تیتر برتر

وب سایت خبری تیتر برتر

تیتر برتر

وب سایت خبری تیتر برتر

کمی از نرم افزار crm بیشتر بدانید


حتما پیش خود می گویید چرا نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری مگر ما نمی‌دانستیم کالاها یا خدماتمان را برای مشتری ایجاد می‌کنیم؟ مگر تاکنون مشتریان را نمی‌شناختیم؟ به چه علت باید موضوع ارتباطات با مشتری مطرح باشد؟ مگر مشکلی در بازاریابی یا فروش ما به وجود آمده که باید ما هم خود را گرفتار چنین موضوعاتی کنیم؟ آنانی که به این مقوله پرداخته‌اند، در معرض رقابت و در بازار جهانی فعالیت داشته‌اند، ما که در آن شرایط نیستیم؛ چرا باید بی‌جهت هزینه کنیم و خود را به درد سر بیندازیم. هر گونه بی‌توجهی به خواست و سلائق مشتری مستقیماً بر سهم بازار عرضه‌کننده و در نهایت، بر بقای آن اثرگذار است. بارزترین ویژگی‌های این دوران عبارتند از:

جهت دسترسی سریع به لیست مشتری هایی که کاربر فروش با آنها کار می کند. مشتریان بالقوه شما با یک تماس خرید می کنند یا لازم است چندین جلسه و تماس برای تصمیم گیری آنها به انجام خرید برگزار شود؟

سوال‌ها، بازخوردها و نظرات‌تان را با ما در میان بگذارید. استفاده از پلتفرم سی آر ام اوج، مزایای بسیاری برای سازمان شما در بر خواهد داشت که همه آنها به نتایج واقعی منجر می‌شوند. از جمله بهبود مستقیم فعالیت‌های خط تولید.

شما می‌توانید در نرم افزار سی آر ام همه‌ی ارتباطات و تعاملات با مشتریان مانند تماس‌های تلفنی و جلسات را برنامه‌ریزی کنید و پس از انجام https://www.owj.io/ این فعالیت‌ها اطلاعات مرتبط با کارهای انجام شده و خلاصه گفتگوها در سابقه مشتری قرار دهید. هم‌چنین با ثبت فرصت‌های فروشی که در قبال هر مشتری وجود دارد یک دید کاملا شفاف از فروش‌های در دست کسب و کار خود به‌دست آورید. چگونه یکپارچه سازی سی آر ام منجر به نگاه همه جانبه به مشتریان می شود؟ کاهش هزینه نیز از طریق افزایش کارایی عملیاتی در فرایند های مرتبط با مشتری و تمرکز بر استراتژی ها و اقدامات با اثربخشی بالاتر.

کامنت گذاری (درج توضیحات)، اضافه کردن انواع فایل، امکان دسترسی موقت به کاربران، جلوگیری از تعریف مشتری تکراری پشتیبانی ۷۲۴ ما در هر زمان آماده پاسخگویی به سوالات شما است.

راهکار یکپارچه شرکت‌ها و سازمان‌های دولتی و بخش عمومی نرم‌افزار حسابداری شرکت‌های کوچک نرم‌افزار فروشگاهی. هیچ کس نمی‌خواهد این احتمال را تصور کند که سیستمی که هر روز به آن اعتماد دارید می‌تواند سقوط کند و شما را با یک بحران مالی احتمالی رها کند. براین اساس مشتریان نیز هر لحظه می توانند وضعیت درخواست خود را در پنل خود مشاهده نمایند و پس از دریافت خدمات نیز با پر کردن فرم نظرسنجی و ارائه بازخورد، شما را از سطح کیفیت ارائه خدمات پشتیبانی مطلع نمایند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد