تیتر برتر

وب سایت خبری تیتر برتر

تیتر برتر

وب سایت خبری تیتر برتر

آنچه گوگل می تواند در مورد موزه دبی به شما بیاموزد


اگر دنبال هیجان و تفریح هستید دیدن طبیعت به تک و تنهایی راضی تان نمیکند ، بایستی از تورهای زیبا و متنوعی باید استفاده کنید که شما را به همراه یک راننده مجرب و با ماشین شاسی بلند لوکس در تور دبی به دل صحرا می فرستند تا یک لذت رانندگی در شن و بالا پایین رفتن از تپه هایی که یک لذت سیر نشدنی را از نزدیک تجربه می کنید . اگر در حال برنامه ریزی برای سفر به دبی هستید هنگام محاسبه هزینه سفر به دبی بخشی را هم به سرگرمی ها و تفریحات دبی اختصاص دهید زیرا بدون آن ها سفر شما ناتمام خواهد بود. همچنین لاست چمبرز اولین تجربه بازدید مجازی از آکواریوم را در اختیار شما قرار خواهد داد و برای این کار از جدیدترین تکنولوژی واقعیت مجازی و واقعیت افزوده استفاده میکند. ساعت کار این مراکز در روزهای جمعه از ساعت2 بعد از ظهر تا 10 شب می باشد. سینمای مخصوص کودکان (Reel Junior) یکی دیگر از امکانات جذاب سینما ریل است که با طراحی جذاب و رنگارنگی که دارد، فضای خوشایندی برای کودکان فراهم میکند. بیشتر فضای پارک را چمن و سبزه و درخت های نخل بزرگ و نارگیل پوشش داده و جای خوبی برای گذراندن چند ساعت در کنار دوستان و خانواده و بازی با بچهها در تور دبی در کنار ساحل و فضای بزرگ پارک است. دبی ۷۰ مرکز خرید بزرگ را در خود جای داده و به همین دلیل پایتخت خرید خاورمیانه نامیده میشود. پارک بزرگ وایلد وادی یا وادی وحشی ، پیشرفته ترین و به روز ترین پارک آبی جهان و یکی از محبوب ترین و پر بازدید ترین دیدنی های تور دبی در دبی است که بین هتل برج العرب زیبا و هتل ساحلی جمیرا بزرگ واقع شده است .

ولی اگر دلتان بخواهد می توانید به کمک غواصان این مجموعه وارد آکواریوم شوید و از نزدیک در کنار کوسه های آکواریوم عکس گرفته و یکی از بینظیرترین تجربههای زندگیتان را در تور دبی به همراه خانودتان داشته باشید. 2022年10月15日 ویژگی چرخ و فلک عین دبی در چرخ و فلک عین دبی 48 اتاقک یا کپسول ساخته شده است که مجموعاً ظرفیت 1750 مسافر را بهطور همزمان دارد. دبی دارای مراکز خرید مدرنی در منطقه است که این مراکز همگی دارای پارکینگ ، سیستم های خنک کننده قوی، رستورانها، کافی شاپ ها متعدد می باشند. سواحلی که در این مقاله به آنها اشاره کردیم همگی از محبوبترین سواحل دبی است. بازار سنتی دبی هم در این خیابان قرار دارد. اگر به دنبال کافه های ارزان قیمت هستید، باید سری به این خیابان بزنید و بیشتر مردم محلی دبی هم برای رستوران گردی به این خیابان می روند. اگر به کویر، شبهای آرام و پرستاره علاقهمند هستید، پیشنهاد میکنیم که به یکی از تورهای صحرانوردی سافاری بروید. اگر از ارتفاع نمیترسید، تجربهای جالب و بهیادماندنی را میتوانید در سفر به دبی در این عرشه داشته باشید. در ضمن میتوانید برای هیجانی تر کردن این تور قسمتی از مسیر را خودتان رانندگی بکنید . همه ی این ها دست به دست هم باشگاه زیبای گلف امارات را تبدیل به یکی از پر بازدید کننده ترین دیدنی های تور دبی تبدیل کرده است . این چرخ و فلک عظیم الجثه که نام آن عین دبی یا همان چشم دبی است، ارتفاعی دو برابر چرخ و فلک چشم لندن را دارد و از چرخ و فلک لاس وگاس هم بزرگ تر و بلند تر می باشد. این پیست که یکی از مشهورترین جاذبههای این شهر است، در مرکز خرید امارات جای گرفته است و در حال حاضر سومین پیست اسکی سرپوشیده بزرگ دنیا بهشمار میرود.

این پیست بزرگ سرپوشیده اسکی زیبا از مشهورترین جاذبه های دبی برای گردشگران تور دبی است که در مرکز خرید امارات مال قرار دارد و سومین پیست بزرگ اسکی سرپوشیده جهان است . بدون شک تور سافاری شبانهی دبی یکی از جذابترین تفریحات این شهر محسوب میشود، در این تورها افراد به بیابانهای اطراف دبی برده میشوند. این تجربهای است که به یکی از تفریحات لاکچری شهر دبی تبدیل شده است. این تفریح یکی از تفریحات لاکچری دبی است که هتلهای 5 ستارهی این شهر با برخورداری از هلی پد امکان استفاده از این تورها را برای میهمانان خود فراهم نمودهاند. البته فروشگاه بسیار جالبی در این قسمت از دهکده جهانی دبی قرار دارد که یک بستنی فروش میباشد که گرفتن بستنی از بستنی فروش سختیهای خاص خود را دارد و به شما پیشنهاد میکنیم آن را تجربه کنید! شما در هنگامی که در سفر به دبی به سراغ کویرنوردی در صحرای عرب میروید میتوانید تفریحاتی همچون آفرودسواری، موتور چهارچرخ سواری، اسکی روی شن و شتر سواری را تجربه کنید. آینده از آن آنهاست که میتوانند آن را تصور، طراحی و محقق کنند. وجود دارد. دورههای مختلف آموزش گلف هم در این مرکز برگزار میشود که توسط مجله جهانی گلف به عنوان یکی از ۱۰۰ دوره آموزشی برتر گلف در دنیا شناخته شده است. دوره های مختلف و زیاد آموزش گلف هم در این مجموعه اجرا میشود که توسط مجله بین المللی و جهانی فدراسیون گلف به عنوان یکی از 100 دوره آموزشی برتر گلف در جهان شناخته می شود . در این باشگاه زیبا و بزرگ امکاناتی همچون مراکز خرید دبی فروشگاه لوازم ورزشی برند دار، فود کورد ، برگزاری مراسمات گوناگون و مدرن در مراکز روباز و یا سرپوشیده ، مدرسه آموزشی مدرن گلف هم وجود دارد . دبی یکی از شهرهای مهم و بزرگ کشور امارات متحده عربی و پایتخت تجاری آن بهشمار میرود.

در موزهی دبی که در شهرک الفاهیدی قرار دارد وسایل بسیاری از جمله آلات موسیقی همچون نی انبان، چنگ، فلوت و طبل، لوازم جنگی مثل زره، پیکان، نیزه، کمان و شمشیر، ظروف سفالی و سنگی ، اسلحه و بسیاری وسایل دیگر نگهداری میشود. در موزه دبی میتوانید سلاحها، آلات موسیقی اماراتی، زندگی سنتی اماراتیها و آثار مکشوفه از گورهای قدیمی ۳ هزار و ۴ هزار ساله را تماشا کنید. از میان صحرای شنی با لندرور عبور کنید و شب را زیر نور ستارگان، در کمپ کویری بگذرانید. داشتن سرسرههای فراوان، دو ماشین موجسواری مصنوعی و بزرگترین و بلندترین سرسره آبی جهان، خارج از کشور آمریکا در این پارک آبی قرار دارد. در هنگام برگزاری فستیوال خرید و یا جشنواره تابستانی در دبی، برنامه های جذاب و دیدنی بسیاری مانند رقص گروه های مختلف از سراسر جهان، شعبده بازی ، اجرای موسیقی زنده و غیره در این مراکز برگزار می شود. این پارک بیابانی شامل بیش از ۷۰۰۰۰ درخت محلی قاف میشود که محل زندگی پرندگان محلی زیادی است. بنابراین آشنایی با بهترین رستوران های دبی میتواند به شما کمک زیادی بکند. نمایش بیش از هزاران جانور اقیانوسی و صدها کوسه و تعدادی سفره ماهی باعث آمدن بیشتر گردشگران تور دبی به این مرکز خرید دبی و دیدن آکواریوم دبی از نزدیک می شود . همچنین میتوانید برای اطلاع از قیمتها و خدمات تور دبی وارد صفحه "تور دبی" شوید. در دبی مالیات فروش اخذ نمی شود و حقوق گمرکی پائینی هنگام ورود کالا به کشور دریافت می شود، لذا قیمت بسیاری ازکالاها برابر با قیمت آنها در کشور مبدا و یا پایین تر می باشد. مراکز بزرگ تر از امکانات بیشتری برخوردارند.

Free photo snow scoot snow bike extreme winter sports ضمنا، رستوران ها و کافه هایی که در دهکده جهانی دبی فعالیت می کنند، یکی از یکی بهتر و جذاب تر بوده و انتخاب را برای بازدیدکنندگان به دردسری شیرین تبدیل می کنند. شاید کمتر کسی بتواند با شنیدن نام موزه، جایی را در ذهن تصور کند که در آن به جای گذشته، درباره آینده صحبت می شود. در گرمای سوزان کشور امارات و آن همه فعالیتی که در پارک آبی انجام داده اید دور از ذهن نیست که هوس یک جرعه نوشیدنی خنک و یا بستنی کرده باشید، در این صورت می توانید سری به بستنی فروشی لاگونز بزنید. دهکده میراثی در نزدیکی دهانه خور و خانه شیخ سعید آل مکتوم یک آبادی قدیمی را مشاهده می کنید که به صورت زنده سنتها و فرهنگ مردمان قدیم دبی را به تصویر می کشد افراد حاضر در این آبادی مانند یک کتاب مصور زندگی بادیه نشینی و قبیله ای مردم این خطه را در دوران نه چندان دور در معرض تماشای شما قرار می دهند. یکی از این مراکز آتلانتیس پالم دبی است که افراد در آن این امکان را دارند که در کنار دلفینها به شنا بپردازند. پارک آبی آتلانتیس در هتل آتلانتیس در جزیره مصنوعی پالم جمیرا جای گرفته است. این پارک بزرگ و مدرن روباز با امکان خوب سرد و گرم کردن آب در فصل های سال ، داشتن سرسره های بسیار بزرگ و زیاد ، دو ماشین زیبای موج سواری مصنوعی و بزرگ ترین ، هیجان انگیزترین و بلندترین سرسره آبی زیبای دنیا مردم را از هر سالی به خود جذب می کند . اگر نام برج خلیفه را شنیدهاید برای یافتن موقعیت دبی مال مشکلی نخواهید داشت.

چرخ و فلک دبی هم یکی دیگر از «ترین»ها را یدک میکشد و بلندترین چرخ و فلک دنیاست که ارتفاعی برابر با 250 متر دارد. این جاذبه سالانه با ۸۰ میلیون بازدیدکننده، نام خود را در میان پربازدیدترین مراکز خرید و سرگرمی جهان مطرح کرده است؛ بهخصوص که بیشتر برندهای لوکس جهان در آن شعبه دارند. یکی از درمانهای سودمند در این بخش، ارتباط درمانی است که همه ما ک و بیش آن را تجربه کرده ایم و در کرده ایم که صحبت کردن با دیگران چقدر می تواند مفید و اثربخش باشد. البته تعداد قابل توجهی اتوبوس نیز مسافران را جابه جا می نمایند. قطعا شنیده اید که دبی مال بزرگترین مرکز خرید در دنیا شناخته می شود که شامل بیش از 1.200 مغازه و بخشی از مجموعه های مرکز شهر دبی محسوب می شود و نکته جالب اینجاست که سه چهارم میلیون نفر در هفته از این مرکز خرید بسیار جذاب و مدرن دیدن می کنند و تعداد زیادی از برند های معروف دنیا در این مکان جمع شده اند : Outlet ها شامل WH Smith و کتاب فروشی ژاپنی Kinokuniya ، در کنار بهترین های دنیای فشن مثل Givenchy ، Chanel و Dior که همگی در دنیا حرفی برای گفتن دارند . در بسیاری از کشورهای دنیا مراکزی هستند که در آنها دلفین را نگهداری کرده و در معرض دید عموم قرار میدهند، اما تعداد کمی از این مراکز هستند که در آنها میتوان با دلفینها شنا کرد. تفریحاتی که در شهر دبی وجود دارند هم متنوع هستند و هم هر فردی را با هر بودجه و سلیقهای راضی میکنند، گردشگرانی که به دبی سفر میکنند بیشترِ لذتِ سفرِ خود را در انجام تفریحاتی میدانند که در جای جایِ دبی برای توریستها و شهروندان این شهر فراهم شده است.

دبی یکی از پیشرفتهترین شهرهای منطقه به حساب میآید. در طول این ماهها جوایز ویژه ای که معمولا اتومبیل می باشد به خریداران از این مراکز بصورت قرعه کشی اهدا می شود. علاوه بر اینها ، محل های ویژه ای برای بچه ها با چندین نوع بازی زیبای آبی ، بزرگترین و هیجان انگیزترین استخر موج دار خاورمیانه و آسیا که موجهایی با ارتفاع 2 متر در چند شکل مختلف ایجاد میکند ، رودخانه ای که در این مجموعه هست به طول 360 متر که می توانید با تویوپهای رنگی زیبا و مخصوصی روی آن شناور باشید و گفتنیست که سرسره های خانوادگی بخشی از امکانات زیبای پارک وایلد وادی است . آکواریومی بزرگ به طول 51 متر، عمق 20 متر و ارتفاع 11 متر با مخزن بزرگی بالغ بر ۱۰ میلیون لیتر آب ، در طبقه همکف مرکز خرید دبی مال و بزرگترین آکواریوم زیبای جهان است . دبی بیشترین جمعیت را در میان این هفت امارت دارد و دومین امارت بزرگ آن، و با تنها ۵ درصد از مجموع وسعت خاک امارات عربی متحده بعد از امارت ابوظبی است. بخش عظیمی از این آکواریوم زیبا را میتوان به صورت رایگان و مجانی از داخل مرکز خرید دبی دید ولی اگر دوست دارید بیشتر از آنجا اشنا بشید و لذت ببرید ، وارد یک تونل آکواریوم در عمق 11 متری آن بشوید و در حالی اطراف شما مملو از ماهی فرا گرفته از میان آکواریوم در تونل عبور کنید . در این قانون، انجام کارهایی مانند استفاده از وسایل نقلیه، دوچرخه سواری، چادر زدن، شنا، باربیکیو، پیاده روی سگ، ماهی گیری، آتش روشن کردن و کباب کردن منع شده است.

پیاده روی و دوچرخه سواری متداول نیست. اما اگر در دیگر هتل های دبی اقامت دارید باید سوار خط قرمز مترو دبی شوید و در ایستگاه 19 قطار شهری دبی (ایستگاه دبی مال) پیاده شوید. صبح با مترو رفتیم دوباره ایستگاه دبی مال پیاده شدیم گوگل مپ را زدم گرین پلنت منطقه سیتی واک را که نشان داد (فقط حواستون باشه تو گوگل مپ دو سه تا Green plant نشون میده شما اونی که نزدیکتره و تو منطقه سیتی واک است را باید بروید ) ایندفعه درست برعکس مسیری که از مترو رفتیم به دبی مال یه تونل شیشه ای دیگه بود که از اتوبان شیخ زاید رد میشد و وقتی از پل رد شدیم به خیابان رسیدیم حدود یک ربع پیاده رفتیم تا رسیدیم ، گرین پلنت تجربه ای منحصر به فرد در یک جنگل بارانی استوایی با بیش از 3000 گیاه و حیوان و دسترسی کامل به موجودات شب زی و جنگل بارانی سیل زده در یک محوطه 4 طبقه سرپوشیده بود. در واقع با تهیه این بلیط میتوانید یک کابین را بهصورت اختصاصی در اختیار داشته باشید. پارک الممزر دبی در امتداد دماغه کوچک و در دهانه خور الممزر مدرن قرار گرفته است و در خلیج کوچکی در مقابل شارجه واقع شده است . دبی دارای آب و هوا بسیار گرم و خشک است.

آب در سراسر هتل در آکواریوم ها و چشمه ها به چشم می خورد ، در حالی که آتش در یک چشمه ورودی به همراه بخار نشان دهنده هوا است. نگاه کنید به برج خلیفه، دبی مال، آکواریوم دبی، موزه آینده دبی، سافاری، آب نما، پالم جمیرا، ساحل جمیرا، باشگاه گلف، پیست اسکی، هتل آتلانتیس، پارک آبی، برج العرب، پارک معجزه، خانه شیخ سعید آل مکتوم، دلفین دبی، موزه دبی، مسجد بستکیه، اسکله ابرا، پارک ساحلی الممرز، مسجد جمیرا، خور دبی، پارک آبی وایلد وادی، جاده شیخ زاید، دهکده میراث، قاب عکس دبی، پارک زعبیل و غیره. مرکز خرید وافی دبی با دارا بودن ۳۵۰ مغازه بی نظیر، یک تجربه خرید بی نظیر را به شما پیشنهاد میدهد. همهی اینها روی هم باشگاه گلف امارات را به یکی از معروفترین دیدنیهای دبی تبدیل کرده. پارک معجزه دبی یا میراکل گاردن میتواند تمامی فکرهای منفی و خستهکننده را با تماشای دنیای رنگارنگ گلها و تماشای پروانگان زیبا در دل کویر پاک کند. اگر قصد سفر به دبی را دارید این چرخ و فلک یکی از دیدنیترین جاذبههای این شهر است که بازدید از آن را نباید از دست بدهید. خیابان شیخ زاید با ساختمانهای مجلل و بلند، پایین شهر جدید دبی شدهاست و بزرگترین برج دنیا را در خود جای دادهاست. هرگونه تصوری که در ذهنتان دارید را به واقعیت تبدیل کردهایم. در سالن زیبایی میتوانید انواع خدمات مربوط به پوست مو و زیبایی را دریافت کنید. اگر چه این شهر یکی از مظاهر تمدن مدرن در خاورمیانه محسوب میشود و با مدیریت شهری و سیستم گردشگریاش همه را شیفتهی خودش میکند اما در کنار این همه شهر گرانی نیز هست. پیشنهاد شرکت آذرگشت ملکی به شما این است اگر به دبی رفتید این تورها را تجربه کنید که در نوع خود در جهان بی نظیر هستند . سروناز معروف شیراز با قدمت بسیار زیاد هم در همین باغ قرار دارد که به راحتی میتوانید آن را به خاطر ظاهر متفاوتش با درختان سرو دیگر تشخیص بدهید.

با اندکی درهم یک راهنمای شخصی شما را سوار هلیکوپتر میکند و در آسمان شهر میچرخاند و اگر دوست داشته باشید میتوانید در کنار خلبانِ مجرب، خلبانیِ هلیکوپتر را هم تجربه کنید و خلاصه خیلی تجربه بچهمایهداری و لوکسی است و با عکسهایش تا مدتها میتوانید پز بدهید. برج العرب یکی از برجهای بسیار معروف، مرتفع و زیبای شهر دبی است که بودن در آخرین طبقهی آن به خودی خود حسی بسیار عالی به فرد میدهد، چه برسد به اینکه در این فضا غذایی خوش طعم را هم میل کنید. ساحل JBR یکی از بهترین سواحل امارات و دبی برای تجربه انواع تفریحات تابستانی است. بالای شهر دبی، ساحل کناری جمیرا خواهد بود با انواع ویلاهای مجلل چندین ملیون دلاری و پالمهایی که در دل خلیج فارس پی ریزی و بنا شده. در این تورها بسیار زیبا ماشین شما را در جلوی ورودی مراکز خرید دبی یا هتل سوار کرده و به دل صحرا می برد . اینجا یکی از قدیمیترین مراکز خرید دبی است که سال 1995 افتتاح شد و شهروندان این کشور آن را به عنوان یک مرکز خرید خوب و با کیفیت میدانند. در دبی بیابانهای محافظت شده ای وجود دارد که شامل تپه های زیبای کویری و شنی گرم با انواع گونه های مختلف گیاهی ، پرندگان زیبا ، خزندگان تماشایی و پستاندارانی مانند غزال زیبای عربی . از جمله فروشگاه های مرکز خرید وافی می توان به انواع فروشگاه ها و بوتیک های گران قیمت و لوکس اشاره کرد . شما از طریق همراهی با فلایتیو و جستجوی هتل دبی، میتوانید با انواع هتل در دبی آشنا شده و قیمت هتل دبی را بررسی کنید.

یکی از رستوران ها به نام المنتها است، که در ارتفاع 200 متری واقع شده و منظره ای از دبی را به نمایش می گذارد و توسط یک پایه از هر دو طرف دکل محافظت می شود و توسط یک آسانسور شیشه ای دسترسی به آن ممکن می باشد. هم اکنون بیش از 1200 برند مطرح جهان محصولات خود را در بیش از 240 فروشگاه با تخفیف های باورنکردنی در اوت لت مال دبی به فروش می رسانند و به همین دلیل به مقصد نهایی خرید برای گردشگران مختلف تبدیل شده است. این نوع ملخ در زمان گذشته در این منطقه وجود داشته، به همین جهت نام منطقه را دُبا گذاشته بودند که به مرور زمان به دبی تبدیل شده است. در اطراف این مسجد میتوانید آخرین بقایای دیوارهای شهر دبی که در اواسط قرن ۱۹ میلادی از گچ و سنگهای مرجانی ساخته شده است را تماشا کنید. سیاست های تجارت باز و موقعیت استراتژیک دبی آن را به مقصدی ایده آل برای واردات و صادرات کالا تبدیل کرده است. در تاریخ ۲۰ آوریل ۲۰۱۶ بنیاد موزه آینده دبی به همراه انستیتوی باستانشناسی دیجیتال، یونسکو و دانشگاههای هاروارد و آکسفورد از مرمت چاپ سه بعدی قوس ورودی معبد پالمیرا که در سال ۲۰۱۵ توسط داعش تخریب شد خبر داد. دبی تا قبل از سال ۱۸۳۳ میلادی دهکده ای از توابع مشایخ ابوظبی بوده است، در سال ۱۸۳۳ شیخ مکتوم بن بطی آل مکتوم به همراه ۸۰۰ نفر از خویشاوندان و وابستگان وهمراهان خود، از امارت ابوظبی به این دهکده میکوچند واز آن تاریخ دوران حکمرانی قبیله آل مکتوم، وتاسیس امارت دبی آغاز میشود. پس هنگام جستجوی هتل دبی از تماشای قیمتهای یک اتاق برای هر شب شگفتزده نشوید. درست پس از این حال و هوا با بدرود گفتن خورشید سکوت و سرما تخت پادشاهی خورشید را از آن خود کرده و بر صحرا حکمرانی میکنند.

همچنین این باشگاه، ورزشهای دیگری چون تنیس، بدنسازی و اسکواش را برای بازدیدکنندگان و ورزشکاران فراهم کرده است. علاوه بر گلف بازی می توانید ورزشهای مهیج دیگری را همچون تنیس ، بدنسازی فیتنس و اسکواش را تجربه کنید . هتل وکو دارای رستوران های بین المللی و آسیایی است که غذاهای متنوع جهانی از جمله غذاهای هندی و خاورمیانه ای را ارائه می دهند. اما به هر حال این تجربهی عجیب هم در دهکده جهانی دبی برای شما فراهم است. مرکز خرید دبی با بیش از ۱۲۰۰ فروشگاه بخشی از مجموعه عظیم موسوم به پایین شهر (downtown) دبی است. این مرکز خرید که در واقع قدیمی ترین مرکز خرید دبی است، حدود 200 فروشگاه را در خود جای داده و فضایی دوستانه و دلنشین دارد. که در این صورت می توانید از فروشگاه های این اوت لت دبی کالاها و اجناس را با تخفیف مضاعف خریداری نمایید. خور دبی، نهر بزرگ با آب شور است که بور و دیرای دبی را از یکدیگر جدا میکند. برای مثال گردشگران از تمام ادیان میتوانند وارد این مسجد شده و گرداگرد یکدیگر بنشینند و به صحبتهای راهنمای گردشگری دبی گوش بدهند. لنجسواری در این خور تفریحی شگفتانگیز است که در طول آن میتوانید چشمانداز باشکوهی از آسمانخراشهای دبی را تماشا کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد