تیتر برتر

وب سایت خبری تیتر برتر

تیتر برتر

وب سایت خبری تیتر برتر

معرفی بهترین دیزل ژنراتورها


یک دیزل ژنراتور که گاهی موتور الکتریکی نامیده می شود، انرژی مکانیکی (حرکت) را به انرژی الکتریکی تبدیل می کند. در واقع دیزل ژنراتور ترکیبی از موتور دیزلی (برای تامین برق ژنراتور) و ژنراتوری است که برای تولید برق استفاده می شود. دیزل ژنراتورها معمولا در مواقع اضطراری و زمانی که برق شبکه وجود ندارد استفاده می شود. در زیر به معرفی عملکرد دیزل ژنراتور و دو برند دیزل ژنراتور Volvo و Badwin می پردازیم.


دیزل ژنراتورها چگونه کار می کنند؟

اصل کار دیزل ژنراتور بر اساس قانون بقای انرژی است. یعنی "انرژی نه می تواند ایجاد شود و نه از بین می رود، بلکه از شکلی به شکل دیگر تبدیل می شود." سوخت دیزل حاوی انرژی شیمیایی است و در حین احتراق این انرژی شیمیایی به انرژی گرمایی و انرژی تبدیل می شود.

این انرژی را انرژی مکانیکی می نامند و دیزل ژنراتور را می چرخاند چرخش ژنراتور نیز برق تولید می کند احتراق فرآیند سوزاندن سوخت در هوای بسیار متراکم است که دمای آن به 750 درجه سانتیگراد می رسد. عملیات دیزل ژنراتور به طور خلاصه در چهار مرحله جذب، تراکم، احتراق و اگزوز انجام می شود.


دیزل ژنراتور مرحله اول

هنگامی که دریچه ورودی باز می شود، پیستون از مرکز دور می شود و هوا وارد سیلندر می شود. هنگامی که فشار هوا کافی باشد، دریچه ورودی در پایان این مرحله بسته می شود.


خفاش پس سوز

در این زمان روغن با حفظ فشار وارد هوای گرم شده و شروع به سوختن می کند و زمانی که پیستون به بالای مرکز می رسد روغن متوقف می شود. در پایان مرحله پرایمینگ، تزریق سوخت تا نقطه قطع ادامه می یابد.

هر دو درهای ورودی و خروجی به طور همزمان بسته می شوند. سپس گاز داغ و فشرده در دیزل ژنراتور به گردش در می آید و پیستون پایین می آید.


آخرین مرحله دیزل ژنراتور

در این مرحله، پیستون به عقب حرکت می کند و اجازه می دهد دریچه های تخلیه باز شوند و دریچه سوخت بسته شود. گازهای سوخته دیزل ژنراتور از مسیر انبساط و گازهای باقیمانده با حرکت پیستون از شیر اگزوز خارج می شوند. در پایان این مرحله، دریچه های اگزوز بسته می شوند و چرخه کامل می شود.



دیزل ژنراتور بالدوین

Baudouin یک برند فرانسوی از سال 1918 است. ژنراتورهای دیزلی Badwin یک انتخاب عالی برای ژنراتورها و کاربردهای آماده به کار هستند. دیزل ژنراتور Badwin با ارائه قابلیت اطمینان بالا، یک گزینه پشتیبان موثر برای بسیاری از برنامه ها ارائه می دهد.

دیزل ژنراتور بادوین را می توان در ساختمان های اداری، مراکز خرید و مراکز تولیدی استفاده کرد. علاوه بر ژنراتورهای پشتیبان، Badwin Diesel Generator راه حل های حرفه ای کنترل توان را نیز ارائه می دهد. قرن ها تجربه در ژنراتورهای دیزلی، Badwin را قادر ساخته است تا موتورهایی را برای کاربردهای دریایی و تجاری با بالاترین کیفیت پیدا کند، طراحی و تولید کند. گروه بادوین دیزل ژنراتور با حضور در 48 کشور جهان یکی از تولیدکنندگان پیشرو موتورهای دریایی در اروپا می باشد. دیزل ژنراتور Badwin انتخاب مناسبی برای هر شغل تجاری است.


مجموعه دیزل ژنراتور بادوین

Moteurs Baudouin طیف گسترده ای از ژنراتورهای دیزلی Baudouin را تولید می کند. توان آنها بین 60 تا 883 کیلو ولت است. محصولات دیزل ژنراتور Badwin با قابلیت اطمینان بالا، نیازهای نگهداری کم و هزینه های عملیاتی کم مشخص می شوند. علاوه بر سیستم های درایو، Badwin مجموعه های دیزل ژنراتور آماده برای استفاده را برای همه کاربردها تولید می کند. دیزل ژنراتور Badwin آخرین الزامات زیست محیطی را برآورده می کند.


ارزش دیزل ژنراتور آماده به کار Badwin

عمر یک دیزل ژنراتور Badwin در حالت آماده به کار می تواند بسیار طولانی باشد، به راحتی 20 سال یا بیشتر. مصرف کنندگان دیزل ژنراتور Badwin نمی دانند که چرا نیروگاه های آماده به کار حساسیت بالایی دارند. در واقعیت، مصرف کنندگان بیشتر به خوردگی، در دسترس بودن قطعات و کیفیت قطعات الکتریکی اهمیت می دهند تا نام تجاری موتور.

با وجود عوامل فوق، دیزل ژنراتور بادوین قابل رقابت با رقبای خود است. در نتیجه این عوامل، دیزل ژنراتور Badwin بهترین ارزش برای پول موجود امروزی است.


دیزل ژنراتور ولوو

شما باید همیشه به منبع برق خود وابسته باشید، جایی برای خطا یا شکست وجود ندارد. دیزل ژنراتورهای ولوو نیروی صنعتی ساخته شده با راندمان قابل اعتماد و پذیرش بار بی نظیر را ارائه می دهند. انعطاف پذیر، آسان برای نصب و مصرف سوخت، با پشتیبانی پس از فروش گسترده، قدرت، سهولت کار و آرامش خاطر را ارائه می دهد.

مجموعه ولوو پنتا با استفاده از بهترین مواد در یک کارخانه حرفه ای دارای مجوز تولید می شود. تمام لودرهای شیر دیزل ژنراتور در زمان های بارگذاری مختلف تست شده و قبل از حمل و نقل به طور کامل بازرسی می شوند. دیزل ژنراتورهای ولوو با دریافت آنها آماده راه اندازی هستند. طول عمر و قابلیت اطمینان کلیدی است، به همین دلیل است که ژنراتورهای دیزلی ولوو ما برای دوام طراحی و ساخته شده اند.


دیزل ژنراتور ولوو مدل - AV250

قدرت موتور

توان پایه (KW) - 250KVA (200KW)

اثر آماده به کار (KW) - 275KVA (220KW)

3. فاس

ویژگی های موتور دیزل ولوو

عرضه شوی - Volvo TAD734GE

تعداد سیلندر - 6

سیستم خنک کننده موتور - موتور آب خنک

نوع سوخت - دیزل

نوع گاورنر - برقی

طراحی دیزل ژنراتور ولوو

پایه چوبی ساخته شده از فولاد درجه یک

سیم کشی رنگی (برای سهولت در نگهداری)

صدا خفه کن پیشرفته و کاهش نویز

پایه های ضد لرزش برای دیزل ژنراتور و دینام ولوو

سنج روغن موتور برای بررسی آسان

نقطه سوخت رسانی مناسب

فضای بار قوی برای پشتیبانی



پنل کنترل قفل دار دیزل ژنراتور ولوو

موتورهای دیزل ولوو در سوئد تولید می شوند و با 2 سال گارانتی سازنده و 2 سال رضایت مشتری ارائه می شوند. موتورهای ولوو دارای یک شبکه خدمات پس از فروش گسترده برای دستیابی به کمترین زمان خرابی ممکن برای موتورهای ولوو است. موتورهای ولوو قوی هستند و برای دوام ساخته شده اند.


ادامه نوشته:https://www.fardanews.com/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%A7%D8%AE%D8%A8%D8%A7%D8%B1-2/1214086-%D9%85%D8%B9%D8%B1%D9%81%DB%8C-%D8%AF%DB%8C%D8%B2%D9%84-%DA%98%D9%86%D8%B1%D8%A7%D8%AA%D9%88%D8%B1%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%A8%D8%B1%D8%AA%D8%B1

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد