمار رفته و دارای مصرف بسیار زیاد در جاهایی است که فشار بالا در مقابل آبدهی کم نیاز است. البته قابل ذکر است که برای تولیدات خود از کارخانه و تکنولوژی آکوا گاردن استفاده می کند . برای مثال صرفه جویی در مصرف آب می تواند در نهایت هزینه محصول نهایی را کاهش دهد.مجموعه ای از طرح های قطره ای نصب شده در گلخانه به میزان قابل توجهی مصرف آب و کود را کاهش می دهد.برای برخی از محصولات به خصوص گوجه فرنگی باید میزان بهینه رطوبت رعایت شود. 

صفحه نمایش تنظیمات برای راحتی بیشتر جهت تنظیم قابل جدا شدن از شیرهای کنترلی آن میباشد. در ادامه با روش های خودسازماندهی آبیاری بیشتر آشنا خواهیم شد. در این حالت لوله های اسپرینکلر به صورت موازی قرار می گیرند. در این حالت مایع با استفاده از فیلترهای مختلف تصفیه می شود. بستگی دارد. از این رو خرید پمپ کارواش با تنوع وسیعی از قیمت ها رو به رو است که بسته به کیفیت و برند آن، قیمت آن تعیین می گردد. با خرید تایمر دیجیتال آب میتوانید دفترچه راهنمایی که همراه ان است را به خوبی مطالعه کنید که به زبان فارسی نوشته شده و به راحتی می توانید ان را در منزل یا هر محل دیگری بدون نیاز به متخصص نصب کنید. اثبات این ادعا سالهای طولانی و تجربه و مهارت بسیار زیاد در برنامه نویسی و همگن نمودن تجهیزات با کیفیت با برنامه نوشته شده و اجرای پروژهی بسیار زیاد در زمینه برنامه نویسی از ساخت دستگاه مساحی چرم برای اولین بار در ایران تا هوشمند سازی هتل و پروژه های متعدد دیگر می باشد. چنین روش های آبیاری مانند قطره چکان های فردی سمپاش ها عمر مفید طولانی ندارند. برای ساخت مستقل یک ساختار قطره ای، باید عناصر فردی را خریداری کنید.