تیتر برتر

وب سایت خبری تیتر برتر

تیتر برتر

وب سایت خبری تیتر برتر

اثرات هایفو برای صورت و بدن چیست؟


هیپوتراپی که به عنوان لیفت صورت غیر جراحی، لیفت صورت حداقل یا لیفت بزرگ نیز شناخته می شود، یک لیفت صورت غیر جراحی است. به این ترتیب امواج اولتراسوند پوست را سفت می کند و روند بازسازی کلاژن را بهبود می بخشد. هایفوتراپی باعث جوانسازی پوست صورت و گردن می شود.

هایفوتراپی روشی ایمن، موثر و غیر تهاجمی برای پوست صورت محسوب می شود و مزایای زیادی نسبت به جراحی دارد زیرا در هایفوتراپی نیازی به استفاده از بیهوشی یا ایجاد زخم نیست.


نحوه انجام هیپنوتیزم درمانی

هایفوتراپی یک روش لیفتینگ غیرتهاجمی در نظر گرفته می شود که بیشتر در صورت و گردن استفاده می شود. در این روش از امواج اولتراسوند برای نفوذ به لایه های عمیق تر پوست استفاده می شود. هیپوتراپی باعث جوانسازی پوست صورت و کاهش افتادگی پوست و رفع خطوط ریز و چین و چروک می شود. این روش در بهبود تولید کلاژن نیز موثر است.


لیفت غیرتهاجمی صورت و گردن

هایفوتراپی را می توان در نواحی مختلف صورت و گردن با نتایج رضایت بخش استفاده کرد. اکثر متقاضیان از این روش عمدتاً در ناحیه صورت استفاده می کنند. هایفوتراپی به صورت غیر تهاجمی ابروها، وسط صورت و پیشانی را بالا می برد. با این حال، بسیاری از متقاضیان از این تکنیک برای بلند کردن گردن و فک پایین استفاده می کنند.

علاوه بر صورت و گردن، هایفوتراپی را می توان در نواحی مانند بازوها، پاها، ران ها، معده، زانوها و چربی پشت نیز استفاده کرد. هیپنوتیزم درمانی برای از بین بردن خطوط خنده استفاده نمی شود. بدیهی است که این روش در کاهش خطوط خنده موثر است.


نتایج را در روز اول درمان مشاهده کنید

نتایج هیپوتراپی معمولاً پس از اولین درمان قابل مشاهده است. اما پس از اتمام جلسه اول، 3 تا 6 ماه طول می کشد تا به طور کامل متوجه نتایج درمان شوید. زیرا تولید کلاژن جدید به زمان نیاز دارد. البته نتیجه درمان در بسیاری از بیماران بلافاصله قابل مشاهده است. نتایج هیپوتراپی معمولا بین 3 ماه تا 1 سال باقی می ماند. برای حفظ نتایج هیپوتراپی می توان هر سال از این روش استفاده کرد.


رهایی از درد در طول درمان

در هایفوتراپی از امواج اولتراسوند برای نفوذ به لایه های عمیق تر پوست استفاده می شود. امواج انرژی به زیر پوست هدایت می شوند و به ناحیه حساس پوست برخورد نمی کنند. این روش باعث تولید کلاژن جدید می شود. هایفوتراپی روشی بی خطر محسوب می شود و بیمار تقریباً در طول درمان احساس درد نمی کند. البته برخی از داوطلبان درد خفیفی را تجربه می کنند که در طول زمان ایجاد می شود.


فواید هیپوتراپی

مناسب برای افراد بالای 30 سال

هایفوتراپی برای افرادی که پوست افتادگی صورت یا گردن دارند و یا دارای چین و چروک در صورت و گردن هستند مناسب است. معمولا از این روش برای متقاضیان بالای 30 سال استفاده می شود. البته این روش توسط افراد 40 یا 50 ساله بیشتر از دیگران استفاده می شود. حتی مراجعین مسن تر نیز بسته به میزان افتادگی پوست می توانند از آب درمانی بهره مند شوند. در طول مشاوره، پزشک از مناسب بودن این روش درمانی برای متقاضی اطمینان حاصل می کند.


پوست صورت را بهبود می بخشد و اعتماد به نفس را افزایش می دهد

هایفوتراپی فواید زیادی دارد. این روش گونه ها را بلند می کند، چین و چروک ها را کاهش می دهد و صورت را جوان می کند. و همانطور که متقاضی گفت برای افزایش اعتماد به نفس موثر است هزینه هایفوتراپی معقول است و پس از درمان هیچ وقفه ای وجود ندارد هایفوتراپی یک روش غیر جراحی محسوب می شود.


عوارض هایفوتراپی صورت

در پاسخ به این سوال که آیا هایفوتراپی عوارضی دارد یا خیر، باید به این نکته اشاره کرد که اگرچه این روش روشی بی خطر برای سفت کردن پوست صورت محسوب می شود، اما روش درمانی کاملی وجود ندارد و باید عوارض هایفوتراپی را در نظر گرفت. حساب قبل از درمان


من می پرستم

هایفوتراپی معمولاً بدون درد بوده و بر اساس گزارش متقاضی فقط احساس سوزن سوزن شدن یا گرمای خفیفی روی پوست ایجاد می شود. اما این احساسات فقط در طول درمان ظاهر می شوند و حتی پس از اتمام درمان نیز دوام نمی آورند.در هنگام درد می توان از کرم بی حس کننده یا داروهای خوراکی استفاده کرد اما به ندرت ممکن است در طول درمان درد ایجاد شود.



لکه هایی روی پوست ایجاد کنید

طبق تحقیقات، شایع ترین عارضه جانبی هیپنوتیزم صورت، اسکارهای پوستی است ناحیه تحت درمان ممکن است قرمز و عفونی باشد. به خصوص اگر پوست حساس باشد این وضعیت دائمی نیست و معمولاً ظرف چند ساعت پس از درمان برطرف می شود در پایان دوره درمان، پزشکان از کرم مخصوص برای رفع این عوارض استفاده می کنند


تورم

احتمال تورم پوست بعد از هیپنوتیزم صورت بسیار کم است، اما از آنجایی که پوست هر فرد متفاوت است، احتمال تورم وجود دارد. تورم معمولا پس از چند روز از بین می رود. در طول مشاوره، پزشک مطمئن می شود که متقاضی از تمام فواید و اثرات هیپنوتیزم صورت اطلاع دارد.


جریان الکتریسیته

امواج صوتی مورد استفاده در فرآیند درمان به لایه های عمیق تر پوست نفوذ می کند تا بزرگترین چین و چروک ها را از بین ببرد. امواج به لایه میانی پوست و سیستم آپونورتیک عضلانی سطحی (SMAS) نفوذ می کنند. SMAS لایه ای است که تحت عمل جراحی سفت کردن پوست قرار می گیرد، اما بر خلاف جراحی، روش هیپنوتیزم درمانی نیازی به دوره نقاهت ندارد. نفوذ به لایه های عمیق امواج می تواند باعث آسیب جزئی و بی حسی شود.

این احساس عمدتاً در نواحی حساس مانند چشم ها و لب ها ایجاد می شود. بیهوشی پس از دو هفته بدون نیاز به دارو برداشته می شود. ایجاد این وضعیت همیشه امکان پذیر نیست و پزشک در جلسه مشاوره موارد لازم را در این رابطه به متقاضی توضیح می دهد.



پوست تیره

تیره شدن پوست در همه افراد رخ نمی دهد، اما اگر رخ دهد، این اثر می تواند دائمی باشد. در عین حال رنگ پوست تغییر کرده و تیره تر می شود. تیره شدن پوست می تواند ناشی از دمای بالای (45 تا 65 درجه سانتیگراد) ناشی از دستگاه اولتراسوند باشد. این یک وضعیت نادر است، اما قبل از شروع درمان، داوطلب باید یک آزمایش پوستی انجام دهد و پزشک در طول جلسه مشاوره، تمام سؤالات لازم را از کاندیدا مطرح خواهد کرد.


فقدان اثر درمانی

در برخی موارد پس از پایان هیپوترمی، متقاضی به نتایج مطلوب دست نمی یابد. در چنین مواقعی با وجود اینکه پوست آسیب نمی بیند، تغییر مثبتی در وضعیت پوست ایجاد نمی شود. در 10 درصد موارد مراجعه کننده بعد از درمان هیچ تفاوتی در پوست مشاهده نکرد. در برخی موارد، کلاژنی که به مقابله با اثرات گرانش کمک می کند، ممکن است اثر قابل توجهی نداشته باشد.

تمام روش های مربوط به بهبود ظاهر دارای عوارض جانبی هستند. البته هیپنوتیزم درمانی که پوست صورت را سفت می کند، مورد تایید FDA است. عوارض جانبی نادر و خفیف هستند و در عرض 1 تا 2 هفته از بین می روند.


قیمت هیپوتراپی

هزینه هیپوتراپی بسته به ناحیه تحت درمان (صورت یا بدن) متفاوت است. پزشکان مواردی مانند اندازه ناحیه تحت درمان را نیز در نظر می گیرند. هزینه لیپوساکشن بسته به اینکه درمان برای کل صورت باشد یا بخشی از صورت متفاوت خواهد بود. پزشکان همیشه توصیه می کنند که درمان در کل صورت و گردن انجام شود.


ادامه نوشته: https://cliniczibayi.com/لیفتینگ-صورت/هایفوتراپی-در-شیراز-5-مرکز-تخصصی-جوانسا

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد