تیتر برتر

وب سایت خبری تیتر برتر

تیتر برتر

وب سایت خبری تیتر برتر

چهار مسئله مهم در مورد قیمت تصفیه آب

ولی اغلب برای مصرف خانگی RO یا فیلتراسیون پیشنهاد می شود. ولی باز هم پیشنهاد ما دستگاه تصفیه آب خانگی زیرسینکی است. سوم باز هم به دلیل چیدمان قطعات به صورت فشرده و نزدیک به هم به سبب فضای کم و محدود تصفیه آب رومیزی در زمان تعویض فیلتر ها و یا تعمیرات تکنسین ها همیشه با مشکل مواجه می شوند.واکثر مشتریان هزینه بسیار بالاتری میبایست برای تعمیر و نگهداری یک تصفیه آب رومیزی به نسبت مدل های تصفیه آب زیرسینکی پرداخت کنند. دستگاه های رومیزی و تصفیه آب زیر سینکی از جهت کیفیت خیلی با هم فرقی ندارند در واقع شرکت تولید کننده یا مونتاژ کننده توانایی تولید هر دو مدل تصفیه آب رومیزی و تصفیه آب زیرسینکی را با کیفیت های مختلف دارد که روانه بازار کند. زمان مناسب تعویض فیلتر مرحله ۴ ممبران اسمز معکوس دستگاه تصفیه آب خانگی هر یک سال و نیم دو سال است. زمان تعویض فیلترهای دستگاه تصفیه آب اسمز معکوس، بستگی به کیفیت و میزان املاح آب ورودی دارد. اما ممکن است از خودتان بپرسید که در زمان خرید سراغ کدام برند برویم و چه سیستم فیلتراسیونی را برای خانه خود بخریم. با اینکه قیمت تصفیه آب خانگی cck کمتری نسبت به نمونههای مشابه آمریکایی دارد اما از نظر کیفیت هیچ کم و کاستی ندارند.



با اینکه قیمت تولید آب در خرید تصفیه آب صنعتی در سیستم های ار او بسیار اندک میباشد، اما این سیستم 99 تا 100 درصد قادر به شیرین سازی و تصفیه آب است. اما دستگاه های فیلتراسیون فاقد ممبران هستند. 1. اتصالات مهره ای: دارای ضریب اطمینان بالا هستند اما خیلی رایج نبوده و باز و بسته کردن آن ها کمی چالش برانگیز است. اتصالات مهره ای و فیتینگ. 2. اتصالات فیتینگ: سرعت باز و بست آن ها بالا است، اتصالات اصلی فیتینگ دارای کیفیت بسیار بالایی هستند. دستگاه های رومیزی و تصفیه آب زیر سینکی از نظر کیفیت تفاوت چندانی باهم ندارند در حقیقت شرکت تولید کننده یا مونتاژ کننده میتواند هردو مدل تصفیه آب رومیزی و تصفیه آب زیرسینکی را با کیفیت های متفاوت تولید و روانه بازار کند.چون سیستم و متریال بکار رفته در هردو مدل تصفیه آب رومیزی و زیرسینکی یکی این است و فقط چیدمان و دیزاین متفاوت دارند.اما اگر زیر سینک فضای مناسب و کافی دارید پیشنهاد ما خرید دستگاه تصفیه آب خانگی زیرسینکی است.سه ضعف بزرگ در تصفیه آب های رومیزی همیشه موجب نارضایتی مشتریان است.اول به دلیل فضای محدود و کم حجم مخزن ذخیره سازی آب بسیار کم و در نتیجه برداشت آب با محدودیت همراه است.مخزن ذخیره آب در تصفیه آب رومیزی حجم بسیار کمی آب در خود ذخیره میکند.دوم جنس بدنه فایبر و پلاستیک بکار رفته در تصفیه آب رومیزی با چندبار بازو بست و یا برخورد کوچکترین جسم به آن موجب ترک و یا شکستگی میشود وبه دلیل محدود بودن بدنه همیشه تعویض بدنه ترک خورده بسیار سخت و یا گاهی غیر ممکن است.



در صورتی که مطلب بالا به اندازه کافی رضایت شما را جلب کرد، آن را در رسانه های اجتماعی با دوستان خود به اشتراک گذاشته و ایشان را از برخی اصطلاحات غلط رایج آگاه کنید! برای آشنایی بهتر با انواع دستگاه تصفیه ی آب و مزایای ویژه آن می توانید تا آخر این مطلب همراه ما باشید. توجه داشته باشید که برای اخذ هر گونه خدمات پس از فروش در حوزه دستگاه تصفیه کن می توانید با همکاران ما در از نمایندگی دستگاه تصفیه آب خانگی پیش روی خود در تماس باشید. پس باید از جنس پلاستیک مرغوب باشد تا از طعم و کیفیت آب کاسته نشود. دستگاه های تصفیه آب با برند های مختلفی در بازار هستند که باید دقت زیادی در انتخاب داشته باشید تا تقلبی به شما عرضه نشود. آنچه باعث شده تا این دستگاه پیش از گذشته مورد استفاده قرار گیرد این است که گارانتی معتبری دارد و خدمات پس از فروش آن نیز به آسانییافت می شوند.برای خرید تصفیه آب برند سی سی کا به صفحه ی خرید دستگاه تصفیه آب خانگی سی سی کا در وب سایت زرین فروش مراجعه کنید. در دستگاه های تصفیه آب پس از عبور آب از فیلتر ممبران در مرحله چهارم مقدار زیادی از املاح آب از دست می رود و آبی خالص به وجود می آید.



فیلتر پلی پروپیلن شماره یک آب شیرین کن خانگی، املاح درشت و بزرگتر از 5 میکرون را که عموما شن و ماسه و گل و لای و زنگ لوله و در برخی مناطق سنگریزه نیز هستند حذف مینماید. خرید دستگاه به این بستگی دارد که آب در منطقه خانه شما چه میزان سختی دارد و میزان مواد جامد محلول در آن به چه اندازه است. اکنون، مگر اینکه یک پارچ یا واحدی خریداری کرده باشید که به سادگی به شیر آشپزخانه شما متصل شود، قدم بعدی نصب آن در خانه است. بهتر است که دستگاه تصفیه آب از کمپانی ها و سایتهای معتبر خریداری شود. چطور برندهای معتبر دستگاه تصفیه آب خانگی را بشناسیم! دستگاه های وارداتی این شرکت از دو نوع سیستم پیشرفته اسمز معکوس و اولترا فیلتراسیون استفاده می کنند. دو نوع اتصالات وجود دارد. دستگاه های تصفیه آب با چندین عملکرد مختلف در بازار وجود دارد. مشاوران شرکت آبینه شما عزیزان را در انتخاب و خرید بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی برای منزل یا محل کار خود راهنمایی خواهند کرد.



*آدرس سایت و شماره تماس های ما:

https://abineco.ir

02144741638

02144704559

09127122764

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد