تیتر برتر

وب سایت خبری تیتر برتر

تیتر برتر

وب سایت خبری تیتر برتر

آشنایی با عملکرد تایر و خصوصیات آن - فروشگاه اینترنتی تایر آنلاین شاپ

همانطور که تا این بخش از مقاله مطالعه کردید دانستید که بهترین تایر مناسب برای سمند، بارز است. از این رو ما تلاش کرده ایم تا در قالب یک مقاله جامع به بحث آشنایی با عملکرد تایر بپردازیم. اما واقعیت این است که هر لاستیک با در نظر گرفتن دما طراحی شده است و لاستیک های تابستانی کاملاً برای شرایط آب و هوایی زمستان طراحی نشده اند. هنگام خرید لاستیک های دست دوم، سعی نکنید دنبال آن بروید برندهای معروف، نه همیشه بهترین لاستیک ها"اسم های بزرگ" داشته باشید، زیرا اغلب هنگام خرید چنین لاستیک هایی، برای مارک آن هزینه می کنید، نه برای کیفیت. اگر به نوشتههای درج شده در کنار لاستیک در هنگام خرید و فروش لاستیک دقت کنید، عددی 4 رقمی را خواهید دید که هفته و سال میلادی تولید آن را مشخص میسازد. هنگام خرید لاستیک مستعمل، برای جلوگیری از وجود ایراد، سریعاً آن را نصب و متعادل کنید. از خرید بیش از حد لاستیک نرمبهتر است از خودداری کنید، زیرا هنگام رانندگی روی آسفالت داغ، ترکیب لاستیکی حتی نرم تر می شود، راندمان رانندگی کاهش می یابد. راحتی یا به عبارت دیگر استحکام توسط ارتفاع پروفیل تایر، ترکیب لاستیکی و ساختار لاشه تایر ایجاد می شود.


تا کنون، متأسفانه، تولید کنندگان نتوانسته اند ایجاد کنند لاستیک های کاملکه تمام ویژگی های فوق را برآورده می کند، و بنابراین، از نظر عینی، بهترین تایرهای تابستانی در طبیعت وجود ندارند. و اگر همسایگان قاره ای ما می توانند انتخاب کنند که فقط با رتبه بندی لاستیک های تابستانی و ویژگی های مدل ماشین هدایت شوند، روس ها نیز باید وضعیت جاده های محلی را در نظر بگیرند. معمولا تمام کاربران هنگام خرید لاستیک به چیزی مشابه لاستیک قبلی نیاز دارند؛ لاستیکی که از نظر مشخصات با آنچه روی خودرو نصب شده، مطابقت داشته باشد. بنابراین، قبل از خرید لاستیک های تابستانی، ارزش دارد که شرایطی را که ماشین شما در فصل گذشته در آن رانندگی می کرد، به یاد بیاورید، توانایی های ماشین خود و سبک رانندگی خود را ارزیابی کنید. مصرف کننده حق دارد در هنگام معاینه کالا حضور داشته باشد و در صورت عدم توافق با نتایج آن ، نتیجه گیری چنین معاینه ای را در دادگاه به چالش بکشد. این با این واقعیت توضیح داده می شود که در تابستان لاستیک ها می توانند نرم شوند و در نتیجه چسبندگی آنها بدتر می شود ، بنابراین سازندگان آنها را سخت تر و سخت تر از لاستیک های زمستانی می کنند.


از لحاظ تکنولوژی شاید تنها کشوری که صنایع آلمان را به چالش جدی می کشاند، ایالات متحده آمریکا بوده که علاوه بر کسب عناوینی مانند بزرگ ترین اقتصاد جهان، قوی ترین ارتش جهان و بهترین کشور برای زندگی تقریبا تمام صنایع موجود در جهان را با بالاترین سطح تکنولوژی تولید می کند. اگر لاستیک هایی با اندازه یا قطر استاندارد اشتباه خریداری شوند، نه تنها خودرو، بلکه راننده یا سایر کاربران جاده نیز ممکن است آسیب ببینند. یادتان باشد اگر لاستیک بزرگتر از حد باشد و با بدنه خودرو یا سیستم تعلیق آن تماس پیدا کند، میتواند خطرناک باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه بر اساس پیشنهاد مینینیم سری به کاتالوگ خودروی خود زده و با بازخوانی بخش مربوط به تایر ماشین، عدد مورد نظر برای تعیین میزان پهنای آن را پیدا نمایید. بهتر است اندازه لاستیک های تابستانی را بر اساس نیاز ماشین خود انتخاب کنید، این پارامترها را می توان بیشتر در درب ورودی رانندگان یافت. وقتی عمق به اندازه گیری خاصی رسید ، لاستیک ها از نظر استفاده ایمن نیستند و باید تعویض شوند. و اگر بگوید لاستیک تابستانی لازم است R 16، پس نباید لاستیک هایی با اندازه های مختلف روی خودرو بپوشید، زیرا بی ضررترین پیامد آن انعکاس سرعت اشتباه روی سرعت سنج است.


بنابراین، تعویض لاستیک های تابستانی با لاستیک های زمستانی و برعکس، بسته به فصل، شرط اصلی است که باید برای هر راننده ای جزم باشد. انواع لاستیک خودرو مهمترین نقش تایر در هر وسیله ای، ایجاد، تضمین و تداوم اصطکاک با سطح گذرگاه یا مسیر است و به این منظور، هر فن آوری تازه ای درحوزه صنعت تایر سازی ابداع و به کار گرفته میشود. با حس لامسه قابل تشخیص است. اما چطور می شود این را تشخیص داد؟ لاستیک های خیلی سفت جاده را بدتر نگه می دارند و در صورت لزوم ترمز اضطراریشروع به سر خوردن روی آسفالت می کند و فاصله ترمز را افزایش می دهد. لاستیک های تابستانی همچنان پر سر و صدا هستند که به الگوی آج و ترکیب لاستیک بستگی دارد. سطح سر و صدا، که لاستیک تابستانی هنگام رانندگی یک اتومبیل ساطع می کند ، در درجه اول به الگوی آج آن بستگی دارد و فقط پس از آن می توان در نظر گرفت سطح عمومیشرایط جاده. اگر تصمیم گیری در مورد پارامترهای لاستیک تابستانی برای شما دشوار است، می توانید به مستندات فنی خودرو نگاهی بیندازید، که با جزئیات توضیح می دهد که کدام لاستیک تابستانی برای خودروی خاص شما، اندازه، نوع و سایر مشخصات آن بهتر است.


خرید لاستیک بارز:

https://tireonlineshop.com/product_brand/barez/

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد