تیتر برتر

وب سایت خبری تیتر برتر

تیتر برتر

وب سایت خبری تیتر برتر

لمینت های برش نخورده


لمینت برش نخورده بدون عوارض جانبی دائمی عمل می کند. لمینت های برش نخورده، بر خلاف روکش های سنتی، برای ایجاد برش دندان مصنوعی سالم و زیبا به نظر رسیدن نیازی به نشستن در بالای دندان ندارند. لمینت های برش نخورده برای بیمارانی که نمی توانند کابینت کامپوزیت انتخاب کنند و نمی خواهند مینای دندان خود را برش دهند ایده آل است.

آنها گزینه خوبی برای افراد مسن و بزرگسالان با دندان های کوچک هستند که دندان های آنها کمی تغییر رنگ داده یا فرسوده شده است. این روکش ها را می توان در هر زمانی توسط دندانپزشک شما برداشت و برای نصب آن ها نیازی به بی حسی موضعی نیست. اما اگر دندان‌های حساسی دارید، مقدار کمی بی‌حس کننده موضعی روی مینای دندان شما اعمال می‌شود.

لمینت های برش نخورده برای چه کسانی مناسب است؟

در حالی که روکش های چینی راه حلی ایده آل برای بسیاری از مسائل اصلاح لبخند هستند، دندانپزشکان زیبایی پیشرفته موافق هستند که هر بیمار از لمینت برش نخورده سود نمی برد. اگر افراد بدون آماده سازی مناسب از روکش های چینی استفاده کنند، تقریباً غیرممکن است که به لبخند مورد نظر خود دست یابند.

روکش ها مکمل ساختار دندان ها هستند - روکش هایی با ضخامت 0.3 میلی متر طول دندان ها را افزایش می دهند. مگر اینکه دندان‌های کوچکی داشته باشید، روکش‌های بدون پولیش لبخند شما را کمی برجسته‌تر یا کمی حجیم‌تر می‌کنند.

شکل دندان ها: اگر دندان خم باشد مقداری از آن بیرون زده است. دندانپزشک زیبایی باید دندان را مرتب کند تا پس از چسباندن تاج به دندان به نتیجه زیبایی برسد. بدون آماده سازی دندان، روکش باعث چسبندگی بیشتر دندان می شود.

مرز بین تاج و دندان - در بسیاری از موارد، اگر دندان آماده نشود، پس از اینکه دندانپزشک روکش را به آن می‌چسبد، برجستگی از جایی که تاج شروع می‌شود، ایجاد می‌شود. بدون حاشیه صاف بین فاست و دندان، یک برجستگی جزئی در بالای تمام فاست ها قابل مشاهده است.

در بزرگسالان و نوجوانان بدون برش و استفاده حداقلی از روکش می تواند در رفع برخی مشکلات زیبایی دندان موثر باشد.

دندان های ترک خورده یا شکسته

دندان های تغییر رنگ یا لکه دار

فاصله یا فاصله بین دندان ها

دندان های نامرتب یا نامرتب

دندان های شلوغ و شلوغ

دندان شکسته

دندان های کوچک


مزایای استفاده از لمینت بدون برش

ورق نازک (ضخامت 0.3 میلی متر یا کمتر)

حجم کمتری دارند.

آنها بسیار قدرتمند هستند

به راحتی به دندان می چسبد.

نیازی به سوراخ کردن نیست.

در بیشتر موارد نیازی به بیهوشی نیست.

زمان مراجعه به دندانپزشک کوتاه است.

لمینت انواع بدون برش



انواع لمینت برش نخورده

امروزه انواع لمینت ها با حداقل برش یا بدون برش در بازار وجود دارد. Lumineers یکی از برندهای محبوب در بازار است.

علاوه بر روشن کننده، محصولات کم تهاجمی از برندهای مختلف می توانند بسته به فرد لبخند را اصلاح کنند. از دیگر نام های تجاری می توان به پوشش های ویوانیر، دوراتین و لیتیوم دی سیلیکات اشاره کرد.

قبل از اینکه تصمیم بگیرید زیبایی ویدیوی خود را بازیابی کنید، می توانید عکس های واقعی را قبل و بعد از همپوشانی مشاهده کنید. فقط به این دلیل که یک برند به طور گسترده به فروش می رسد به این معنی نیست که بهترین محصول برای شما است.

برای اینکه بدانید لمینت های برش نخورده یا نازک برای شما مناسب هستند یا خیر، برای ترمیم لبخند رایگان با دندانپزشک خود برنامه ریزی کنید. با مشاوره شما، دندانپزشک شما انواع گزینه های دندانپزشکی زیبایی را برای رفع نیازهای خاص شما توضیح می دهد. قبل از شروع درمان، معاینه کامل برای تعیین سلامت دندان ها و روش های خاص و لازم برای ارائه لبخندی دلپذیر و سالم انجام می شود.


ماندگاری لمینت برش نخورده چقدر است؟

ویزیت منظم دندانپزشکی و رعایت بهداشت روزانه دهان شما را برای مدت طولانی به بهترین شکل ظاهر می کند و لمینت های شما را بدون تراشه نگه می دارد. در بیشتر موارد لمینت برش نخورده حدود 5-7 سال و روکش سنتی 10-15 سال ماندگاری دارد. تفاوت در طول عمر بیشتر به این دلیل است که لمینت بدون نوار نازک تر است و سریعتر از روکش های ضخیم سنتی می پوشد.

مراجعه به سایت: https://drsheidaclinic.com/dental-laminate/

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد