تیتر برتر

وب سایت خبری تیتر برتر

تیتر برتر

وب سایت خبری تیتر برتر

وردپرس 5.6 یک تغییر اساسی ویژگی است


وردپرس 5.6 و بررسی ویژگی های آن برای دوره آینده در سال 2020 وردپرس نسخه جدیدی را معرفی کرده است. این نسخه با نام مستعار SIMON شناخته می شود. این نام متعلق به نوازنده افسانه ای نینا سیمون است که آهنگ هایی مانند "Feeling Good"، "Young" Talented and Black" و "Four Women" را خوانده است.

جالب است که وردپرس همیشه به روز رسانی های اصلی و سپس به روز رسانی های جزئی را منتشر می کند که نسخه اصلی را در تاریخ های مختلف اصلاح می کند. زیرمجموعه ای از به روز رسانی های هسته وردپرس وجود دارد که به آن نسخه های متنی می گویند. امکانات آن با شماست و می توانید زیرشاخه های قسمت دانلود را دریافت کنید و به طور خلاصه مطالب شعب را به روز خواهیم کرد. وبلاگ نویسی را حفظ کنید.

ورد مطبوعات

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا برای سفارشی سازی و ایجاد وب سایت و وبلاگ است که می توانید با استفاده از این سیستم نرم افزاری محتوای وب سایت خود (متن، ویدیو، تصاویر و ...) را مدیریت کنید.

تاریخچه وردپرس

وردپرس در ابتدا فقط یک سیستم وبلاگ نویسی رایگان بود که امکانات خوبی را برای وبلاگ نویسان فراهم می کرد، سپس به عنوان یک سیستم مدیریت محتوا یا نرم افزار متن باز (PHP) برای مدیریت محتوای وب سایت معرفی شد.

وردپرس با زبان برنامه نویسی PHP نوشته شده و توسط MySQL پشتیبانی می شود. PostgresKival نیز وجود دارد که کاملا رایگان و متن باز است.

وردپرس ادامه پروژه موفق b2 است که در سال 2003 ساخته شد. نام وردپرس توسط Christian Slack یکی از دوستان Matt Molnog (توسعه دهنده اصلی وردپرس) معرفی شد و از آن روز وردپرس به محبوب ترین ابزار تبدیل شد. و برای ایجاد وبلاگ و میزبانی سایت با سرعت و پیشرفت قابل توجهی استفاده می شود. .

تا به امروز بیش از 76 میلیون وب سایت در سراسر جهان با این CMS منتشر شده است.

به روز رسانی وردپرس

همانطور که گفته شد، وردپرس یکی از سازندگان وب سایت مطرح در جهان است، بسیاری از مدیران وب سایت ها و وبلاگ های حرفه ای را تحت این CMS طراحی کرده اند. ما مقاله ای در مورد به روز رسانی و ویژگی های خاص آن برای شما ایجاد خواهیم کرد، اما به طور کلی، اولین به روز رسانی این CMS به سال 2003 برمی گردد، زمانی که اولین نسخه وردپرس شامل یک رابط مدیریتی جدید، یک قالب جدید و ایجاد یک قالب سازگار با XHTML 1.1 (تصویر زیر متعلق به نسخه 1.1 وردپرس است)

متد وردپرس 5.6 یکی از نسخه های اصلی این CMS با تغییرات بسیار است و یکی از این ویژگی ها یک پس زمینه پیش فرض جدید است که می توان از آن به عنوان بوم در مجموعه ای از بلوک های قابل برس استفاده کرد. پشتیبانی.

این بلوک های جدید به شما کمک می کند صفحات فرود را بدون هیچ ابزار خاصی طراحی کنید، قدرت این قالب های از پیش طراحی شده را چندین برابر افزایش داده و کار را برای شما آسان تر می کند.

انعطاف پذیری بیشتر

با وردپرس 5.5 می توانید موضوع خود را با یا بدون کد ویرایش کنید و صفحات خود را با ابزارهای بیشتری بسازید.

می‌توانید بلوک‌های تک ستونی، ستون‌ها و عرض‌های ترکیبی، سرصفحه‌های تمام عرض و ویدیوها را در قالب جلد بلوک طراحی کنید. ایجاد تغییرات ساده و آسان یکی از بهترین ویژگی های مدل جدید است.

مدل های بلوک بیشتر

در برخی از تم ها، قالب های بلوک از پیش ساخته شده برای راه اندازی صفحات استاندارد در سایت اضافه می شود. این بلوک های از پیش ساخته شده بسیار کارآمد و آسان برای استفاده هستند و با چند کلیک قابل کنترل هستند. علاوه بر این، می توانید شانس را کاهش دهید. به کاربران سایت

امکان ضبط زیرنویس برای فیلم ها و فیلم ها

یکی دیگر از ویژگی های اضافه شده به وردپرس به شما امکان می دهد زیرنویس را به ویدیوهای خود اضافه کنید، می توانید آنها را در پست یا صفحه خود آپلود کنید و زیرنویس اضافه کنید.


قالب از پیش تعیین شده وردپرس 2021

قالب 221 قالب پیش فرض در نسخه جدید وردپرس است، این یک بوم خالی برای کار بر روی ایده ها است و ویرایشگر بلوک بهترین ابزار برای طراحی این ایده ها است. در عرض چند ثانیه می توانید طرح های مختلف را امتحان کنید و به یک طرح زیبا پی ببرید.

همچنین، این موضوع پیش‌فرض قابلیت دسترسی را در قلب وب‌سایت شما قرار می‌دهد. این دستورالعمل‌ها به دستورالعمل‌های آمادگی دسترسی وردپرس پایبند هستند و چندین استاندارد خاص دیگر را از دستورالعمل‌های دسترسی به محتوای وب (WCAG) 2.1 در سطح AAA ارائه می‌کنند. وقتی محتوای قابل دسترسی ایجاد می‌کنید و افزونه‌های در دسترس را انتخاب می‌کنید، به شما کمک می‌کند استانداردهای دسترسی بالا را رعایت کنید.

رنگین کمانی از پاستیل های نرم

این قالب برای سال مناسب است و مجموعه‌ای از بهترین پالت‌های رنگ پاستلی را به شما ارائه می‌دهد که همه آن‌ها استانداردهای کیفیت AAA را برای تنوع دارند.

همچنین می‌توانید رنگ پس‌زمینه خود را برای طرح زمینه یا خط‌مشی رنگ سایت خود انتخاب کنید، و موضوع، رنگ‌های متن آگاه از دسترسی را برای شما انتخاب می‌کند.

این به روز رسانی برای همه است

توسعه سیستم به روز رسانی خودکار

برای سال ها، فقط توسعه دهندگان می توانستند وردپرس را به طور خودکار به روز کنند. اما اکنون اگر اکنون آماده به روز رسانی خودکار هستید، این گزینه را در کنترل پنل خود دارید! آیا یک وب سایت موجود را ارتقا می دهید؟

بیانیه دسترسی

حتی اگر در این زمینه متخصص نیستید، می توانید به راحتی سایت خود را با چند کلیک به روز کنید و به دیگران از تعهد سایت خود به دسترسی به اطلاعات اطلاع دهید.

ویژگی جدید افزونه شامل فرمت کپی، ویرایش، به روز رسانی، تغییر و انتشار است که برای پشتیبانی از همه زمینه ها و حوزه های قضایی متعدد طراحی شده است.

افزونه های ویژگی جدید شامل نسخه های قالب قابل ویرایش و انتشار هستند و برای پشتیبانی از زمینه ها و قلمروهای متعدد ساخته شده اند.

الگوهای داخلی

اگر فرصتی برای بازی با الگوهای بلوک نداشته اید، اکنون همه تم های رایگان با تعداد زیادی الگوی بلوک ارائه می شوند که به شما امکان می دهد با کمترین تلاش بر طرح های پیچیده مسلط شوید. قالب ها را با کپی، تصاویر و رنگ ها برای مطابقت با سایت خود سفارشی کنید.

برای توسعه دهندگان

احراز هویت REST API با رمزهای عبور برنامه

API ها ارتباط بین سرویس ها و وب سایت های مختلف را فراهم می کنند و در نسخه 5.6 وردپرس قابلیت تعریف اطلاعات API اضافه شد. برنامه ها و خدمات شخص ثالث می توانند به طور ایمن به وب سایت شما متصل شوند و REST API جدید به شما امکان می دهد از برنامه های متصل در وب سایت خود استفاده کنید و همچنین عملکرد هر مورد را کنترل کنید.

پشتیبانی بهتر از PHP 8

این به روز رسانی وردپرس اولین گام به سمت پشتیبانی جریان اصلی وردپرس برای PHP 8 است. اکنون زمان آن است که برنامه ریزی کنید که چگونه محصولات، خدمات و سایت های وردپرس شما می توانند از آخرین نسخه PHP پشتیبانی کنند.

جی کوئری

jQuery و WordPress را به سه نسخه 5.5، 5.6 و 5.7 به روز کنید. وقتی به اواسط این فرآیند رسیدید، افزونه jQuery Updates را اجرا کنید تا قبل از بروز خطا، سایت خود را بررسی کنید.

اگر در پیکربندی سایت خود با مشکل مواجه شدید (مثلاً اسلایدر کار نمی کند، دکمه گیر کرده خراب است)، افزونه jQuery Migrate را نصب کنید.

شما می توانید تجربه خود را از این به روز رسانی در قسمت نظرات این مقاله با ما در میان بگذارید. ما سعی خواهیم کرد به سوالات شما پاسخ دهیم

این آپدیت در زمان انتشار از 38 زبان پشتیبانی می کند. مترجمان وردپرس سخت کار می کنند تا اطمینان حاصل کنند که زبان های بیشتری در این هسته گنجانده شده است.

مطالعه از رفرنس: https://blogten.ir/wordpress-5-6/


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد