تیتر برتر

وب سایت خبری تیتر برتر

تیتر برتر

وب سایت خبری تیتر برتر

همه چیز درباره "پدر گواردیولا"؛ سریال جدید حمید فرخ نژاد و هنگامه قاضیانی


پخش سریال جدید پدر گواردیولا با بازی حمید فروکس نژاد، هنگام قاضیانی و مهران مدیری به کارگردانی سعید نعمت الله فیلمنامه نویس معروف که در ادامه با آن آشنا می شویم از شبکه خانگی آغاز شد. .

فیلمبرداری پدر گواردیولا به کارگردانی و نویسندگی سعید نعمت اله و تهیه کنندگی محسن حیدری از اواخر دهه 1400 آغاز شد و در اوایل سال 1401 به پایان رسید.

اولین قسمت از سریال پدر گواردیولا پنجشنبه 21 مرداد از شبکه نمایش داخلی پخش شد.

اولین نمایش این سریال در روز جمعه 13 آگوست آغاز می شود. در قسمت پیش درآمد، گذشته شخصیت ها و ساختار اولیه داستان بیان می شود

این سریال هر هفته پنجشنبه ساعت 8 صبح به صورت رایگان از پلتفرم تماشاخون پخش می شود. تماشاخونه یکی از پلتفرم های جدید شبکه تلویزیونی محلی است که از چند ماه پیش به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز کرد.

پدر گواردیولا اولین ساخته سعید نعمت الله در شبکه نمایش خانگی است. سعید نعمت الله یکی از نویسندگان مشهور سینما و تلویزیون است و در ابتدای سال ۱۳۹۸ سریال «زیمین گرم» را برای تلویزیون ضبط کرد.

پدر گواردیولا یک ملودرام اجتماعی است که داستان این است که چگونه زندگی یک خانواده بر اثر یک اتفاق تغییر می کند و مسیر متفاوتی برای آنها تعیین می شود.

این سریال داستان یک مدیر فوتبال به نام اسماعیل با بازی حمید فرخ نژاد است که یک معتاد مزمن الکلی است و به دلیل اتفاقات به دین زنی به نام بنفشه با بازی فریبا نادری می پردازد. بعدها مثلث عشقی شکل می گیرد که یک ضلع آن بنفشه و ضلع دیگر آن ریحانه همسر اسماعیل با بازی سارا خوئینی ها است.

بازیگران سریال بالولو یلا: حمید فرخ نژاد، ستاره اسکندری، امیرمهدی ژوله، علیرضا خمسه، مرجانه گلچین، سیامک صفری، نسیم ادبی، نرگس محمدی، علی اوجی، مریم بوبانی، محمدرضا علیمردانی، امیریل ارجمند، ساراکنه‌هادی، فری‌نی‌هادی. نه مسیح عادل پرور کنی نه مهران مدیری.

در این سریال همچنین سه بازیکن و بازیگر سابق استقلال، پرویز برومند، محمد نواجی و علی موسوی بازی می کنند.

ساخت سریال پدرش توسط گواردیولا از همان ابتدا عوارض جانبی داشت. در سال 1400 هنوز فیلمبرداری این سریال شروع نشده بود که خبر دستمزدهای غیرعادی نجومی بازیگران جنجال به پا کرد.

بهمن بابازاده روزنامه نگار گفت: مهران مدل، حمید فرخ نژاد و آرش عادل برورا برای بازی در این سریال به ترتیب 5.5 میلیارد تومان، 4 میلیارد تومان و 2 میلیارد تومان پرداخت می کنند.

حتی پس از اتفاقات سال گذشته در کشور و اتفاقات مربوط به مهران مدیری، هنگامه قاضیانی و حمید فرخ نژاد، این احتمال وجود داشت که پخش سریال پدر گواردیولا با مشکل مواجه شود، اما گمانه زنی ها در این سریال صحت ندارد. در نهایت در نت منتشر شد. صفحه اصلی منتشر شد.

مشاهده متن کامل: https://tmk.ir/series/102026

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد