تیتر برتر

وب سایت خبری تیتر برتر

تیتر برتر

وب سایت خبری تیتر برتر

12 نکته ساده برای کمک به انتخاب کفش های نایک

توانایی انتخاب کفش های با کیفیت و شیک را می توان به یک استعداد هنری واقعی تشبیه کرد. با قدم زدن به یک مغازه، باید ایده روشنی از آنچه به دنبال آن هستید و قدرت اراده کافی داشته باشید تا از خرید کفش فقط بر اساس ظاهر بیرونی آن اجتناب کنید.

 

ما در Bright Side تصمیم گرفتیم مطمئن شویم که هنگام خرید کفش نایک NIKE  جدید  باید به کدام نکات ظریف توجه کرد. امروز ما با خوشحالی نتایج تحقیقات خود را با شما به اشتراک می گذاریم!

https://katpoosh.com/product-category/nike/

 

مطمئن شوید که قسمت پنجه و پاشنه شکل خود را حفظ کنید. وقتی آنها را فشار می دهید و سپس رها می کنید، هیچ تغییر شکل پایداری نباید باقی بماند. پاشنه باید سفت باشد - یک پاشنه نرم می تواند به سرعت آویزان شود، که باعث ناراحتی زیادی در هنگام راه رفتن می شود.

شما باید سایز کفش جدید خود را بر اساس اندازه پای بزرگتر خود انتخاب کنید. باور کنید یا نه، بسیاری از افراد یک پا کمی بزرگتر از پای دیگر دارند. بنابراین، باید چندین جفت با اندازه های مختلف را امتحان کنید و روی جفتی که هر دو پا در آن احساس راحتی می کنند، بنشینید

.

هنگام خرید کفش جدید، ثبات باید جزو الزامات اجباری شما باشد. اگر کفش های پاشنه بلند را امتحان می کنید، سعی کنید کمی به قسمت میانی پا فشار بیاورید. در برخی موارد، این باعث می شود که پاشنه پا به عقب برگردد. این نشانه واضحی است که این جفت ارزش خرید ندارد مگر اینکه برای مواجهه با اشکالاتی مانند ارتعاش در راه رفتن و از دست دادن مداوم تعادل (چیزی که مطمئناً هزینه زیادی برای شما به همراه خواهد داشت) آماده باشید.

12 نکته ساده برای کمک به انتخاب کفش های عالی

همچنین باید به انعطاف پذیری زیره نیز توجه کنید. یک کفش را در یک دست بگیرید و سعی کنید قسمت پنجه آن را با دست دیگر خم کنید. کفی با انعطاف ناکافی از حرکت عادی مفاصل پا جلوگیری می کند. این ممکن است منجر به اختلالات راه رفتن/خستگی سریع شود و باعث شود بدن مصرف انرژی را افزایش دهد.

شما نباید کفشی بخرید که پا را محدود می کند به این امید که به زودی موفق به پوشیدن آن شوید. این می تواند منجر به مشکلاتی در گردش خون و عملکرد عضلات شود. علاوه بر این، چنین کفش هایی به سرعت ظاهر قابل ارائه خود را از دست می دهند.

 

برای اطمینان از اجتناب از چنین وضعیتی، در جوراب خود روی یک کاغذ ساختمانی بایستید و شکل هر دو پای راست و چپ خود را با یک خودکار مشخص کنید. آن خطوط را قطع کنید. دفعه بعد که در یک مغازه هستید، برش ها را در کفشی که می خواهید بخرید قرار دهید. هر دوی آنها باید بدون خم شدن در لبه ها در کفش قرار بگیرند.

https://www.noirfonce.eu/collections/nike

 

ما به شما توصیه می کنیم که در اواخر بعد از ظهر کفش های نایک NIKE جدید بخرید. در اواخر روز، پاهای ما کمی متورم می شوند. این بدان معناست که یک جفت کفش که در صبح کاملاً به شما می‌آید ممکن است در عصر احساس تنگی بیش از حد داشته باشید. بهتر است این مشکل را در جوانی برطرف کنید و جفتی را انتخاب کنید که در تمام ساعات شبانه روز احساس راحتی کنید!

کفش های جدید را همیشه با دست از داخل چک کنید. سطح داخلی باید نرم و بدون درزهای داخلی خشن باشد. کفی باید انعطاف پذیر باشد و به راحتی جدا شود.

هنگام امتحان کردن کفش های جدید، مطمئن شوید که چند قدم روی یک سطح جامد راه بروید. فرش های نرم می توانند به هر کفشی احساس راحتی کنند. برای دریافت ایده بهتر، از فرش خارج شده و روی زمین لخت بروید!

اگر به فکر خرید کفش های پاشنه بلند هستید، حداکثر ارتفاع پاشنه باید 9.5 سانتی متر باشد. فاصله قابل قبول بین کف پا و پاشنه نباید کمتر از 3 سانتی متر باشد. هر چه فاصله کمتر شود، کفش ها از استحکام کمتری برخوردار می شوند و وزن بیشتری به انگشتان پا منتقل می شود.

باید به خاطر داشته باشید که با گذشت زمان، پاهای شما کمی بلندتر و پهن تر می شوند، بنابراین باید هر 2 سال یک بار آنها را اندازه بگیرید. به خصوص اگر خرید کفش از طریق اینترنت را ترجیح می دهید.

 

 

هنگام استفاده از کفش های پاشنه بلند، بسیار مهم است که مطمئن شوید پای شما در طول بلوک نمی لغزد. با گذشت زمان، کفش ها پوشیده می شوند و باعث می شوند پاها حتی بیشتر به سمت جلو بلغزند که ممکن است منجر به شکستن پاشنه شود.

اگر به دنبال کفش هایی با آستر خز هستید، به خاطر داشته باشید که خز با سایش خرد می شود و منجر به ایجاد فضای خالی اضافی در داخل کفش می شود.

هنگام خرید کفش های جیر، مهم است که به یاد داشته باشید که آنها به سرعت پوشیده می شوند. در حالی که آنها را در مغازه امتحان می کنید، مطمئن شوید که کفش محکم به پای شما می آید.

اگر قسمت پنجه کفش کشیده است، باید 1 تا 2 سانتی متر فضای خالی در پنجه باقی بماند.

یکاترینا راگوزینا، پیش نمایش توسط

 

خرید کفش شما بسته به نحوه برخورد شما می تواند به هر طرف ادامه یابد. خرید، مانند همه چیزهای دیگر در زندگی، نیاز به بررسی دقیق دارد.

 

بر کسی پوشیده نیست که پوشیدن کفش های خوب می تواند به شما کمک کند تا بهترین احساس را داشته باشید. یک جفت کفش که هم راحت و هم شیک است و شما برنده هستید

!

 

در اینجا 8 نکته وجود دارد که می توانید برای بهترین استفاده از خرید خود در نظر داشته باشید:

 

 

1. به این فکر کنید که برای چه مناسبتی خرید می کنید. تصمیم گیری در این مورد به شما کمک می کند تا جستجوی خود را به طور موثر محدود کنید نایک NIKE.

 

2. چند سبک را انتخاب کنید که مطابق با نیازهای شما باشد. به عنوان مثال، لباس اداری را در نظر بگیرید. بسته به فرهنگ کاری، می توانید به سراغ یک جفت کفش کتانی هوشمند بروید یا کفش راحتی.

 

3. لازم نیست کفش های مارک بخرید. اما قبل از هر خرید، برند و بودجه خود را در نظر بگیرید. این به شما کمک می کند تا در مورد کیفیت محصول و اینکه آیا نام تجاری متناسب با سبک زندگی شما است یا خیر، تصمیم بگیرید.

 

4. بررسی آنلاین محصولات را به صورت آنلاین پیدا کنید تا اطمینان حاصل کنید که از سایر تجربیات مشتری آگاه هستید. شما می خواهید از خرید محصولاتی که رتبه بندی یا بررسی خوبی ندارند خودداری کنید زیرا ممکن است کیفیت بالایی نداشته باشند.

 

5. اندازه کفش بسته به کشور و برند متفاوت است. در حالی که چسبیدن به یک اندازه کفش ایده آل است، فراموش نکنید که به راهنمای سایز ذکر شده توسط فروشگاه توجه کنید. مطمئن شوید که کفش‌هایتان به‌خوبی جا می‌شوند (سائیدگی ندارند، دردناک نیستند) تا پاهایتان را در حالت عالی نگه دارید، و همیشه کفش‌هایتان را با توجه به احساس پای بزرگ‌تر در کفش انتخاب کنید.

 

6. در حالت ایده آل، راحتی عاملی است که نباید در مورد آن مصالحه کنید. مهم نیست که یک جفت کفش چقدر جذاب به نظر می رسد، اگر 100% راحتی را فراهم نکند، کمتر و کمتر تمایلی به پوشیدن مکرر آنها خواهید داشت.

 

7. اگر به دنبال یک جفت کفش برای استفاده روزانه هستید، مطمئن شوید که تمام پشتیبانی لازم را برای شما فراهم می کند! بررسی کنید که ساختار پا، مچ پا و ساق شما را با یک کفی محکم و یک پاشنه محکم پشتیبانی کند نایک.

 

8. زمانی که ارزش پول را در نظر می گیرید، از خود بپرسید که آیا این جفت کفش برای پوشیدن روزانه خوب است یا فقط چند بار در سال. شما می خواهید یک جفت کفش انتخاب کنید که نه تنها راحت باشد، بلکه مدتی برای شما دوام بیاورد.

 

رعایت این نکات ساده برای خرید یک جفت کفش جدید شما را در تصمیم گیری صحیح راهنمایی می کند و بدن و پاهایتان را شاد نگه می دارد! Astkhik Rakimova برای Bright Side

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد