تیتر برتر

وب سایت خبری تیتر برتر

تیتر برتر

وب سایت خبری تیتر برتر

پمپ کارواش صنعتی


پمپ ماشین لباسشویی صنعتی نوعی سیستم شستشوی بسیار قدرتمند است که برای انواع نیازهای شستشوی سطوح، ماشین آلات صنعتی و قطعات ریز مورد استفاده قرار می گیرد. فشار بالای آب انواع پمپ های صنعتی برای شستشوی خودرو باعث شده است که فرآیندهای لایه برداری و حذف توده های ضخیم از سطوح با موفقیت انجام شود. این تجهیزات به انواع مختلفی تقسیم می شوند

اما به طور کلی باید بدانید که مهمترین پارامترهایی که در خرید پمپ کارواش باید در نظر گرفت عبارتند از: «دبی آب» و «فشار تخلیه آب»

انواع پمپ کارواش صنعتی

چنین دستگاه هایی را می توان بر اساس پارامترهای زیر طبقه بندی کرد:

فشار: به دو نوع پمپ فشار پایین (فشار زیر 110 بار) و پمپ فشار قوی (بالای 110 بار) تقسیم می شوند.

نوع سوخت موتور: بسته به نوع سوخت مصرفی موتور، این دستگاه به دو نوع «برقی» و «سوخت فسیلی» تقسیم می شود.

نوع مصرف برق: تولید پمپ های کارواش برقی صنعتی بر اساس اتصال به برق تک فاز یا سه فاز می باشد.

در واقع با توجه به قطعات و ساختار متفاوت می توان این دستگاه ها را بر اساس جنبه های دیگر دسته بندی کرد. naghshnews.ir/?p=36734
کاربرد پمپ های کارواش صنعتی

پمپ کارواش با توجه به مزایای فراوانی مانند: دوام بالا، قدرت کاربردی خاص، قیمت اقتصادی، سهولت استفاده از این تجهیزات و ... کاربردهای فراوانی دارد. برخی از کاربردهای اصلی این پمپ ها عبارتند از:

ساخت کارواش: برای سازماندهی کارواش به یک یا چند سیستم کارواش نیاز دارید. با توجه به دوام و استفاده مداوم از این تجهیزات در کارواش، توصیه می شود به سراغ پمپ های مخصوصی بروید که تحمل کار طولانی را داشته باشند.

نظافت نما با پمپ کارواش: ارتفاع ساختمان ها باید با نصب کلایمر، داربست یا استفاده از طناب های ایمنی دوبل تمیز شود. اما به لطف این پمپ ها، اکنون می توان آب را به مناطق کثیف نما هدایت کرد و تحت فشار بالا شستشو داد.

شستشوی مبلمان و فضاهای مشترک. همه شهرها سطوح و مبلمان پارکی و غیر پارکی آلوده دارند. بدون شک بهترین راه شستن آنها با جت آب کارواش است.

نظافت ماشین آلات سنگین و ماشین های جنگی: این پمپ کاربرد ویژه ای برای نظافت ماشین آلات سنگین مسافری و باری و تجهیزات جنگی دارد.

تجهیزات شستشو و قطعات صنعتی کوچک: هم ماشین آلات تولیدی بزرگ و هم قطعات صنعتی کوچک را می توان با این پمپ ها برای زدودن گرد و غبار حرفه ای شستشو داد.

یکی دیگر از کاربردهای این جت‌های آب حذف زباله از سیستم‌های آب و فاضلاب است. با استفاده از اینها و اعمال فشار زیاد کانالهای پر شده از توده خاک جامد باز می شوند.

بهترین مدل های پمپ کارواش

پمپ های کارواش توسط سازندگان بسیاری در سراسر جهان طراحی و تولید می شوند. با توجه به بهترین کیفیت و تناسب برای کشور واردکننده، می توان از 3 نوع زیر به عنوان بهترین موتورهای صنعتی در حال حاضر در بازار ایران نام برد:

پمپ مرکزی کارواش

وقتی بوش

پمپ کارواش برتولینی.

اما ویژگی های منحصر به فرد هر مدل چیست؟

پمپ های برند بوش

دستگاه های برند بوش شامل پمپ های بسیار خاص و قدرتمند با حداکثر فشار 500 بار می باشد. با توجه به عملکرد بالای این سیستم ها، از شیر فشار شکن مخصوص استفاده شد. به یاد داشته باشید که از این دستگاه قدرتمند برای شستشوی سطح ظرف و همچنین مناطق بزرگ پر از فاضلاب استفاده می شود. شدت واتر جت های پمپ های کارواش بوش به حدی است که در صورت عدم استفاده دو نفره می توانند فردی که پمپ در دست دارد را چندین متر دورتر پرتاب کنند!

پمپ کارواش اینتر

در اکثر موارد فشار مشاهده شده برای محصولات مختلف شرکت معتبر اینتر ایتالیا بین 98 تا 500 بار است. بنابراین از نوع کاربری بالایی برخوردارند. توجه داشته باشید که محصولات اینتر اغلب زمانی استفاده می شوند که فشار آب بالا مورد نیاز باشد. پمپ کارواش اینتر ظاهری شیک دارد و با توجه به دریافت جایزه بهترین کیفیت سیستم مدیریت ایتالیایی، مشخص است که کیفیت بی نظیری را ارائه می دهد.

در عین حال از فناوری های پیشرفته ای در توسعه این تجهیزات استفاده شده است. در مجموع پایین بودن سطح ارتعاش، سهولت کارکرد این ابزارها، دوام قابل توجه و ... از دیگر مزایای این پمپ ها می باشد.

پمپ های کارواش برتولینی

ویژگی اصلی پمپ های کارواش برتولینی توانایی آنها در تولید فشارهای کاری متفاوت و حجم های مختلف آب است. بنابراین در طراحی زهکشی دستگاه از 110 تا 1000 امتیاز در نظر گرفته شده است. به لطف موجودی زیاد قطعات یدکی این برند در ایران، در تعمیر پمپ کارواش برتولینی با مشکلی مواجه نخواهید شد. اگرچه این دستگاه ها عادی هستند، اما عمر کاری بسیار طولانی و حداقل لرزش در حین کار دارند.

بهترین پمپ کارواش را از بهترین تولیدکنندگان خریداری کنید

شرکت بازرگانی آب نیرو به عنوان یکی از حرفه ای ترین گروه های تامین کننده تجهیزات مرتبط با آب صنعتی، همواره طیف وسیعی از محصولات صنعتی از قبیل: پمپ کارواش، گیربکس صنعتی، کف پاش، نازل آب مه گیر، کمپرسور بادی، کلیه آبیاری را ارائه می دهد. تجهیزات. ، دیزل ژنراتور، پمپ گل نقدی، پمپ آبرسانی و ده ها محصول دیگر. دستیابی به حداکثر رضایت مشتری همواره نشان از کیفیت بالای تولید و ساختار مستحکم تجهیزات تولیدی گروه آب نیرو دارد. برای اطلاع از شرایط قیمت و خرید انواع پمپ کارواش و سایر محصولات می توانید با کارشناسان این شرکت معتبر تماس حاصل فرمایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد