تیتر برتر

وب سایت خبری تیتر برتر

تیتر برتر

وب سایت خبری تیتر برتر

دیزل ژنراتور کاشانی


دیزل ژنراتور وسیله ای است که بسیاری از شما نام آن را شنیده اید یا از آن استفاده کرده اید. این دستگاه به طور گسترده در مکان های مختلف مورد استفاده و استفاده قرار می گیرد. دیزل ژنراتور بسیار مهم است، بدون آن مشکلات زیادی در شهرهای بزرگ ایجاد می شود. دیزل ژنراتورها نیز در ایران بسیار مورد استفاده قرار می گیرند و یکی از مهم ترین تجهیزات صنعتی به شمار می روند.

ژنراتور دیزلی

تجهیزات دیزل ژنراتور که به عنوان مجموعه دیزل ژنراتور یا موتور الکتریکی نیز شناخته می شود، وسیله ای است که برای تولید برق استفاده می شود و ترکیبی از موتور دیزل و ژنراتور الکتریکی است. این دستگاه با استفاده از سوخت دیزل قادر به تولید چرخش بوده و می تواند سوخت دیزل را به برق تبدیل کند. به همین دلیل در مواقعی که برق در شهر وجود ندارد یا در زمان قطع برق سراسری از این دستگاه استفاده می شود تا دسترسی به برق قطع نشود و وقفه ای در کار ایجاد نشود.

انواع دیزل ژنراتور چیست؟

سه نوع مختلف موتور دیزلی یا موتور الکتریکی وجود دارد که می توان آنها را به شرح زیر نام برد:

دیزل ژنراتور کوچک

یک دیزل ژنراتور کوچک که به آن دیزل ژنراتور قابل حمل نیز می گویند، اندازه کوچکی دارد و به همین دلیل می توان آن را به راحتی از مکانی به مکان دیگر منتقل کرد.

از آنجایی که کارکرد موتورهای دیزلی قابل حمل آسان‌تر از سایر انواع موتورهای دیزلی است، آنها نیز مفیدتر هستند و برای اهداف مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

به عنوان مثال: از این نوع موتور الکتریکی در هتل ها، مغازه ها، نمایشگاه ها و غیره استفاده می شود و از طرف دیگر می توان از آن برای راه اندازی تلویزیون، کولر، یخچال و غیره استفاده کرد.

دیزل ژنراتور اصلی

دیزل ژنراتور پایه نوعی دیزل ژنراتور است که برای تامین برق در مکان هایی که برق شهری وجود ندارد استفاده می شود و به عنوان تامین کننده برق پایه در این مکان ها استفاده می شود. به عنوان مثال: برای کمپ ها، کمپ ها و معادن، برق معمولاً توسط دیزل ژنراتورهای اولیه تامین می شود.

دیزل ژنراتور آماده بهره برداری است

دیزل ژنراتورهای آماده که به عنوان دیزل ژنراتور اضطراری نیز شناخته می شوند، در مکان های مختلف به عنوان منبع تغذیه پشتیبان برای تامین برق در هنگام خاموشی سراسری، طوفان و حوادث دیگر استفاده می شوند. در کشور ما از این نوع دیزل ژنراتور در بسیاری از نقاط استفاده می شود تا در چنین مواقعی برق قطع نشود. زیرا قطع برق در برخی مناطق مانند بیمارستان ها به مدت نیم ساعت خطرناک است و می تواند جان شما را به خطر بیندازد. به همین دلیل چنین فضاهایی باید دارای منبع تغذیه قدرتمندی به نام موتور الکتریکی باشند تا از چنین حوادثی جلوگیری شود.

دیزل ژنراتور در ایران

از آنجایی که کمبود برق در سراسر کشور در کشور ما به خصوص در فصل تابستان بسیار رایج است، موتورهای دیزلی در مکان ها و مکان های مختلف بسیار مورد استفاده قرار می گیرند و این تجهیزات برای جمعیت کشورمان حائز اهمیت است. بیشترین کاربردهای دیزل ژنراتور در ایران مربوط به موسسات و سازمان هایی مانند:

در بیمارستان ها

کلینیک ها

کلینیک ها

ایستگاه آتش نشانی

نهادها و سازمان های دولتی

بانک ها

دفتر

قیمت بازار

ساختمان بزرگ

چرخید

هاگر

زمین کشاورزی

کارخانه ها

انباری خارج از شهر

اماکنی که فاقد مجوز استفاده از برق شهری هستند

مناطقی که امکان دسترسی به برق شهری وجود ندارد

و...

در واقع می توان گفت در هر مکان و مکانی که اهمیت دسترسی به برق بسیار مهم باشد، قطعا از موتور الکتریکی استفاده خواهد شد.

مزایای دیزل ژنراتور چیست؟

استفاده از موتور دیزل مزایای زیادی دارد و از مهمترین مزایای استفاده از آن می توان به موارد زیر اشاره کرد.

امکان دسترسی به برق در هنگام قطع برق در خاک کل کشور

تامین انرژی الکتریکی لازم برای مکان های مختلف.

جلوگیری از بسیاری از مشکلات ناشی از قطع برق

حفاظت از جان مردم در برابر خطر در هنگام قطع برق

قابل حمل بودن موتور دیزل و قابلیت جابجایی به مکان های مختلف

انواع مختلف وجود دارد

امکان منبع تغذیه با توان و ولتاژ متفاوت

در دسترس بودن و استفاده عموم از این دستگاه

هیچ محدودیتی در استفاده از دیزل ژنراتور برای عموم وجود ندارد

تهیه این دستگاه در ایران آسان است

من...

قیمت دیزل ژنراتور چقدر است؟

دانستن هزینه دیزل ژنراتور برای کسانی که قصد خرید دارند مهم است اما همانطور که در قسمت بالا اشاره کردیم این تجهیزات انواع مختلفی دارند که هر کدام قیمت متفاوتی دارند و برای اینکه بتوانید قیمت این تجهیزات را تعیین کنید باید نوع دیزل ژنراتور مورد نظر خود را بخرید. برای تعیین از قبل

علاوه بر این، مسائل دیگری نیز می تواند بر قیمت دیزل ژنراتور تأثیر بگذارد، مانند:

دیزل ژنراتور نو یا دست دوم

انرژی و توان برق و تولید برق

اندازه و ابعاد موتور الکتریکی

نوع موتور الکتریکی

مارک موتور الکتریکی

سیاست تولید موتور الکتریکی

اندازه فضایی که در آن از دیزل ژنراتور استفاده خواهید کرد

موتورهای الکتریکی از کجا بخریم

تو...

دیزل ژنراتور نو یا دست دوم؟

موتور دیزل نو یا دست دوم؟ کدام گزینه بهتر است؟ این سوالی است که بسیاری از متقاضیان با آن مواجه هستند. دیزل ژنراتور کارکرده نیز قابل خرید است و اگر موتور برق نو و بدون مشکل باشد خرید آن می تواند کاربردی و مفید باشد. با این حال، برای خرید دیزل ژنراتور دست دوم، باید آن را در زمان خرید بررسی کنید تا مطمئن شوید که دستگاه به درستی کار می کند. در این شرایط خرید می تواند هزینه های شما را کاهش دهد.

قیمت دیزل ژنراتور دست دوم

دیزل ژنراتورهای دست دوم قیمت کمتری نسبت به نو دارند و با قیمت بسیار کمتری در دسترس هستند. معمولا قیمت این نوع موتور الکتریکی حدود نصف قیمت نوع جدید است که باعث صرفه جویی زیادی در بودجه صرف شده برای این بخش می شود. البته در نظر داشته باشید که قیمت الکتروموتورهای نو و کارکرده بسته به ویژگی آنها متفاوت است.


آخرین کلمه

اگر به دنبال خرید دیزل ژنراتور نو یا دست دوم هستید، می توانید آن را از فروشگاه کاشان خریداری کنید. شرکت کاشانی یکی از بهترین توزیع کنندگان دیزل ژنراتور در کشور می باشد که امکان تولید چندین مدل را برای هموطنان عزیزمان فراهم کرده است. می توانید در قسمت های مختلف سایت کاشانیکو دات کام با دیزل ژنراتورها آشنا شوید و انواع آنها را بررسی کنید.

ادامه مطلب: https://www.asriran.com/fa/news/892310/%D8%AF%DB%8C%D8%B2%D9%84-%DA%98%D9%86%D8%B1%D8%A7%D8%AA%D9%88%D8%B1-%DA%A9%D8%A7%D8%B4%D8%A7%D9%86%DB%8C 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد