تیتر برتر

وب سایت خبری تیتر برتر

تیتر برتر

وب سایت خبری تیتر برتر

مواد تشکیل دهنده مکملهای بدن سازی به موارد مختلفی بستگی دارد


بنابراین به همه ورزشکاران توصیه می شود از مکمل هایی استفاده نمایند که مورد تایید فدراسیون پزشکی ورزشی باشد. تعدیل کنندههای انتخابی گیرنده آندروژن (SARMs) در سالهای اخیر بین طیف وسیعی از مردم، چه بدنسازان و چه ورزشکاران حرفه ای، مورد استقبال قرار گرفتهاند، اما آیا سارمها | SARMs واقعا جایگزین هایی ایمن تر و سالم تر از استرویدهای آنابولیک میباشند؟ به همین خاطر در کنار استفاده از یک برنامه غذایی سالم و مغذی و داشتن تمرین های ورزشی اصولی، دریافت مکمل بدنسازی برای بدنسازان و ورزشکاران توصیه می شود. مصرف این مکمل به افراد دارای تمرینات سخت و سنگین توصیه می شود.همچنین در درمان افسردگی، کاهش فشار خون و کاهش قندخون نقش مهمی دارد.میتواند همراه لاکتوز و یا فاقد آن باشد. این مکملها توسط ورزشکاران و افرادی که در پی کاهش وزن هستند مورداستفاده قرار میگیرند و بدون هیچ ماده محرک و ممنوعهای به کاهش وزن افراد کمک میکنند. این نوع مکمل بدنسازی باعث ایجاد احساس سیری و جلوگیری از پرخوری در افراد می شوند. در حقیقت تحقیقی از دانشگاه ویکتوریا (استرالیا) مشخص کرد که زمانی که افراد پروتئین وی، کراتین و گلوکز سریعا قبل و بعد از تمرین به مدت ۱۰ هفته مصرف می کنند آنها ۸۰ درصد بیشتر افزایش حجم عضله و حدود ۳۰ درصد افزایش بیشتر قدرت عضله در خود بدست می اورند نسبت به کسانی که همان مکمل ها را در صبح و شب مصرف می کنند.

بله دسته آمینو و گلوتامین ها هم برای رفع درد های عظلانی و خسته های پس از تمرین تولید شده که معمولا افراد ورزش کار برای ریکاوری بافت ها و افزایش استقامت سایر اعضا مورد استفاده قرار می دهند. یکی از محبوب ترین نوع مکمل ورزشی و بدنسازی برای ورزشکاران خرید مکمل پروتئین ورزشی است که معمولا برای عضله سازی و بهبود سوخت و ساز بدن مورد مصرف ان ها قرار می گیرد. معمولا مشاور با ارزیابی برنامه غذایی و شرایط شما و شدت تمرینات ورزشی به شما کمک می کند که بهترین انتخاب را داشته باشید و وقت و هزینه تان هدر نرود. در کنار همه این مواردی که بیان کردیم تبعیت از یک رژیم غذایی متنوع و سبک زندگی سالم به شما کمک می کند همه چیز را تحت کنترل تان داشته باشید. البته باید بدانید این مکمل زمانی اثربخش است که فرد همراه آن ورزش کند. اگه دنبال یه مکمل بدنسازی پودری خارجی هستید پشینهاد ما استفاده از برند های ترک و ژن استار می باشد چرا که در طی سال های اخیر در خاورمیانه و البته اروپا ، استاندارد های کیفی بالایی را از FDA و سایر کمپانی ها دریافت کرده اند.

برند مکمل بدنسازی SNN یا Super Natural Nutrition متعلق به کشور آفریقای جنوبی است که بسیاری از بدنسازان معروف این قاره آن را تأیید، و حتی تبلیغ کرده اند. مکمل کراتین در برای بالا بردن انرژی بدن مفید بوده و در نتیجه برای ورزشکاران و بدنسازان می تواند مکمل مناسبی به شمار رود. مکمل های بدنسازی یکی از انواع مکمل های غذایی مخصوص ورزشکاران و بدنسازان است که برای بهبود عملکرد ورزشی و همچنین بازسازی سریع بدن به خصوص در ورزش های بسیار سخت و سنگین استفاده می شود. Branched-Chain Amino Acids محتوی آمینواسید های شاخهدار لوسین، ایزولوسین و والین است.این مکمل به بهبود عملکرد ورزشی ،افزایش توانایی و استقامت بدنی و چربی سوزی کمک شایانی میکند. گلوتامین یک اسید آمینه است که دو شکل L-گلوتامین و D-گلوتامین وجود دارد.با بالا بردن سطح آمینواسید لوسین در ماهیچهها به رشد عضلات کمک میکند و جلوی تجزیه و تخریب آنهارا میگیرد.همچنین منجر به تقویت سیستم ایمنی و افزایش سوخت و ساز چربی نیز میگردد. این مکمل میتواند در عین حال چربی سوزی نیز داشته باشد.

هشدار: مواد تشکیل دهنده مکملهای بدن سازی به موارد مختلفی بستگی دارد و اگر از مواد بی کیفیت و ارزان در مکمل بدنسازی استفاده شده باشد میتواند عوارض بدی به دنبال داشته باشد. هر یک از این محصولات برای موارد خاصی مورد استفاده قرار می گیرند. میشه گفت که کراتین به صورت طبیعی توسط دو عضو کلیه و کبد در بدن هر انسانی ساخته میشه و برای مصارفی که فرد دارای قعالیت شدید جسمانی هست مورد مصرف قرار میگیره. قدرت عضله سازی این مکمل ها از کراتین بیشتر است.تستوسترون اصلی ترین هورمونی است که باعث رشد عضلات ، افزایش میل جنسی و بهبود قدرت جنسی میشود. آمینو اسید (BCAA) - که شاخص ترین محصول این برند است. شرکت دوبیس یکی از معروف ترین برند های محصولات دارویی می باشد که خوشبختانه مکمل پودری دوبیس برای ورزشکاران به صورت کاملا استاندارد تولید و در داروخانه های سطح کشور به راحتی پیدا میشود. در برخی تحقیقات تاثیر مثبت این مکمل بر افزایش سطح استقامت و همچنین تمرینات اینتروال نیز مشاهده شده است. و گلوتامین دریافت میکنید که برای رشد مناسب و پایدار عضلات، همچنین بالا نگه داشتن سطح انرژی در طول تمرین ضروری هستند. گرده گل انرژی زا است و می تواند به عنوان یک تقویت کننده و مکمل غذایی طبیعی استفاده شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد