تیتر برتر

وب سایت خبری تیتر برتر

تیتر برتر

وب سایت خبری تیتر برتر

5 ویژگی مهم یک ویدیوی تبلیغاتی موفق که باید بدانید


اگر به آمار نگاه کنید به اهمیت بازاریابی ویدئویی در دنیای تبلیغات و بازاریابی پی خواهید برد. با استفاده از ویدئو می توانید تبلیغات موثری در رسانه های مختلف داشته باشید. با این حال، ممکن است به فکر ایجاد یک تیزر برای برند و تجارت خود باشید. اما برای اینکه ویدیوی شما موثر باشد و پولی که خرج کرده اید هدر نرود. ویدیوی شما باید مهمترین ویژگی یک تیزر موفق باشد.

در زیر می توانید 5 ویژگی برتر یک تریلر موفق را بخوانید. این ویژگی ها در هر فیلمی ضروری است.

1- اولین جنبه یک تیزر موفق: خود یا محصول را معرفی کنید

بسته به اینکه بینندگان ویدیوی شما را چگونه پیدا می‌کنند، ممکن است شما را نشناسند، کسب‌وکارتان چه می‌کند یا محصولاتتان چگونه کار می‌کنند. ممکن است نخواهید همه این اطلاعات را در یک مکان و در یک ویدیو قرار دهید، اما می خواهید زمینه ای را برای بینندگان فراهم کنید تا نکاتی را درباره شما یا محصولتان دریافت کنند. در چنین شرایطی حل پازل ابزار قدرتمندی است و ذهن مخاطب را آنقدر آماده می کند که با مطالب بعدی زهرا شیراحمدی اطلاعات کامل تری به دست آورد.

به عنوان مثال، می توانید به سرعت خود یا محصول خود را در یک ویدیو معرفی کنید (به عنوان مثال، "سلام، من جیمز باند هستم! یک جاسوس بین المللی")، متن در یک ویدیو (مثلا، "جیمز باند، یک جاسوس بین المللی") ، عکس شما (یا تصاویر) و افراد در مورد کار شما. (مثلاً ویدیویی از پریدن شما از هلیکوپتر) می تواند اطلاعات درستی را به مخاطبان شما منتقل کند).

2- داده های تصویری بیشتر و متن کمتر

یکی از ویژگی های یک تیزر موفق استفاده از متن کمتر و تصاویر بیشتر است. مردم از طریق تصاویر بیشتر یاد می گیرند، 90 درصد اطلاعات ارسالی به مغز بصری است و داده های تصویری 600000 برابر سریعتر از متن پردازش می شوند. با در نظر گرفتن این نکات، از متن به عنوان مکمل تصاویر و ویدیوهای خود استفاده کنید، نه جایگزین. در ویدیوهای چند رسانه ای خود از متن کمتری استفاده کنید و در صورت نیاز به نوشتن از سبک نوشتاری ساده استفاده کنید.

3. وجود نام و نشان از ویژگی های یک تیزر موفق است.

یکی از ویژگی های یک تیزر موفق، نام تجاری و لوگوی آن است. شما باید ارتباط بین داستان و محصول خود را در ذهن بیننده تقویت کنید و اگر آن را به درستی دریافت نکنید، در نهایت به یک ویدیوی عالی خواهید رسید که مخاطب آن را دوست دارد، اما هیچ اطلاعاتی در مورد محصول و توضیحات شما ندارد. تو را نخواندم

حتی شرکت اپل که بدون شک یکی از محبوب ترین برندهای دنیاست، لوگو و نام محصولات خود را در تیزر آورده است. اگر به فکر ساخت یک تبلیغ خوب هستید، لوگوی خود را در ابتدای تبلیغ قرار دهید تا کاملا وارد ذهن مخاطبانتان شود.

اگر به فکر ایجاد یک تیزر خوب هستید، اطلاعات را برای آخر ذخیره کنید، زیرا معمولاً هدف جذب مخاطب است.

4- ارائه اثبات اجتماعی

ارائه توصیفات اجتماعی به معنای ارائه گواهینامه هایی است که نشان دهنده تایید محصولات یا خدمات شما توسط مشتریان راضی یا نتایج مثبت استفاده از محصولات یا خدمات شما است. استفاده از اثبات اجتماعی تاثیر بسیار مثبتی در جلب اعتماد مخاطب دارد. اگر مخاطب اعتماد، استفاده و علاقه دیگران را به محصول شما ببیند، احتمال خرید آن بیشتر است. سعی کنید نوعی اثبات اجتماعی را در ویدیوهای خود قرار دهید. توصیفات اجتماعی می تواند سخنان یک مشتری خوشحال و راضی، نقل قول از یک مقاله خبری یا روزنامه، قطعه ای از متن از یک وب سایت بررسی، عکس یا ویدیوی افرادی باشد که از محصول شما استفاده می کنند، یا آمار نتایج. (به عنوان مثال، 91٪ از افرادی که این دوره را گذرانده اند ظرف یک ماه استخدام شده اند.)

5- Call to action (CTA)

ویدئوی شما باید این قابلیت را داشته باشد که مشتری را وادار به انجام کاری کند یا یک "تماس برای اقدام" داشته باشد. Call to Action به مشتری می گوید که در مرحله بعد چه کاری انجام دهد، ',گوینده ویدیو تبلیغاتی زهرا شیراحمدی  به عبارت دیگر، call to action مخاطب را در مسیری قرار می دهد که به نفع شما و به نفع شما است.


این مرحله مهم ترین مرحله برای ساخت یک تیزر خوب است. اگر ویدیوی شما مخاطب را به سمت چیزی هدایت نکند و او را مجبور به انجام کاری نکند، تمام انرژی و هیجانی که ایجاد می کند بی فایده خواهد بود.

به مخاطب خود دلیل خوبی برای برداشتن گام بعدی بدهید. (بدون دلیل، از مخاطبان خود بخواهید که بدون سفارش به تماشای یک ویدیوی یک دقیقه ای با تیم فروش شما تماس بگیرند.)

در اینجا چند ایده برای شما وجود دارد:

صفحه یا کانال خود را فالو کنید

برای دریافت خبرنامه الکترونیکی ثبت نام کنید

اخبار محصولات جدید را دریافت کنید

مصاحبه با یکی از متخصصان شرکت

خرید محصول (در صورت مناسب بودن قیمت)

اگر ویدیویی که ایجاد می کنید دارای پنج ویژگی بالا باشد، می تواند بر بینندگان شما تأثیر بگذارد. البته نحوه رعایت این نکات در ویدئو نیز بسیار مهم است که بستگی به سلیقه و سطح تجربه تیزرساز دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد