تیتر برتر

وب سایت خبری تیتر برتر

تیتر برتر

وب سایت خبری تیتر برتر

سرویس برتر کوتاه کننده لینک کدام است؟

در این مقاله همراه ما باشید تا با توضیح مفصل کوتاه کردن لینک سایت و مزایای استفاده از آن، ۲۰ وب سایت ارائه دهنده این سرویس نیز به شما پیشنهاد دهیم. اما یکی دیگر از مزایای استفاده از این سرویس امکان پایش تعداد کلیکها روی لینک کوتاه شده است. اما علاوه بر کوتاه کردن لینک این ابزارها مزایای دیگری نیز دارند که به آنها در ادامه اشاره خواهیم کرد … سروس های کوتاه کننده لینک فارسی بسیار زیادی وجود دارند که علاوه بر امکان کوتاه کردن لینک و آنالیز آن می توانید از آنها کسب درآمد داشته باشید در ادامه به معرفی بهترین سیستم های کوتاه کننده لینک ایرانی می پردازم. شرکتهای زیادی هستند که این خدمات را انجام میدهند اما در هنگام استفاده از این سایتها و خدمات باید دقت زیادی کرد. امروزه تعدادی از سایتها در دنیای اینترنت وجود دارند که خدمات کوتاه کننده لینک را برای کاربران خود ارائه میدهند. همانطور که در بالا به آن اشاره شد کوتاه کننده لینک یک تکنیک در دنیای اینترنت است که با استفاده از آن میتوان آدرسهای بلند و طولانی را خلاصهتر و کوتاهتر کرد.


استفاده از یک سرویس دهنده کوتاه کننده لینک داخلی برای شما خیلی مفیدتر خواهد بود. پس اگر به دنبال شخصیسازی لینکها و ادغام آنها با برند خود هستید، ریبرندلی بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. چرا که این آدرسها پس از ارسال در شبکهها و مکانهای مختلف، به هم ریخته خواهند شد. پس اگر برای استفاده از شورت لینک کاملا مجاب شدهاید، در ادامه با پلازامگ همراه باشید تا بهترین سرویس های کوتاه کننده لینک خارجی و ایرانی را با هم مرور کنیم. نکته مهم در این خصوص شرکتهای خارجی ارائه دهنده کوتاه کننده لینک هستند که در نگاه اول برای کاربران ایرانی جذابیت بالایی دارند؛ اما باید گفت که این شرکتها تابع قوانین کشورهایشان هستند و ممکن است در گذر زمان ایران و سایتهای ایرانی را مشمول تحریمها و محدودیتهای دسترسی کنند. ما در الفبان، هر زمان که تخفیفهایی را برای محصولاتمان درنظر میگیریم و آن را به شکل پیامک به اطلاع مخاطبان سایت میرسانیم، از کوتاه کننده لینک استفاده میکنیم. دلیل بی اعتمادی که نسبت به سایت های ایرانی ایجاد شده است، از دسترس خارج شدن پی در پی بسیاری از سرویس های قدیمی بوده است. حال با این دو مثال میتوان نشان داد که استفاده از کوتاه کننده لینک در نوشتهها و شبکههای اجتماعی تا چه سودمند است.


سایت نمونه: https://epsi.link


با این حال کارشناسان دلایل زیادی را برای استفاده از این تکنیک اعلام میکنند. وب مستران زیادی از این سرویس محبوب استفاده می کنند. قیمت گذاری : طرح رایگان دارد، طرح های پرداختی خود را با 10 دلار در ماه برای اضافه کردن دامنه سفارشی ارائه می کند. سپس پیوندهای خود را کوتاه کرده و آن ها را به اشتراک بگذارید تا به درآمد هر بازدید اضافه شود. بر تگ ها ، لینک های کوتاه شده خود را اضافه کنید. بسیاری از کوتاه کننده های URL رایگان هستند و میانبرهای رایگانی نیز ارائه می کنند ولی در صورتی که نیاز به اندازه گیری و شخصی سازی داشته باشید باید هزینه ی اضافی برای آن ها پرداخت کنید. سرویس های کوتاه کننده لینک فقط برای کوتاه کردن آدرس های URL طولانی نیست، می توانید به کمک امکانات دیگر این سرویس ها برای کسب و کار های مختلف لینک ها را شخصی سازی و مرتب سازی کنید. پیشنهاد میشود به کمک روش شخصی سازی، لینک های خود را کوتاه و خوانا قرار دهید. TinyURL می تواند URL های کوتاه تری را به شما پیشنهاد کند و در آخر لینک بدست آمده را به صورت دلخواه تنظیم کنید. یکی از ویژگی های خوب این سایت کوتاه کننده لینک این است که با افزونه ای که برای مرورگر های کروم و فایرفاکس در اختیارتان قرار می دهد می توانید در هر صفحه وبی که هستید آن را به لینک کوتاه تبدیل کنید.


سایت های کوتاه کننده لینک به سرویس هایی گفته میشود که لینک های طولانی را به لینک کوتاه تبدیل میکنند. ۳. اگر سایت بسته شود، تکلیف درآمدهای ما چه میشود؟ این سرویس کوتاه کننده لینک در بین لیست ما (بهترین سرویس کوتاه کننده لینک ) قرار می گیرد.این سرویس امکان مدیریت و سفارشی سازی لینک کوتاه را به شما می دهد. با چه زبانیه و در چه کشوری زندگی می کند. زمانی که شما با ابزار کوتاه کننده لینک در گوگل ، آمار مناسب و تجزیه و تحلیل آن ها را به دست آوردید در کسب و کارتان نیز تاثیر داشته و از اینکه لینک های شکسته در وب سایت تان ایجاد شود جلوگیری نمایید. خیلی ها بر این باورند که سرویس های کوتاه کننده لینک ایرانی پایدار نیستند و ممکن است خیلی وقت ها در دسترس نباشند. از جمله ویژگی ها جالب و مورد توجه این سایت داشتن تاریخچه ای کامل از تمام لینک هایی که تا کنکون کوتاه کرده اید میباشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد