تیتر برتر

وب سایت خبری تیتر برتر

تیتر برتر

وب سایت خبری تیتر برتر

آنچه همه باید درباره دهکده جهانی دبی بدانند


Free photo low angle boy playing in bounce house تشخیص صلاحیت یا عدم صلاحیت هر دادگاه نسبت به دعوایی که به آن رجوع شده است با همان دادمححگاه است. رای دادگاه تجدیدنظر در تشخیص صلاحیت لازمالاتباع خواهد بود. رأی دیوان عالی کشور در خصوص تشخیص صلاحیت، لازمالاتباع میباشد. تبصره: در صورتی که اختلاف صلاحیت بین دادگاههای دو حوزه قضایی از دو استان باشد، مرجع حل اختلاف به ترتیب یادشده، دیوان عالی کشور میباشد. هر گاه یک ادعا راجع به خواندگان متعدد باشد که در حوزههای قضایی مختلف اقامت دارند یا راجع به اموال غیرمنقول متعددی باشد که در حوزههای قضایی مختلف واقع شدهاند، خواهان میتواند به هر یک از دادگاههای حوزههای یادشده مراجعه نماید. تبصره: حوزه قضایی عبارت است از قلمرو یک بخش یا شهرستان که دادگاه در آن واقع است. دعوا باید در دادگاهی اقامه شود که خوانده، در حوزه قضایی آن اقامتگاه دارد و اگر خوانده در ایران اقامتگاه نداشته باشد، در صورتی که در ایران محل سکونت موقت داشته باشد، در دادگاه همان محل باید اقامه گردد و هر گاه در ایران اقامتگاه و یا محل سکونت موقت نداشته ولی مال غیرمنقول داشته باشد، دعوا در دادگاهی اقامه میشود که مال غیرمنقول در حوزه آن واقع است و هرگاه مال غیرمنقول هم نداشته باشد، خواهان در دادگاه محل اقامتگاه خود، اقامه دعوا خواهد کرد. تقسیمبندی حوزه قضایی به واحدهایی از قبیل مجتمع یا ناحیه، تغییری در صلاحیت عام دادگاه مستقر در آن نمیدهد. درخواست تأمین دلایل و امارات از دادگاهی میشود که دلایل و امارات مورد درخواست در حوزه آن واقع است. دعاوی ناشی از تعهدات شرکت در مقابل اشخاص خارج از شرکت، در محلی که تعهد در آنجا واقع شده یا محلی که کالا باید در آنجا تسلیم گردد یا جایی که پول باید پرداخت شود اقامه میشود.

اگر شرکت دارای شعب متعدد در جاهای مختلف باشد دعاوی ناشی از تعهدات هر شعبه یا اشخاص خارج باید در دادگاه محلی که شعبه طرف معامله در آن واقع است اقامه شود، مگر آنکه شعبه یادشده برچیده شده باشد که در اینصورت نیز دعاوی در مرکز اصلی شرکت اقامه خواهد شد. هتل کمینیسکی امارات مال دبی در خیابان البرشا و نزدیکی مرکز خرید امارات مال دبی واقع شده است. هتل آپارتمان فلورا کریک دلوکس در موقعیتی عالی قرار گرفته است که دسترسی آسانی به جاذبه های گردشگری مانند پارک دبی کریک، دبی کریک گلف و باشگاه قایق تفریحی و برج ساعت دبی دارد. برای دسترسی به رستوران المهارا باید سوار یک شبه زیر دریایی شوید. از جمله رستورانهای این هتل می توان به رستوران غذاهای دریایی المهارا که در فضای میانی آن یک آکواریم غول پیکر به چشم میخورد که تا سقف رستوران ارتفاع دارد، و نیز رستوران المنتهی که در طبقه بیست و هفتم این ساختمان واقع شده، اشاره کرد. اجناسی که در این مکانها فروخته میشود، در واقع اجناسی بوده اند که قبلا در مرکز شهر فروخته میشد اما به دلیل اینکه فروخته نشده اند به این مکان آورده میشوند تا با تخفیفهای استثنایی فروخته شوند. رئیس انجمن صنایع نساجی با بیان اینکه ایران در دوران صفویه صادرکننده پارچه به کشورهای دیگر بودهاست، گفت: امروزه برای فروش محصولات نساجی ایران، مارکهای خارجی به لباسها وصل میشود و یا پوشاک ایرانی به دبی صادر و مجدداً از بازار مرشد دبی به کشور وارد میشوند. شاید بین غرفههای کشورهای عربی، قطر هنری ترین آنها باشد، چرا که در قسمت صنایع دستی نقاشی، خطاطی، تابلوهای مختلف، مجسمه، طراحی های مختلف و لباس سنتی خواهید دید.

در این بازار، کالاهایی مانند لباس و پوشاک، کیف و کفش، اسباب بازی، صنایع دستی، کالاهای تزئینی و برخی دیگر از کالاها به خریداران عرضه می شود. این بازار، امروزه حدود 200 مغازه دارد که محصولات متنوعی میفروشند. مرکز خرید امارت مکانی محبوب در میان ساکنین دبی است، در ای مرکز خرید هر مغازه ای که به دنبالش باشید پیدا خواهید کرد، موسیقی، وسایل الکتریکی، لباس های لاکچری و… علاقمندان می توانند قبل از اینکه وارد بخش های مختلف این مرکز خرید شوند، در مغازه های رنگارنگ آن گشت و گذار کنند. از ویژگی های مهم این بازار اینه که تمام طرح ها و نمونه های نوین و جدید که در جای جای دنیا توسط طراحان مشهور طراحی و ساخته میشه در اون پیدا میشه و افراد می تونن مطابق با سلیقه خود کالای مورد نظر خودشونو خریداری کنن. در کنار وسایل بازی کودکان، خانواده ها هم می توانند اوقات خود را برای خرید وسایل مورد نیاز خود صرف کنند. آی ام جی بزرگترین مجموعه تفریحی سرپوشیده در دنیاست که هزاران جاذبه تفریحی پر آدرنالین از جمله مجموعه ای از انواع ترن های هوایی و وسایل تفریحی هیجانانگیز با موضوع کاراکترهای کارتون نتورک و ابر قهرمانهای مارول و دایناسورهای متحرک را و تعدادی از اولین های جهان در خود جای داده است. همه و همه آماده اند تا آدرنالین خونتان را هزار برابر نمایند. این بخش ویژه کودکان آماده شده است. برج العرب، یکی از گرانترین هتلهای دنیا است. نگاه کنید به برج خلیفه، دبی مال، آکواریوم دبی، موزه آینده دبی، سافاری، آب نما، پالم جمیرا، ساحل جمیرا، باشگاه گلف، پیست اسکی، هتل آتلانتیس، پارک آبی، برج العرب، پارک معجزه، خانه شیخ سعید آل مکتوم، دلفین دبی، موزه دبی، مسجد بستکیه، اسکله ابرا، پارک ساحلی الممرز، مسجد جمیرا، خور دبی، پارک آبی وایلد وادی، جاده شیخ زاید، دهکده میراث، قاب عکس دبی، پارک زعبیل و غیره.

در ساحل قنتوت با منظره زیبایی از کشتیهایی که اسکله مارینا پهلوگرفتهاند میتوانید محیط آرام و خصوصی را تجربه کنید که اغلب در سواحل عمومی دبی وجود ندارد. اغلب گردشگران پس از گشت در مراکز خرید لوکس، به این ساحل جهت استراحت کردن مراجعه می کنند. اغلب افرادی که به دبی سفر کردهاند با مراکز خرید بیشمار آن آشنا هستند، تنوع برندها در بازارها و مراکز خرید دبی بسیار زیاد است ولی اغلب مسافران به دنبال خرید ارزان میباشند. شهربازی لگولند دبی با استفاده از بیش از ۶ میلیون قطعه لگو به وجود آمده است و همین موضوع سبب شده تا برای افرادی که عاشق لگو هستند، این مکان یک شهربازی خارق العاده به حساب بیاید. ویژگی شاخص ابن بطوطه نوع ساخت و ساز آن است که از ۶ فرهنگ مختلف در ساخت آن استفاده شده است. مناط صلاحیت تاریخ تقدیم دادخواست است مگر در موردی که خلاف آن مقرر شده باشد. هتلی با ساختمان سفید و لوکس که هارمونی، نظم، ظرافت و خلاقیت را میتوان در تمامی قسمتهای آن مشاهده کرد. مرکز خرید امارات مال با تفریحات ویژه: مرکز خرید امارات مال را میتوان یکی از امکانات هتل کمپینسکی دانست. بدون شک آکواریوم بسیار جذاب دبی یکی از تفریحات خاص و بینظیری است که برای هر رده سنی سرگرمکننده و جالب است. هر کدام از این بخش ها تفریحات و سرگرمی های خاص خودشان را دارند. اوت لت مال های دبی را می توان مراکز خرید و فروشگاه های زنجیره ای دانست که برندهای معروف دنیا را با قیمتی مناسب به توریست ها ارائه می کنند.

سایر امکانات هتل: اینترنت رایگان، اتاقهای تو در تو خانوادگی، پارکینگ رایگان، ارائه خدمات VIP، خدمات ماهعسل، صندلی چرخدار برای افراد معلول و کمتوان. این سالن چشم اندازی خیره کننده از غروبهای خلیج فارس و برجهای دبی را ارائه میدهد. توجه به جزییات به طرز شگفت انگیزی حتی در کوچکترین نقطه ساختمان به چشم میخورد. موزه آینده دبی با شکوه ترین و زیباترین ساختمان جهان است که در دبی پایتخت گردشگری امارات واقع شده است و با معماری و نمایی شگفت انگیزی که دارد در نوع خود بی همتا است. در صورتی که موضوع دعوا مربوط به مال منقول و غیرمنقول باشد، در دادگاهی اقامه دعوا میشود که مال غیرمنقول در حوزه آن واقع است، به شرط آنکه دعوا در هر دو قسمت، ناشی از یک منشأ باشد. با آنکه فضای این مجموعه کاملاً مصنوعی و از ساختههای غیر طبیعی است، اما طراحی خارقالعادهای این امکان به گونهای است که بازدیدکنندگان قادر باشند به گشت و گذار در اعماق یک جنگل بارانی و استوایی مشغول شوند و از نزدیک انواع حیوانات این جنگلها را تماشا کنند. در کنار این مجموعه مراکز خرید و اماکن تفریحی زیادی قرار گرفته است که میتوانید با برنامه ریزی مناسب از تمام آنها دیدن فرمایید. بازگشایی رسمی این سازه در سال 2010 بود؛ البته در آن سال هنوز تمام قسمت های داخلی برج کامل نشده بود. در واقع در هر قسمت از این مرکز خرید قدم بزنید، یکی از این ۶ فرهنگ را در نوع ساخت آن خواهید دید. در دعاوی بازرگانی و دعاوی راجع به اموال منقول که از عقود و قراردادها ناشی شده باشد، خواهان میتواند به دادگاهی رجوع کند که عقد یا قرارداد در حوزه آن واقع شده است یا تعهد میبایست در آنجا انجام شود. دعاوی راجع به تَرَکه متوفی اگر چه خواسته، دِین و یا مربوط به وصایای متوفی باشد تا زمانی که تَرَکه تقسیم نشده در دادگاه محلی اقامه میشود که آخرین اقامتگاه متوفی در ایران، آن محل بوده و اگر آخرین اقامتگاه متوفی معلوم نباشد، رسیدگی به دعاوی یادشده در صلاحیت دادگاهی است که آخرین محل سکونت متوفی در ایران، در حوزه آن بوده است.

دعاوی راجع به ورشکستگی شرکتهای بازرگانی که مرکز اصلی آنها در ایران است، همچنین دعاوی مربوط به اصل شرکت و دعاوی بین شرکت و شرکا و اختلافات حاصله بین شرکا و دعاوی اشخاص دیگر علیه شرکت تا زمانی که شرکت باقی است و نیز در صورت انحلال تا وقتی که تصفیه امور شرکت در جریان است، در مرکز اصلی شرکت اقامه میشود. اگر فکر میکنید که هتل های دبی تنها برج العرب و چند هتل گران دیگر است و از قیمت هتل دبی به صورت واقعی اطلاع ندارید، به درستی در جستجوی هتل دبی نبودهاید و برای هتل در دبی ارزان خوب اقدام نکردهاید. با شنیدن صدای غرش دایناسورها مو بر تن شما سیخ خواهد شد، دقیقا حس میکنید که پشت سرتان هستند. حتماً به شما پیشنهاد میکنید که در بازدید بازار مرشد Murshid در تور دبی از این بازارها هم که در نزدیکی آن قرار دارد نیز دیدن کنید. همچنین، شما میتوانید به استودیو اسمورف ها و سایر فضاهای جذاب دیگر نیز سر بزنید.در این هتل، هدف ما ایجاد فضایی است که شما را درگیر کند و به چشم و گوش هایتان بترسد، همانطور که شما در حال تماشای ترسناکترین تجربهها هستید. در این مقاله قصد داریم تا بهترین مراکز خرید دبی را به صورت کامل به شما معرفی کنیم تا بتوانید بین آن ها انتخاب کاملی داشته باشید. مسیر رسیدن به ساحل الصفوح به چه صورت است؟ به همین خاطر بسیاری از مسافران بعد گشتوگذار در مراکز خرید، برای استراحت سری به ساحل جمیرا میزنند. درب های پارک ساعت 10 صبح باز می شوند، یعنی زمانی که بسیاری افراد هنوز در خواب و یا در حال صبحانه خوردن و آماده شدن هستند. این صفحه آخرینبار در ۲۳ ژانویهٔ ۲۰۲۱ ساعت ۱۲:۱۸ ویرایش شدهاست.

اتاق نشیمن راحت، حمام بزرگ مرمر به همراه دوش و وان مجزا ای اینترنت بی سیم پرسرعت، تلویزیون صفحه تخت، DVD player، صندوق امانات داخل اتاق، مینی بار، قهوه و چای ساز از امکانات اتاقهای دلوکس هستند. Superior Room: این اتاقها فضای ۳۴ متری داشته و یک میز ناهار خوری با صندلی های دو نفره، حمام بزرگ با سنگ مرمر، اینترنت بی سیم پرسرعت، تلویزیون صفحه تخت، DVD player، صندوق امانات داخل اتاق، مینی بار و انبار را در خود دارند. اتاقها چشماندازی به سمت شهر دارند و برجهای عظیم دبی را میتوان از نمای پنجرهها مشاهده کرد. Grand Deluxe Room: این اتاقها با فضای ۶۱ متری به عنوان یکی از بزرگترین اتاقهای هتل به شمار میروند. Deluxe Room: این اتاق دارای دکوراسیونی گرم و دلپذیر با چشم اندازی از مرکز خرید امارات است. نمای چشم مانند این موزه مدرن، چشم اندازی از آینده دبی را نشان میدهد. این ساختمان با 17000 متر مربع مساحت، 6 نمایشگاه، یک طبقه اداری در بالای تریبون سه طبقهای، سالن اجتماعات، خرده فروشی، پارکینگ و خدمات دارد و قرار است که هر شش ماه تمامی محتویات موزه را تغییر دهند تا همواره نگاهی به 10 سال آینده داشته باشد. برای بازدید از موزه آینده دبی باید بلیت تهیه کنید.

با هر کارتی و به صورت ریالی میتوانید واچر هتل را دریافت کنید. برای بسیاری سفر به دبی کار جذابی است که در صورت داشتن شرایط مناسب، بارها و بارها به آن میروند. این مرکز خرید در چند قدمی هتل قرار گرفته و با پیست اسکی خود که در میان بیابانهای دبی ساخته شده توانسته توجه بسیاری از مسافران را به خود جلب کند. فعالیتهای بسیاری در این آکواریوم در نظر گرفته شده تا نگاهی نزدیکتر به حیات دریا داشته باشید. هر چه به مقاصد گردشگری نزدیکتر باشیم، در هزینهی سفر صرفهجویی چشمگیرتری را انجام دادیم. معمولا شهرهای ارزان خارجی برای سفر در اولویت توریستان و بهویژه ایرانیان قرار دارند. اهمیت بالای مسجد ایرانیان برای هموطنان عزیز و سرچ روز افزون نام مسجد در جستجوی گوگل، سبب شده تا ما در مقاله ای جامع از مجله گردشگری پرشین هتل به معرفی مسجد ایرانیان بپردازیم. بعد از فراز و نشیبهای فراوانی که در این مدت ویزای دبی سپری کرد در حال حاضر تور دبی مجددا به لیست مقاصد گردشگری ایرانیان اضافه شد. شما می توانید بدون پرداخت هیچ هزینه ای از ساعت هشت و نیم بعد از ظهر در باغ پشت بام های وفایی در اود متا به تماشای فیلم ستارگان بپردازید. بعد از تفریح می توانید به یکی از رستوران های Samosa House و یا Flavors of Arabia بروید. برای رفتن به این مرکز خرید بزرگ باید به جاده شیخ زاید بروید. روزهای دوشنبه و چهارشنبه ساعت ۱۰ صبح نیز صبحانه سنتی عربی در این مرکز سرو میشود.مرکز فرهنگی شیخ محمد دبی فلسفه و شعاری با عنوان «درهای باز، ذهنهای باز» دارد و اینجا میتوانید در جلسات پرسش و پاسخ، حرف بزنید و سوالات خود را بپرسید. از تفریحاتی هستند که در این پیست شگفت انگیز میتوانید تجربه کنید. میهمانان هتل میتوانند وعدههای غذای خود را در این رستورانها سرو کرده و طعم انواع غذاهای عربی و بینالمللی را در قلب دبی تجربه کنند.

هتل فرودگاهی بینالمللی پریمیر این (Premier Inn Dubai International Airport): یک هتل دبی سه ستاره است که دارای 64 مدل اتاق متنوع است و قیمت هتل دبی به صورت پایه کمتر از یک میلیون تومان است. هتل بینالمللی زاین (Zain International Hotel): این هتل سه ستاره دارای 21 مدل اتاق متنوع است که قیمت پایهی آن زیر یک میلیون تومان بوده و جایی بسیار شیک و تمیز برای اقامت در دبی است. در حقیقت دبی به عنوان یک شهر توریستی با تعداد گردشگر فراوان، دارای انواع مختلف اقامتگاه است که شما باید برای هتل دبی رزرو به خوبی آنها را بشناسید و بدانید که در کجای شهر قصد اقامت دارید. یکی از نکات مهم هنگام رزرو آنلاین اتاق در دبی محل قرارگیری هتل را به خوبی بسنجیم و میزان دسترسیاش به مقاصد گردشگری مورد نظر را ارزیابی کنیم. اسم هتل ۵ ستاره که به میان میآید سطح توقعات نیز بالا میرود و هتل کمپنیسکی امارات مال دبی به خوبی توانسته با امکانات عالی و مدرن از پس هتل ۵ ستاره بودن برآمده و امتیاز بالای ۸٫۹ را از کاربران وب سایت جهانی بوکینگ کسب کند. بنابراین بهترین راه برای داشتن یک اقامت ایده آل مشخص کردن سطح توقعات و انتظارات از هتل است.

بیشتر سواحل دبی ساخته دست بشر هستند، بنابراین سطح صاف و عریضی دارند که دارای ماسه های سفید نرم هستند. پارک آبی وایلد وادی دبی دارای بیش از 30 نوع وسیله بازی است که هرکدام برای شما تجربهای متفاوت را ایجاد خواهند کرد. هتل سافرون (Saffron Hotel): یک هتل دبی ارزان دو ستاره در است که با قیمت مناسب زیر یک میلیون تومان برای هر نفر، یک اقامتگاه عالی و ارزان برای سفر به دبی به شمار میآید. قدمزدن در ساحل سرحالتان میکند و میخواهید این کار را در سفر دبی انجام دهید، به شما پیشنهاد میکنیم به ساحل عمومی جمیرا (Jumeirah Public Beach) که در نزدیکی السطوه دبی واقعشده بروید. یکی از قسمت های اصلی که در ساحل دبی به حساب میآید ساحل لا مر است، این ساحل از زیباترین سواحل در دبی محسوب میشود در ابتدا رستورانها و کافههای در این ساحل شروع به کار کرد که سبب شهرت و زیبایی این ساحل شد. این اجناس که نشاندهنده فرهنگها و سنتهای مختلف است، بهشت خریداران است که همه سلیقهها و بودجهها را برآورده میکند. بهترین گزینه برای خرید در این سفر، همین مراکز خرید لاکچری محسوب می شوند که با هزینه ای کمتر، اجناس اورجینال و اصل را خریداری می کنید. شما از طریق همراهی با فلایتیو و جستجوی هتل دبی، میتوانید با انواع هتل در دبی آشنا شده و قیمت هتل دبی را بررسی کنید.

شما میتوانید برای رزرو هتل دبی به سادگی از فلایتیو کمک بگیرید. از آنجایی که در فلایتیو قیمت هتل دبی برای انواع اتاقهای هتل دبی مشخص است، شما میتوانید به راحتی و سادگی گزینهی مناسب خود را پیدا کرده و به رزرو هتل دبی بپردازید. هتل گرند اسکوئر (Grand Square Hotel): هتلی با دو ستاره دارای 32 مدل اتاق مختلف است، اتاقهای این هتل بسیار تمیز و شیک بوده و یک هتل دبی ارزان به شمار میآید. اکثر افراد در سفر به دبی به دنبال اقامت در هتلی خاص هستند. اگر میخواهید در هتلی لوکس که در نزدیکی بهترین مراکز خرید دبی قرار گرفته و به مناطق تفریحی نیز دسترسی داشته باشد اقامت کنید، هتل کمپنیسکی امارات مال دبی گزینهایست که میتواند شما را راضی کند. وجود ایستگاه مترو دقیقا در مقابل هتل باعث شده تا میهمانان به راحتی بتوانند به سایر نقاط شهر دسترسی داشته باشند. برای رسیدن به بزرگراه شیخ زاید می توانید هم از طریق مترو و هم اتوبوس و هم تاکسی اقدام کنید اما بهترین راه تاکسی است. بزرگراه شیخ زاید واقعا کجاست؟ این ساختمان در ابتدا برج دبی نامگذاری شد اما به افتخار حاکم ابوظبی و رئیس جمهور امارات متحده عربی ، خلیفه بن زاید آل نهیان تغییر نام داد. در قسمت شمالی شهر فجیره، در روستای بدیه در منطقه دبا، قدیمیترین مسجد دبی به نام مسجد البدیه واقع شده است که یکی از معروفترین مساجد دنیا هم محسوب میشود. برای این که موقعیت دقیق تری از این بزرگراه در ذهنتان باشد باید بگویم که راس الخیمه در شمال امارات متهده عربی و ابوظبی در شمال (شمال میانی) امارات واقع شده است. این ساحل که واقع در منطقهای اشرافی نشین دبی است، از دیگر سواحل جذاب و ایدهآل دبی به شمار میرود. ساحل الممزر نیز تاییدیه پرچم آبی ساحل (Flag Blue) را دریافت کرده است.

موزه دبی یکی از دیدنی های پرطرفدار و مهم در دبی است و شما در این موزه مدلهای زنده ، نماهای زندگی سنتی و روزمره مردم قدیم کشور امارات متحده عربی را از نزدیک خواهید دید و در ضمن یک بازار شلوغ ، یک مدرسه اسلامی ، زندگی بیابان نشینی در شب و زندگی ماهیگیران جزو این دیدنی ها در این منطقه می باشد که از مناطق گردشگری دبی نیز شناخته می شود . در مورد معرفی دهکده جهانی دبی میتوانیم بگویم مانند موزه لوور پاریس است که آثار باستانی و برخی دیدنی هایی از هر کشور را کنار هم جمع کرده و در یک بازدید، شما با فرهنگ همه مردم دنیا آشنا میشوید. گلوبال ویلیج دبی دارای غرفههای متعدد برای کشورهای مختلف است و همه روزه در آن برای کودکان و بزرگسال به صورت زنده تئاتر برگزار میشود؛ همچنین نمایشهای آکروباتیک و بدلکاری به خصوص در روزهای آخر هفته در این مکان انجام میشود، فوارهی آتش، خیابانی مملو از غذای متنوع و خوشمزه، کارناوال بازیهای متعدد، برگزاری کنسرتهای مختلف توسط افراد معروف دنیا همچون جیسون درولو، لیام پین، حالا یونایتد، شاهرخ خان، راحت فاتح علی خان، سمیرا سعید، الیسا، نها کاکار، گورو راندهاوا، عتیف اسلم و برخی از دیگر جذابیتها و دیدنیهای گلوبال ویلیج دبی به شمار میروند. در این مورد، خواهان مکلف است ظرف یک ماه در دادگاه صالح اقامه دعوا کند و رسید آن را به دفتر دادگاه رسیدگیکننده تسلیم نماید، در غیر این صورت قرار رد دعوا صادر میشود و خواهان میتواند پس از اثبات ادعا در دادگاه صالح مجدداً اقامه دعوا نماید. در صورتی که دادگاه رسیدگیکننده خود را صالح به رسیدگی نداند با صدور قرار عدم صلاحیت، پرونده را به دادگاه صلاحیتدار ارسال مینماید. هر گاه رسیدگی به دعوا منوط به اثبات ادعایی باشد که رسیدگی به آن در صلاحیت دادگاه دیگری است، رسیدگی به دعوا تا اتخاذ تصمیم از مرجع صلاحیتدار متوقف میشود.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از اجاره خودرو در دبی دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد