تیتر برتر

وب سایت خبری تیتر برتر

تیتر برتر

وب سایت خبری تیتر برتر

آیا لیزر موهای زائد برگشت پذیر است؟ عوامل موثر بر واکنش لیزر دائمی کل بدن


لیزر دائمی کل بدن و از بین بردن موهای زائد بعد از لیزر یکی از دغدغه های امروزی افراد است. بسیاری از افراد می خواهند موهای زائد را با لیزر از بین ببرند، اما نمی دانند لیزر موهای زائد دائمی است یا خیر!

هر روز، بسیاری از افراد شروع به تحقیق و پرسیدن سوال در مورد لیزر موهای زائد می کنند و در نهایت پاسخ درستی دریافت نمی کنند. در این مقاله از آفا سعی شده است اطلاعات صحیح و موثری در مورد لیزر بدن در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. برای افزایش دانش خود در مورد لیزر موهای زائد دائمی، چند دقیقه از وقت ارزشمند خود را صرف مطالعه این مقاله  از برترین پزشک کنید.

لیزر دائمی کل بدن چگونه کار می کند؟ تخریب فولیکول های مو

قبل از پاسخ به سوالات "آیا لیزر موهای زائد برگشت پذیر است؟" بیایید در مورد نحوه عملکرد لیزر صحبت کنیم. پرتوهای لیزر رنگدانه های مو را هدف قرار می دهند. این اشعه ها توسط ساقه مو جذب می شوند و به فولیکول های زیر پوست می رسند. فولیکول های مسئول تولید موهای جدید بدن در اثر حرارت زیاد پرتو لیزر گرم شده و از بین می روند. در نتیجه تخریب فولیکول ها، موها توانایی رشد مجدد ندارند.

سوالی که برای همه متخصصان زیبایی وجود دارد این است که چرا موهای زائد بدن با یک لیزر از بین نمی روند؟ باید بگوییم که موها چرخه خاصی از رشد دارند، موهایی که تازه برداشته شده و زیر پوست قرار گرفته اند با لیزر قابل مشاهده نیستند.

یعنی اگر فولیکول مو در حین برداشتن مو با دستگاه لیزر در حالت استراحت باشد، اشعه لیزر نمی تواند آن را از بین ببرد. به همین دلیل است که پس از اولین جلسه لیزر، جلسات لیزر دیگری به طور منظم برنامه ریزی می شود.

عوامل موثر بر تعداد فولیکول های مختلف مو از موهای بیشتر گرفته تا رابطه جنسی

تعیین تعداد جلسات لیزر به نوع پوست، ناحیه لیزر، حجم موهای زائد، سن و سطح هورمون بستگی دارد. به طور کلی شش تا هشت جلسه لیزر بدن برای خانم ها و ده تا دوازده جلسه برای آقایان توصیه می شود. اکثر افراد پس از کاهش موهای زائد بدن تعداد جلسات را کامل نمی کنند و درمان را نیمه تمام رها می کنند. در این حالت حدود 70 تا 90 درصد موهای زائد بدن از بین می رود اما فرد به طور دائم پاسخ را دریافت نکرده است. یکی از بهترین انواع لیزر موهای زائد، لیزر دایود سلنیوم (SELENE) است که بسیار موفق بوده است. بسیاری از زنان و مردان در سراسر جهان از این لیزر راضی هستند.

عوارض لیزر موهای زائد؛ خارش و التهاب خفیف

برای رسیدن به فولیکول مو، اشعه لیزر از اپیدرم عبور کرده و بخشی از آن جذب می شود. رنگدانه پوست در اپیدرم پرتو لیزر را جذب می کند. به همین دلیل عوارض جانبی مانند سوزش، خارش، التهاب و قرمزی پوست پس از درمان با لیزر رخ می دهد. همه این عوارض موقتی هستند و پس از چند ساعت ناپدید می شوند.

خطر سوختگی و آسیب پوست پس از قرار گرفتن در معرض لیزر افزایش می یابد. بنابراین این دسته از افراد باید از اشعه لیزر پرهیز کنند و قبل از انجام هر کاری با متخصص پوست مشورت کنند. (در حال حاضر فقط از دستگاه های لیزر کوترا برای این افراد استفاده می شود) لیزر موهای زائد غیر تخصصی می تواند باعث سوختگی شدید اسکارهای دائمی در افراد با پوست تیره شود.

عوامل موثر بر اثربخشی لیزر موهای زائد؛ آیا لیزر موهای زائد قابل انجام است؟

اشعه لیزر فولیکول یا پیاز مو را از بین می برد. اما پوست و هورمون های شما دوباره فولیکول های جدیدی ایجاد می کنند. برای از بین بردن کامل فولیکول ها، متخصص تعدادی از جلسات لیزر را در فواصل زمانی مشخص تجویز می کند.

اگر لیزر موهای زائد ظرف یک سال پس از شرکت در تمام جلسات رشد نکند، لیزر موهای زائد دائمی در نظر گرفته می شود. مگر اینکه فرد دچار اختلالات هورمونی و غدد درون ریز باشد. در این صورت بدن فولیکول های جدیدی در زیر پوست ایجاد می کند.

برای بهترین نتیجه لیزر موهای زائد باید در تمام جلسات تجویز شده توسط متخصص شرکت کرده و مراحل درمان را در بهترین مرکز لیزر موهای زائد در شرق تهران  تکمیل کنید.


قیمت لیزر موهای زائد دائمی برای آقایان بیشتر است یا خانم ها؟

هزینه لیزر موهای زائد بر روی بدن به عوامل زیادی بستگی دارد: تعداد جلسات برنامه ریزی شده، ناحیه انتخاب شده برای لیزر، سطح تجدید مو. هزینه لیزر موهای زائد نیز تحت تاثیر عواملی مانند پزشک معالج، میزان تخصص و دانش متخصص و نوع دستگاه لیزر است. به یاد داشته باشید که جنسیت نیز عاملی در قیمت نهایی لیزر بدن است. بنابراین فراموش نکنید که در طول جلسه مشاوره از پزشک خود در مورد هزینه تقریبی لیزر موهای زائد سوال کنید.

مراقبت از پوست قبل و بعد از لیزر؛ از آفتاب گرفته تا استفاده از عینک مخصوص

عوامل زیادی در دستیابی به بهترین نتایج از لیزر دائمی تمام بدن دخیل هستند. خود متخصصین زیبایی علاوه بر انتخاب پزشک مناسب و مراجعه به کلینیک های تخصصی معتبر باید موارد زیر را رعایت کنند:

از ضد آفتاب استفاده کنید و تا چند ماه از آفتاب شدید خودداری کنید.

بدون نیاز به بلند کردن مو، چند روز قبل از لیزر موهای بدن را با تیغ کوتاه کنید.

حذف موهای زائد در جلسه اول امکان پذیر نیست و نمی توان تمام موهای زائد را در یک جلسه از بین برد.

برای رسیدن به نتایج رضایت بخش و تکمیل درمان، باید در تمام جلسات شرکت کنید.

برای لیزر موهای زائد باید از عینک مخصوص استفاده کنید. زیرا نور لیزر برای چشم خطرناک است.

بسته به وضعیت ریشه های در حال رشد، مناسب ترین زمان برای جلسه بین 6 تا 8 هفته خواهد بود. در این دوره موهای زیر پوستی و در حال استراحت رشد می کنند و لیزر آنها را از بین می برد.

موهای تیره سریعتر و بهتر از موهای قهوه ای، بلوند و روشن به لیزر پاسخ می دهند. پوست تیره تر از لیزر روشن تر و کندتر است.

پس از جلسات لیزر درمانی، کرم ضد آفتاب را روی ناحیه لاک زده شده بمالید.

مزایای لیزر دائمی برای کل بدن چیست؟ راندمان بالا و حذف موهای زیر پوستی

لیزر موهای زائد بدن نسبت به روش های دیگر قابل قبول تر است و نتایج بهتری دارد. یکی از بهترین تجهیزات رفع موهای زائد و لیزر تمام بدن، لیرز الکساندرایت است. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خرید لیزر الکساندرایت با قیمت مناسب به سایت آفتاب فروزان آریا مراجعه کنید.

تاثیر لیزر بسیار بالاست و افراد معمولا بعد از سه ماه تاثیر اشعه لیزر را بر روی میزان موهای زائد بدن مشاهده می کنند. در مورد لیزر موهای زائد، دیگر موهای زیر پوستی بعد از اصلاح ظاهر نمی شود.

در این مقاله برای شما عزیزان توضیح داده ایم که آیا لیزر موهای زائد دائمی است و بعد از چند جلسه درمان واضحی پیدا می شود. اگر تجربه ای در زمینه لیزر دارید حتما در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد