تیتر برتر

وب سایت خبری تیتر برتر

تیتر برتر

وب سایت خبری تیتر برتر

طراحی سایت چیست؟


طراحی سایت یکی از اولین قدم ها در بازاریابی دیجیتال است. طراحی سایت دارای اجزای مختلفی است و طراحی سایت توسط برنامه نویسان وب انجام می شود.

پس از تکمیل فرآیند جمع‌آوری، تجزیه و تحلیل و ارزیابی داده‌های مربوط به فعالیت‌های تجاری و رقبا، علاقه مخاطبان بازار هدف و روان‌شناسی و غیره، باید در این زمینه گام‌هایی برداشته شود. و مهمترین جنبه ایجاد یک وب سایت برای کسب و کار شما ایجاد نوعی شهرت برای کسب و کار است.

فرآیند ایجاد یک وب سایت عالی پیچیده و زمان بر است. اولین قدم در فرآیند ایجاد یک وب سایت طراحی آن است. طراحی وب سایت به طور کلی به مهارت و فرآیند ایجاد و راه اندازی صفحات وب اشاره دارد. امروزه این تجربه رشد کرده و وب سایت ها به طور گسترده مورد استفاده تمامی سازمان ها، سازمان ها، شرکت ها، برندها، کسب و کارها و غیره قرار گرفته اند که از متخصصان و طراحان وب سایت برای طراحی و ایجاد وب سایت استفاده می کنند. غیر قابل انکار شد.

همانطور که قبلا ذکر شد، وب سایت و برند تجاری شما ویترینی برای خدمات و محصولاتی است که ارائه می کنید. بنابراین، هر چه این نمایشگر جذاب تر و کامل تر باشد، احتمال دیده شدن کسب و کار و برند شما بیشتر است. بنابراین استفاده از یک تیم مجرب و خلاق در فرآیند ساخت و ایجاد وب سایت کاملا منطقی است.

در برند امپریال، کارشناسان و طراحان وب سایت شما با تکیه بر خلاقیت، دقت و تجربه خود می توانند از شما در فرآیند طراحی وب سایت حمایت کنند.

با مطالعه ادامه این مقاله وب سایت می توانید اطلاعات مفیدی در زمینه طراحی وب و طراحی وب به زبان ساده بدست آورید.

وب سایت ژاکت چیست؟

به زبان ساده، وب سایت مجموعه ای از فایل های مختلف مانند تصاویر، متن یا فایل های برنامه است که برای هدفی خاص به یکدیگر پیوند داده شده اند. این فایل‌ها روی رایانه‌ای به نام «سرور» قرار دارند و می‌توانند با استفاده از یک نام دامنه رایج، مانند «impbrand.com» جستجو شوند.

چرا با برند امپریال وب سایت بسازیم؟

شعار برند امپریال را به خاطر بسپار: «خلق استاندارد طلایی تجارت». ما معتقدیم که استانداردهای بین المللی و بهترین استانداردها برای هر شغلی وجود دارد، اما زمانی که با برند امپریال کار می کنید، وب سایت و خدمات بازاریابی دیجیتال را بر اساس بهترین استانداردهای مورد نیاز خود دریافت خواهید کرد. ما به این موضوع اهمیت می دهیم زیرا خود را یک شرکت توسعه وب سایت نمی دانیم که وب سایتی را فقط برای شما طراحی کند.

درعوض، از طریق دانش و مهارت کارشناسان برندینگ عمومی و اجرای طیف گسترده ای از طرح های طراحی شرکتی و دستورالعمل های برندسازی، وب سایتی را برای شما ایجاد می کنیم که به وعده های برندسازی شما و حتی فراتر از آن عمل می کند. این می تواند تجربه کاربری و رابط کاربری را برای ایجاد یک نام تجاری واحد فراهم کند. چیزی را ایجاد کنید که بهترین کار را برای شما داشته باشد.

ما هرگز به استفاده از قالب های از پیش تعریف شده برای برندینگ اعتقاد نداریم و سعی می کنیم قالب های ذهنی خود را بشکنیم و در هر طراحی وب سایت و پروژه طراحی پلتفرم دیجیتال طراحی منحصر به فردی ایجاد کنیم. اثبات این مدعا نمونه ای از کارهایی است که انجام داده ایم (می توانید مانند فایل زیر به برخی از این نمونه کارها دسترسی پیدا کرده و مشاهده کنید) هر پروژه طراحی وب سایت برند امپریال نقش و جایگاه متفاوتی دارد و متناسب با نیاز شرکت و نیازهای برندینگ طراحی شده است. و کارشناسان دیجیتال Imperial Marketing به کارفرمایان ارائه می شود و در مرکز داشبورد مدیریت سایت قرار می گیرد.

ما به طراحی تعداد زیادی وب سایت افتخار نمی کنیم و سپس همه آنها از یک طیف و روایت مشابه پیروی می کنند. در عوض، در Imperial Brand، ما داستان خود را برای هر طراحی وب سایت داریم، که شامل داستان برند و روش های ارتباطی مورد نیاز برند با مخاطبان هدف خود است. ما در تلاش هستیم تا بتوانیم استاندارد طلایی را برای هر کسب و کاری بر اساس نیازها و اهداف آن سازمان ایجاد کنیم و در تمامی مراحل پشتیبانی لازم را از کارفرمایان و مشتریان خود ارائه کنیم. داشبورد انحصاری برند امپریال بر اساس آخرین استانداردهای برنامه نویسی و کدنویسی وب و بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) برنامه نویسی و پیاده سازی شده است و علاوه بر این، می توانید بسیاری از مواردی را که هرگز نمی خواستید یا فکرش را نمی کردید در این داشبورد قرار دهید. دسترسی داشته باشید و به راحتی می توانید از آن استفاده کنید.

مزایای طراحی وب سایت برند امپریال:

1- بدون نیاز به کدنویسی و تنها با یک کلیک به راحتی به تمامی امکانات وب سایت و تغییر صفحات حتی صفحه اصلی سایت دسترسی داشته باشید.

2- ماژول های تخصصی و کاملا کد شده که بدون نیاز به نصب پلاگین و ماژول اضافه خواهید کرد.

3- کدنویسی ویژه بر اساس قوانین UI & UX

4- نیازهای خود را فراتر از سایت از طریق پورتال نویسی مانند قسمت بلیط و ارتباط کامل با مشتریان طراحی کنید.

5- سیستم چت اینترنتی که توسط امپریال برای یک گروه بزرگ توسعه یافته است، بنابراین نیازی به راه اندازی چت های دیگر در اینترنت ندارید.

6- طراحی صفحات فرود مختلف با توجه به نیاز شما و به راحت ترین شکل ممکن با یک کلیک و به صورت کشیدن و رها کردن (DRAG AND DROP)

7. ویژگی های خاص فروشگاه، مانند دسته های مشتری، تخفیف محصولات، لیست محصولات ویژه، تخفیف های مختلف بر اساس شرایط، تخفیف های حجمی بر اساس خطوط کوپن، و رتبه بندی و جوایز مشتریان.

8- موجودی و قیمت محصولات را با یک کلیک به روز کنید

9- طراحی مگنت های مختلف مودال و پایه برای هر محصول یا برای هر صفحه و صفحه فرود خاص برای دستیابی سریع به مشتریان در پورتال.

10- مشتریان می توانند بدون درخواست مجدد به چندین بخش در پورتال خود دسترسی داشته باشند و فاکتورهای خرید را تکرار کنند

11- مشتریان را برای دسترسی به محصولات خاص تراز کنید. آموزش طراحی سایت ژاکت آکادمی
12- و بسیاری کارهای دیگر که برند امپریال در طراحی سایت و پرتال های دیجیتال برای شما انجام داده است و تمامی این جزئیات بصورت اختصاصی نوشته و پیاده سازی شده است.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد