تیتر برتر

وب سایت خبری تیتر برتر

تیتر برتر

وب سایت خبری تیتر برتر

کیفیت بالبینگ چهره


لامپ ها به دلیل زیبایی و خواص منحصر به فرد خود یکی از محبوب ترین انواع آباژور هستند. به همین دلیل و با توجه به تقاضای بازار، اخیراً تولید بلبرینگ افزایش یافته است. در این میان سودجویان سعی می کردند محصولات بی کیفیت، ناایمن و دور ریختنی را با قیمت های نامعقول عرضه کنند. با توجه به لزوم افزایش آگاهی، درخواست های زیاد کاربران و عدم وجود منبع برای راهنمایی در خرید بلبرینگ، گروه السون یکی از برترین تولیدکنندگان بلبرینگ در کشور این مقاله کادوساز را گردآوری کرده است. 10 سال سابقه.

به طور کلی هر قسمت از بالبینگ چهره باید دارای چنین ویژگی هایی باشد که بادکنک دارای کیفیت لازم برای استفاده طولانی مدت باشد و به طور خاص بحث کارایی و طراحی قطعات در کیفیت بسیار مهم است. Balon to Ballon اگر با بلبرینگ ها و قسمت های مختلف آن آشنایی ندارید، توصیه می شود ابتدا این مقاله را مطالعه کنید بلبرینگ چیست؟ مطالب زیر در مورد کیفیت بالن های سه بعدی و رندر شده و همچنین کیفیت بادکنک های صورت صدق می کند.


اجزای بالون عبارتند از:

به طور کلی، یک لامپ صورت که به عنوان لامپ صورت یا لامپ صورت نیز شناخته می شود، از 2 قسمت تشکیل شده است: پایه لامپ و صفحه اکریلیک.

پایه لامپ وظیفه نگهداری و تامین نور لامپ را بر عهده دارد در حالی که صفحه اکریلیک صفحه ای شیشه ای شکل است که روی آن حک شده است.

ویژگی های مهمی که در مورد پایه های بلبرینگ باید به خاطر بسپارید:

1- نوع منبع نور مورد استفاده در پایه:

منبع نور داخل پایه که نقش مهمی در پایه دارد از نوع SMD LED می باشد. به طور کلی دو نوع متداول ال ای دی SMD در پلتفرم ها استفاده می شود: SMD شاخه ای و SMD نواری. SMD های شاخه ای شدت نور بالاتری دارند، گران تر هستند، طول عمر بیشتری دارند (بیش از 5000 ساعت در شرایط عادی) و به دلیل تولید مقادیر زیاد گرما نیاز به کنترل دما دارند. برای کنترل دمای SMD های شاخه ای باید از مبدل حرارتی یا هیت سینک و خمیر سیلیکونی استفاده شود. از سوی دیگر، SMD های نواری دارای شدت نور کم، ارزان، طول عمر کوتاه، تلفات نور و تولید گرمای کمتری هستند، بنابراین نیازی به دستگاه های خنک کننده اضافی مانند هیت سینک ندارند.

کیفیت SMD قطعه بندی شده بسیار بالا است، بنابراین نمونه های تولیدی با استفاده از این نوع منبع نور در شرایط کاری بهینه، حتی پس از 5 سال استفاده روزانه، عملکرد مطلوب را حفظ خواهند کرد. با توجه به اینکه اختلاف قیمت این دو منبع نوری بیش از دو برابر است، اکثر منابع نور پایه ای که در بازار به فروش می رسد از نوع SMD هستند تا قیمت نهایی پایه کاهش یابد. فروشگاه های السان در پایه محصولات خود از هر دو نوع منبع نور استفاده می کنند و مشتریان با مشخصات هر کدام آشنا می شوند و پایه مورد نظر خود را انتخاب می کنند.

2- سیستم تامین انرژی پایه:

به طور کلی می توان از سه نوع سیستم منبع تغذیه استفاده کرد: استفاده از LED 220 ولت، استفاده از درایور داخلی و استفاده از آداپتور خارجی.

در حالت اول یعنی استفاده از ال ای دی 220 ولت، لامپ با برق 220 ولت DC کار می کند که بسیار خطرناک است، زیرا هرگونه تماس با قطعات داخل پایه یا تماس با پایه با دست خیس یا رطوبت زیاد در محیط آن. خواهد بود. ایجاد برق گرفتگی و علاوه بر آن، عمر لامپ بسیار کوتاه خواهد بود و مصرف برق لامپ نیز افزایش می یابد. به دلیل ایمنی پایین و عمر کوتاه، استفاده از این نوع فونداسیون به هیچ وجه توصیه نمی شود.

در حالت دوم یعنی با استفاده از درایور داخلی، شهر 220 ولت وارد پایه برق می شود و در داخل پایه، برق 220 ولت به برق 12 ولت تبدیل می شود و سپس درایور برای اتصال به چراغ به برق 12 ولت تبدیل می شود. منبع در این حالت مشکلات مربوط به مصرف بالای انرژی و کاهش عمر مفید منبع نور موجود در حالت اول برطرف شده است اما مشکلات برق گرفتگی، تماس با قطعات داخل پایه و یا تماس با پایه وجود دارد. دست های خیس یا محیط با رطوبت بالا باعث برق گرفتگی می شود.

در مرحله سوم با استفاده از آداپتور خارجی، برق 220 ولت شهر به برق 12 ولت خارج از پایه تبدیل شده و با آداپتور ایمن به پایه تغذیه می شود. در این حالت پایه کاملاً ایمن است به طوری که پایه کاملاً در آب غوطه ور می شود زیرا جریان خارج از پایه به جریان 12 ولت ایمن تبدیل می شود. در این حالت علاوه بر ایمنی، مصرف انرژی اولیه بسیار کم بوده و بازده منبع نور به مرور زمان کاهش نمی یابد. علاوه بر موارد ذکر شده لازم به ذکر است که آداپتورها نسبت به درایورها عمر بیشتری دارند و اگر بعد از مدتی شروع به ایجاد صدا کنند، درایورها کاملا بی صدا هستند.

در زمان نوشتن این متن قیمت یک عدد آداپتور خارجی در بازار حدود 60 هزار تومان و قیمت درایور آن حدود 20 هزار تومان بود. بنابراین به دلیل قیمت بالای آداپتورها، اکثر استندهای موجود در بازار آداپتور نیستند و از درایور داخلی استفاده می کنند یا در بدترین حالت اصلا درایور ندارند! ما در فروشگاه السان از هر دو نوع پایه با آداپتورهای خارجی و درایورهای داخلی استفاده می کنیم و مشتری با آگاهی از مشخصات هر کدام، نوع پایه را متناسب با خود انتخاب می کند. با توجه به اهمیت ایمنی، همیشه توصیه می کنیم از پایه هایی با آداپتورهای خارجی استفاده کنید و خود و اعضای خانواده خود را در معرض خطرات جبران ناپذیر قرار ندهید. استفاده از آداپتور استاندارد یک عامل موثر در کیفیت صورت گلوله است.

3- تیپ بدنی اصلی و روش تولید آن:

محفظه پایه شامل اجزای داخلی لامپ است و همچنین دارای محافظ اکریلیک است. تقریبا تمام پایه های موجود در بازار پایه های چوبی هستند. این پایه های چوبی به دو صورت جعبه ای و چند لایه تولید می شوند.

نوع اول پایه های جعبه ای به شکل جعبه یا باکس توخالی است که از هر طرف یک یا دو لایه ام دی اف ساخته شده و ملزومات اولیه در داخل این جعبه توخالی قرار می گیرد.

نوع دوم لایه پایه نام دارد. پایه شامل چند لایه (حداقل 10) ام دی اف است که روی هم چیده شده اند که این لایه ها به فضای مورد نیاز در فونداسیون بریده می شوند.

از آنجایی که ضخامت ام دی اف مورد استفاده برای ساخت پایه 3 میلی متر است، ضخامت هر طرف پایه جعبه 3 یا 6 میلی متر و ضخامت هر طرف پایه کف 1 تا 3 سانتی متر (برابر با بیش از 2) 10) و این لایه ضخامت بالا دلیل استحکام بادکنک است. به عنوان مثال برای دو پایه هم اندازه، یک پایه از نوع کف 5 برابر مقدار چوب به عنوان پایه جعبه استفاده می شود که وزن پایه کف را نیز 5 برابر وزن پایه جعبه افزایش می دهد. علاوه بر استحکام، وزن بیشتری نیز دارد. از طرفی بادکنک های جعبه ای قوی و بادوام هستند تا در برابر ضربه و استرس مقاومت کنند. همچنین با این نوع پایه وزن پایه کمتر است بنابراین تعادل و تکیه گاه یک پایه لایه ای را ندارد.

به دلیل مصرف کمتر چوب و در نتیجه قیمت کمتر، اکثر پایه های موجود در بازار از نوع جعبه ای هستند. در فروشگاه السان ما از فونداسیون های جعبه ای و لایه ای استفاده می کنیم و مشتری با دانستن ویژگی های هر کدام نوع فونداسیون مورد نظر خود را انتخاب می کند.

4- اتصالات و سایر مشخصات اولیه:

سایر لوازم جانبی و ویژگی های اضافی را نیز می توان به پایه اضافه کرد که در زیر خلاصه می شود. اگرچه این عوامل ممکن است ناچیز به نظر برسند، اما در کیفیت بالون صورت نقش دارند.

پاسخ: کلید روشن و خاموش روی پایه تک رنگ: کلید روشن و خاموش روی پایه تک رنگ کمک زیادی به سهولت استفاده از نور می کند. در صورت عدم وجود کلید مناسب، باید آداپتور را از پریز یا پایه جدا کنید و لامپ را خاموش و روشن کنید که هیچ کدام مطلوب نیست. توجه داشته باشید که کلید مورد نظر می تواند حساس به لمس نیز باشد، اما به دلیل بی کیفیت بودن کلیدهای لمسی و مشکلات آنها، ترجیحاً از کلیدهای مکانیکی و غیر لمسی استفاده شود.

ب: استفاده از حلقه نوری روی پایه: برخی از پایه ها دارای نوار نور هستند که بسته به نور لامپ تغییر می کند. با توجه به اینکه تامین نور این نوارهای نوری به منبع نور اصلی لامپ بستگی دارد، استفاده از آنها توصیه نمی شود زیرا باعث کاهش نور لامپ می شود.

پ: امکان کنترل قسمت صوتی بدون ریموت کنترل: پنل اصلی صدا را می توان به صورت دستی بدون ریموت کنترل کرد اما برخی از تولیدکنندگان این قطعه را مسدود کرده و نمی توانند آن را تحویل دهند. بخش صوتی فقط با کنترل از راه دور امکان پذیر است . از آنجایی که احتمال گم شدن کنترل از راه دور وجود دارد، بهتر است این گزینه را داشته باشید که صدای خود را بدون آن کنترل کنید.

T: پشتیبانی از بلوتوث مبتنی بر موسیقی: دو نوع پنل صوتی با و بدون بلوتوث وجود دارد. از آنجایی که اتصال فیزیکی USB در طول زمان می تواند با هرج و مرج و مشکلاتی همراه باشد، در صورت عدم امکان اتصال از طریق بلوتوث، قسمت صوتی داک بی استفاده می شود. بنابراین بهتر است پنل صوتی با امکان اتصال از طریق بلوتوث داشته باشید.

د: استفاده از بیش از یک بلندگو در پایه های موسیقی: بسته به توان خروجی و قدرت آمپلی فایر مورد استفاده در قسمت صوتی، استفاده از دو بلندگو یا بلندگو بر قدرت صدای پایه تاثیری ندارد و فقط L و L و را اضافه می کند. توابع R بر این اساس و به دلیل تفاوت قیمت، این کار توصیه نمی شود.

ج: پایه استفاده از باتری: باتری قادر به تامین برق مورد نیاز پایه به طور کامل و بهینه نیست و هرگونه تبلیغی مبنی بر باتری دار بودن پایه بالون فقط یک تبلیغ است!

Ch: 5 ولت پایه ولتاژ: 12 ولت ولتاژ مورد نیاز برای منابع نور معمولی است و از همان ترانسفورماتور ولتاژ برای تغذیه آنها استفاده می شود. همانطور که می بینید برای کاهش هزینه پایه از منبع تغذیه و آداپتور 5 یا 6 ولت استفاده می شود. این نوع پایه شفافیت مناسبی ندارد، مخصوصا برای کارهای سطحی و یا حتی برای کارهای سه بعدی بزرگتر از 20 سانتی متر.

ح: خرابی کنترل از راه دور در رسانه موسیقی: رسانه موزیک دارای دو ریموت کنترل مجزا است که یک ریموت برای کنترل صدا و یک ریموت برای کنترل نوری رسانه وجود دارد. از سوی دیگر، کنترل از راه دور نوری با دو سیستم عامل مختلف در بازار موجود است: رادیو کنترل RF و کنترل از راه دور IR مادون قرمز. نوع ریموت کنترل، عملکرد و طراحی این دو نوع ریموت به طور کلی متفاوت است. کنترل از راه دور RF امکان کنترل بخش نوری را بدون ایجاد اختلال در عملکرد پنل اصلی صدا فراهم می کند. برخلاف ریموت های IR که در بیس های ارزان قیمت استفاده می شود، بیس های موسیقی که از ریموت IR استفاده می کنند، به دلیل استفاده از چراغ ها و دکمه های موسیقی با ساختار کنترلی یکسان، گزینه کنترل از راه دور وجود دارد، اما موسیقی در پایه وجود ندارد. دستگاه های دارای کنترل از راه دور RF. به طور خلاصه، اگر یک پایه موسیقی دارید که از کنترل از راه دور IR استفاده می کند، عملکرد نورپردازی و کنترل موسیقی پایه شما مختل می شود، به عنوان مثال، ممکن است موسیقی به آهنگ یا صدای بعدی پرش شود. رنگ نور را تغییر دهید حالا سرعت خود را کم کنید! به دلیل تفاوت قیمت می توان گفت که 90 درصد رپورتاژ موسیقی موجود در بازار از نوع IR است و متاسفانه فروشندگان در مورد این مهم توضیحی نمی دهند.

انصراف از این نوع کنترل از راه دور بسیار آسان است. به دلیل تفاوت ظاهری ریموت ها، می توانید نوع ریموت و سیستم عامل آن را از روی ظاهر ریموت تشخیص دهید. هنگام انتخاب سوکت های حسگر و استفاده از سوکت های حسگر با کنترل از راه دور RF اپتیکال احتیاط توصیه می شود.

K: فاصله عملیاتی و نوع رنگ کنترل از راه دور اپتیکال: در ادامه بحث قبلی در مورد تفاوت بین انواع ریموت کنترل نوری، باید به این نکته نیز اشاره کرد که ریموت کنترل های مادون قرمز باید به درستی و بدون محدودیت یا خاموشی استفاده شوند. (تا 4 متر) جلوی پایه قرار می گیرد، اما رادیو RF برد بیشتری دارد (تا 15 متر) و از زوایای مختلف، حتی با موانعی که در جلوی پایه وجود دارد، به خوبی کار می کند. علاوه بر این، فرکانس رادیویی RF می تواند سرعت رنگ ها را در حالت رقص نور تغییر دهد و 4 رنگ از پیش تعیین شده دیگر و 18 حالت رقص نور وجود دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد