تیتر برتر

وب سایت خبری تیتر برتر

تیتر برتر

وب سایت خبری تیتر برتر

ترانسمیتر فشار ABB


وزن یک اصل اساسی نامیده می شود زیرا در بسیاری از کاربردها استفاده می شود: رسانه های مختلف، جریان، مساحت، تراکم و غیره. توزیع فشار ABB به اندازه گیری تمام این فشارها کمک می کند.

فشار یک پارامتر مهم در نظر گرفته می شود زیرا در بسیاری از کاربردها استفاده می شود: فشار متغیر، جریان، مساحت، چگالی و غیره. فرستنده فشار ABB به اندازه گیری تمام این فشارها کمک می کند. این محصول را از نمایندگی ABB خریداری کنید.


فشار دیفرانسیل

فشار دیفرانسیل تفاوت بین مقدار فشار و فشار مرجع است. به نوعی می توان فشار مطلق را فشار دیفرانسیل، خلاء مطلق یا صفر مطلق به عنوان فشار مرجع در نظر گرفت. فشار گیج را می توان به عنوان فشار دیفرانسیل در نظر گرفت زیرا فشار مرجع در فرستنده فشار ABB اتمسفر است.


در حال حاضر ABB tryckgivare

یکی از کاربردهای رایج سنسورهای فشار دیفرانسیل اندازه گیری جریان است. عنصر اصلی دارای محدودیت های داخلی است که سطح مقطع لوله در حال پردازش را محدود می کند. این محدودیت سرعت سیال را هنگام عبور از محدودیت افزایش می دهد.بنابراین سیال بالاتر از محدودیت مستقیم انرژی جنبشی (سرعت) کمتری نسبت به سیال تحت محدودیت مستقیم دارد.

این افزایش در انرژی جنبشی در سراسر مانع با کاهش متناظر در انرژی پتانسیل متعادل می شود. با دریچه هایی که در دو طرف مانع قرار می گیرند، فرستنده های فشار ABB اختلاف فشار ثابت را به دلیل افت انرژی پتانسیل سیال کنترل می کنند.

یک فرستنده فشار ABB فشار دیفرانسیل پایین دست یا پایین تر از فشار بالادست را رد می کند. این اختلاف فشار معمولاً بسیار ناچیز است و معمولاً از 1 psi تا 750 psi (0.24 تا 186 kPa) بسته به سیال و سرعت جریان متغیر است. شکل 2 نمای کلی از اندازه گیری های مختلف جریان فشار را نشان می دهد.


اندازه گیری سطح مایع با ترانسمیترهای فشار ABB

سطح مایع را می توان با استفاده از سنسورهای فشار ABB، پرکاربردترین محصولات صنعتی، سنسورهای نوع دیفرانسیل یا مانومتر اندازه گیری کرد. این معمولاً با باز بودن یا بسته بودن مخزن به جو تعیین می شود.

http://aftabir.com/reportages/view/4449/%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D9%86%D8%B3%D9%85%DB%8C%D8%AA%D8%B1-%D9%81%D8%B4%D8%A7%D8%B1-abb

یک جعبه باز

اندازه گیری سطح مایع در یک مخزن باز نشان می دهد که مخزن به هوا باز است. در سیستم های مخزن باز، هرگونه تغییر در فشار هوا بر فشار سیال کار در مخزن تأثیر می گذارد. در این کاربرد اندازه‌گیری سطح، فرستنده ABB فشار اتمسفر را در پایین دست اندازه‌گیری می‌کند و در نتیجه اثر فشار اتمسفر را بر سیال مخزن کاهش می‌دهد. قسمت بالای فرستنده به مخزن متصل است، بنابراین سطح واقعی مایع در مخزن اندازه گیری می شود.


سنسور فشار در مخزن بسته ABB

مخزن بسته مخزن یا کشتی ای است که از جو جدا شده است. هنگامی که سیال فرآیند یک مخزن را پر یا خالی می کند، فشار داخل مخزن می تواند از مثبت به خلاء تغییر کند. این تغییر در فشار داخلی مخزن، اگر جبران نشود، مستقیماً بر سطح مایع اندازه گیری شده توسط سنسور فشار ABB تأثیر می گذارد. لوله کشی از پایین سنسور فشار فرستنده فشار دیفرانسیل ABB به بالای مخزن این کار را ساده می کند.



ترانسمیتر فشار کرونا

فشار با فرستنده‌های فشار Krone اندازه‌گیری می‌شود که عموماً از دو بخش اصلی تشکیل شده‌اند: یک عنصر حسگر که در تماس مستقیم یا غیرمستقیم با فرآیند است و یک بسته الکترونیکی ثانویه که خروجی عنصر حسگر را به سیگنال انتقال عادی تبدیل و تبدیل می‌کند. .



در قلب فرستنده فشار کرونری سنسوری وجود دارد که سیگنال الکترونیکی سطح پایینی را در پاسخ به نیروی اعمال شده به عنصر حسگر تولید می کند. قانون پاسکال بیان می کند که وقتی یک فشار خارجی به مایع در حال سکون وارد می شود، فشار در هر نقطه از مایع به میزان این فشار خارجی افزایش می یابد.

عنصر اصلی به لوله‌کشی فرآیند متصل می‌شود تا فشار فرآیند به دیافراگم سنسور فشار در سر جداکننده اعمال شود. طبق قانون پاسکال، سیال پرکننده داخل عنصر اصلی به همان فشار دیافراگم جداکننده می رسد. مایع پرکننده به صورت هیدرولیکی این فشار را به سنسور منتقل می کند که به نوبه خود سیگنال خروجی مناسب را ارائه می دهد.


طراحی ترانسمیتر فشار تاج

طراحی المان اولیه به کاربر این امکان را می دهد که به راحتی فرستنده فشار کرونر را به سمت فرآیند هدایت کند و از سنسور در برابر آسیب های گذرا مانند فشار بیش از حد محافظت می کند. الکترونیک فیلتر ثانویه فرستنده فشار Krone وضعیت سنسور و سیگنال را به یک سیگنال خروجی DC استاندارد 4-20mA تقویت می کند. الکترونیک ثانویه بسیار پیچیده است و وظایف زیادی را انجام می دهد. تغییرات در فرآیند و شرایط محیطی قبل از تبدیل خروجی سنسور به سیگنال 20-4 میلی آمپر جبران می شود.


به عنوان مثال، خطاهای اندازه گیری ناخواسته را به دلیل اثرات دما به حداقل می رساند و خروجی بسیار پایدار ترانسمیتر فشار Krone را تضمین می کند. تجهیزات الکترونیکی همچنین به کاربر این امکان را می دهد که فرستنده فشار کرونا را روی فشارهای ورودی مختلف کالیبره کند. به عنوان مثال، یک فرستنده فشار کرونا را می توان برای اندازه گیری نسخه فرستنده فشار Corona برای همان کاربردها کالیبره کرد. علاوه بر این، الکترونیک ثانویه به کاربر اجازه می دهد تا خروجی فرستنده را برای اندازه گیری برنامه های خاص (مانند ارتفاع/بسته شدن) از قبل تقویت کند.



الکترونیک ثانویه در فرستنده کرونا در محفظه ای قرار می گیرد که به واحد اولیه متصل است. این نرده با نصب کارخانه سازگار است. مقاله ها به محافظت از دستگاه های الکترونیکی در برابر تأثیرات و تغییرات محیطی کمک می کنند. محفظه همچنین پایان خوبی برای سیم های حسگر که از واحد اصلی و پایانه ها می آیند فراهم می کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد