تیتر برتر

وب سایت خبری تیتر برتر

تیتر برتر

وب سایت خبری تیتر برتر

راهنمای خرید و شناخت انواع آبسردکن


در طول سال‌ها، کولرهای آبی در گوشه و کنار بسیاری از مکان‌های عمومی، مغازه‌ها، ادارات و ادارات که مشتریان از آن‌ها استفاده می‌کنند، قرار گرفته‌اند. برخی از شارژگاز آبسردکن  این قابلیت را دارند که هم آب گرم و هم آب سرد را همزمان تامین کنند. برخی از آنها یک محفظه خنک کننده یخچال مانند در زیر دارند که می توان نوشیدنی ها و مواد غذایی را در آن نگهداری کرد. هر یک از این ویژگی ها بر اساس قیمت، مدل و عملکرد متفاوت است.


تامین آب دلپذیر با کیفیت و دمای مناسب یکی از مهم ترین عوامل تهیه کولر آبی می باشد. این مقاله از بتا سرویس  به شما کمک می کند تا همه چیز را در مورد کولر آبی بدانید و بهترین انتخاب را هنگام خرید کولر آبی داشته باشید. لطفا با ما همراه باشید.


در طول سال ها، کولرهای آبی در گوشه و کنار بسیاری از مکان های عمومی، فروشگاه ها، ادارات قرار گرفته و مورد استفاده مصرف کنندگان قرار گرفته است. برخی از کولرهای آبی قابلیت تامین همزمان آب سرد و گرم را دارند. برخی از آنها یک خنک کننده پایین یخچال مانند دارند که می توان نوشیدنی ها و مواد غذایی را در آن نگهداری کرد. هر یک از این ویژگی ها ممکن است بر اساس قیمت، مدل و ظرفیت متفاوت باشد.

تامین آب شیرین با کیفیت و دمای مناسب یکی از موارد بسیار مهم در تهیه کولر آبی می باشد، این مقاله به شما کمک می کند تا همه چیز را در مورد آب سرد بدانید و در هنگام خرید کولر آبی انتخاب مناسبی داشته باشید. لطفا با ما همراه باشید.

کولرهای آبی چگونه کار می کنند؟

نحوه کار کولر آبی به این صورت است که آب توسط سیستم خنک کننده تبرید خنک می شود به طوری که در اطراف لوله خروجی آب مخزن مایع خنک کننده وجود دارد که با فشار از گاز به مایع تبدیل می شود. کمپرسور. و در نهایت این تبرید باعث خنک شدن آب لوله آب می شود، این آب از طریق لوله به شیر خروجی منتقل می شود.

برنامه ریزی مناسب برای زمستان

در هنگام خرید کولر آبی باید به نکات مهمی توجه کرد تا بتوان بهترین وسیله را با نیازها و خواسته های خود تهیه کرد:

نوع کولر آبی: در ابتدا باید به میزان آب سرد یا گرم مورد نیاز شرکت، محل کار، مدرسه، بانک و ...، نوع کاربری، محل و میزان مورد نیاز توجه شود. یک مخزن، صنعتی یا حتی بیشتر را انتخاب کنید. آبسردکن رومیزی.

ویژگی ها: آیا کولر آبی که مد نظر شماست چند منظوره است، فقط یک کولر آبی است یا قابلیت گرم کردن آب را دارد؟ سیستم فیلتراسیون و عملکرد خنک کننده آن دو مورد از مهم ترین مواردی است که می تواند شما را در انتخاب مناسب ترین گزینه راهنمایی کند.

کیفیت: هنگام انتخاب کولر آبی، می توانید برند یا مواد به کار رفته در بدنه، کندانسور و کمپرسورها را بررسی کنید تا از کیفیت محصول مورد نظر خود اطمینان حاصل کنید.

برای سلامت آب سرد تولید شده است. عملکرد فیلترها و آب سردکن می تواند بر میزان تصفیه و تصفیه آب تاثیر بگذارد و این انتخاب یکی از نکات مهم در انتخاب یک آب سردکن و نظافت با کیفیت است.

مصرف انرژی: کولرهای آبی همگی با برق کار می کنند، البته هر چه مصرف انرژی دستگاه کمتر باشد، اقتصاد بهتری دارد.

خدمات تعمیر و نگهداری مناسب و قابل اعتماد سازنده کولر آبی

بخش هایی از آب

کمپرسور: کمپرسور جزء اصلی کولرهای آبی محسوب می شود، قسمت اصلی آب خنک کننده است.

لوله ها: لوله های پلیمری نیز بسیار مهم هستند، این لوله ها باید قابلیت خنک نگه داشتن و مقاومت در برابر گرمای محیط را داشته باشند.

کندانسور: کندانسور وظیفه حذف گرما از مبرد را بر عهده دارد، بنابراین مبرد یا عنصر خنک کننده در کندانسور خنک می شود و به داخل سیم پیچ جریان می یابد.

بدنه و بشکه: بدنه و بشکه از فولاد مرغوب ساخته شده اند و سایر اجزای مهم آن کیفیت بالایی دارند و از زنگ زدگی یا رسوب جلوگیری می کنند.

فیلتر: فیلترها که وظیفه تصفیه آب را بر عهده دارند، عموماً مهمترین بخش کولرهای آبی به حساب می آیند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد