تیتر برتر

وب سایت خبری تیتر برتر

تیتر برتر

وب سایت خبری تیتر برتر

چیزی که همه درباره عقیم سازی حیوانات خانگی دوست ندارند و چرا؟

در پناه گاه هایی که تعداد زیادی سگ های جوان نگهداری می شوند مزایای عقیم سازی سگ ها قبل از واگذاری بیشتر از افزایش خطر ابتلای آنها به بی اختیاری ادراری است. نژاد و شرایط نگهداری سگ یکی از عوامل تاثیر گذار برای بروز عوارض عقیم کردن سگ نر است. این را بدانید که دوره نقاهت این عمل حدود 7 تا 10 روز است، نکته ای که باید بدانید این است که در جراحی به دلیل این که از بیهوشی برای سگ استفاده می شود، به همین دلیل احتمال دارد که حیوان شما تا یک شبانه روز بعد از جراحی گیج باشد، تعادل نداشته باشد و رفتار های تهاجمی نشان دهد. انتخاب ظرف و خاک مناسب گربه تمیز کردن آن به طور مرتب کاملا ضروری است ضمنا حداقل هر 7 تا 10 روز یکبار باید ظرف خاک تمیز و خاک ظرف تعویض شود. انسداد لوله فالوپ که به تغییر در سطح هورمون های جنسی نمی شود. این کار شخصیت گربه را تغییر نمی دهد و فقط باعث بهبود در برخی از رفتارها می شود. بعد از معاینه دکترتشخیص دادندکه ممکن است قارچ زده باشد که طبق گفته های دکتر سگ ها معمولا بعد از عقیم سازی به علت استرس شدید و دوران بعد از جراحی چون ایمنی بدن سرکوب می شود مستعد قارچ و بیماری های از این قبیل می شوند که از زائده های زرد رنگ کنار بیضه برای گرفتن نتیجه قطعی نمونه برداری شد.


برای کمک به درک علت و اثر عقیم کردن و شیوع بیماری، به تحقیقات بیشتری به ویژه در مورد نژادهای مختلف سگ نیاز است. گربه ممکن است شروع به لیس زدن بخیه ها کند و باعث باز شدن آنها شود ، مواظب باشید گربه بخیه ها را لیس نزند و در صورت امکان برایش یک قلاده الیزابت تهیه کنید تا نتوانند نواحی زخمی را لیس بزند . به طور حتم، ممکن است یک دلیل آن مربوط به خطای جراح باشد، اما بیشتر به این دلیل اتفاق می افتد که گربه ها بخیه در بدن خود احساس خوبی ندارد و یا این که نمی دانند که خود را ساکن و آرام نگه دارند تا قسمت های داخلی بدن خوب شود. کامبیز رضواندل در گفتوگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در شهر انزلی حدود دو هزار و ۷۰۰ تا سه هزار قلاده سگ بدون صاحب وجود دارد و بیشترین جمعیت پراکندگی این سگها در ساحل خزر و حاشیه تالاب انزلی است و در هنگام حضور مسافران و گردشگران در سواحل دریا، این حیوانات وارد شهر میشوند. در این شرایط ما با پیگیری های فراوان و گذراندن مراحل طولانی توانستیم این کار را به سرانجام برسانیم و باعث افتخار استان باشیم. اما اینبار مسوولان شهرداری بودند که به دلایلی که هیچ گاه مشخص نشد با این فرآیند مخالفت کردند و به انجمن حمایت از حیوانات اجازه صادر کردن گربههای تهران را ندادند.


گاهی گربه برای جفت گیری خانه را برای پیدا کردن گربههای فحل (گربههایی که آماده جفت گیری هستند) ترک میکنند و یا حتی برای سرگرمی و تفریح به شکار پرندگان میروند. با عقیمسازی به جلوگیری از افزایش بیش از حد جامعه گربهسانان کمک میکنید. وازکتومی: این روش که با بریدن و گره زدن وازدفران صورت می گیرد، روش انتخابی افرادی است که نمی خواهند تغیری در سطح هورمون های جنسی حیوان ایجاد شود و فقط می خواهند از تولد توله های ناخواسته جلوگیری کنند. ریزش مو، مهربان شدن گربه، گربه خودش را به اسباب نرم خانه می مالد و اگر صاحب خانه حواسش به گربه خود نباشد از خانه برای شیطنت بیرون می رود یا دوستانش را به خانه می آورد از راهی که به ذهن شما خطور نمی کند؛نشانههای این دوره میباشند. فورا به پزشک خبر داده و تیم پزشکی به سرعت عازم محل شده و چون خونریزی داخلی شدید بود، مجبور به جراحی مجدد سگ شده و داروهای ضد عفونت و تقویت برای این سگ تجویز کردند. تحقیقات بیشتری در این زمینه برای مقایسه تفاوت بین نژادها و اندازه سگ ها در حال انجام است.


با آزمایش خون سگ از سلامتش و آمادگیش برای عمل مطمئن میشن. از طرف دیگر گربه ها با این کار قلمروی خود را مشخص می کنند . گربه های ماده با بیماری های عفونی، می توانند مشکلات جدی را به بچه گربه های خود منتقل کنند و باعث گسترش بیشتر بیماری ها شوند. عقیم سازی گربه ماده شامل برداشتن تخمدان ها و گربه های نر شامل برداشتن بیضه ها می شود. اخته کردن به طور ۱۰۰% در سگ های نر احتمال سرطان بیضه را از بین می برد و در سگ های ماده احتمال سرطان و عفونت رحم و تخمدان صفر می شود. همچنین عقیم سازی حیوانات خانگی ماده از پریود شدن و جذب جفت آنها پیشگیری میکند. حیوان ماده عقیم خواهد شد. اگر سلامتی گربه شما در اولویت قرار دارد بهتر است پیش از باروری اقدام به عقیم کردن آنها کنید. یکی از راه های قابل اطمینان و همیشگی برای جلو گیری از بارداری، عقیم کردن حیوان است. بعد از جراحی احتمالا نیاز به یک گردنبند الیزابت برای گربه خود خواهید داشت زیرا برخی از گربهها تمایل به لیسیدن جای جراحت و آسیبزدن به بخیهها در روزهای اول بعد از جراحی دارند و این گردنبند که مانند قیفی پلاستیکی دور گردن پیچیده میشود از انجام این کار جلوگیری میکند.


https://nikpetclinic.com/sterilization/

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد