تیتر برتر

وب سایت خبری تیتر برتر

تیتر برتر

وب سایت خبری تیتر برتر

دارای درب های اتوماتیک کشویی


همانطور که از نام این نوع درب ها مشخص است، این درب های اتوماتیک ایپاکو به صورت کشویی باز و بسته می شوند. استفاده از درب های اتوماتیک کشویی بسیار محبوب است و به همین دلیل یکی از محبوب ترین درب های اتوماتیک می باشد. در طبقه بندی کلی، این درب های اتوماتیک به دو نوع درب اتوماتیک کشویی دو لنگه و درب اتوماتیک کشویی چهار لنگه تقسیم می شوند.

درب های اتوماتیک کشویی سیستم های کاربردی برای ورود به اماکن عمومی، ادارات، مراکز تجاری و ساختمان های مسکونی هستند. این درب ها دارای مدل های مختلفی مانند کشویی، پیوتینگ، تاشو، پیوتینگ و ... می باشند که هر کدام با در نظر گرفتن شرایط کاربرد، ویژگی ها و شرایط منحصر به فرد خود را دارند.

از گذشته تا به امروز امنیت حرف اول را در جامعه بشری می زند و استفاده از درها از گذشته تا امروز خانه و خانواده را امن نگه می دارد. امروزه درب های مختلفی با کاربردهای فراوان طراحی می شود که علاوه بر امنیت، زندگی انسان را آسان می کند. درب اتوماتیک کشویی یکی از انواع درب ها است که امروزه پرکاربردترین و پرطرفدارترین درب می باشد. این درب روی ریلی حرکت می کند که با ریموت کنترل یا دکمه یا ... باز و بسته می شود. درب های اتوماتیک کشویی ویژگی های زیادی دارند که در این مقاله از شرکت اسمارت در مورد آنها صحبت خواهیم کرد.

درب شیشه ای برقی

وجود درب شیشه ای برقی در یک انبار پرتردد می تواند با کاهش مصرف انرژی مردم، ترافیک را مدیریت کند. یکی دیگر از مزایای درب های شیشه ای برقی افزایش امنیت است. درب شیشه ای الکترونیکی را می توان تنظیم کرد که از یک طرف در و درب شیشه ای برقی به طور خودکار باز شود و درب شیشه ای الکترونیکی دیگر با کد یا زنگ باز شود.

درب های شیشه ای کشویی

درب شیشه ای کشویی روی ریلی نصب می شود که به صورت خودکار و دستی باز و بسته می شود. درب شیشه ای کشویی را می توان با فریم یا فریم لس اجرا کرد که در قیمت درب شیشه ای کشویی تاثیرگذار است. برای تعمیر درب اتوماتیک با ما تماس بگیرید.


درب اتوماتیک کشویی چیست؟

درب اتوماتیک کشویی که درب اتوماتیک ریلی نیز نامیده می شود، روی یک مسیر برای باز و بسته شدن حرکت می کند و این درب ها بیشتر در پارکینگ ها و همچنین در شرکت ها و ادارات مورد استفاده قرار می گیرند. معمولا از این درب ها در پارکینگ هایی استفاده می شود که فضای بسیار کمی دارند، درب های کشویی یا درب های ریلی هم به صورت اتوماتیک و هم به صورت دستی کار می کنند.

راه های زیادی برای باز و بسته شدن این درب های کشویی اتوماتیک وجود دارد که از جمله آنها می توان به کد، کارت، ریموت کنترل، نزدیکی به در و تلفن اشاره کرد. قطعات درب ها عبارتند از: برد الکترونیکی، موتور، بازوی کنترل دستی (برای باز و بسته کردن درب در صورت نبود ریموت)، تجهیزات ایمنی، ریموت کنترل و کابینت. برای آشنایی بیشتر با ویژگی های درب اتوماتیک کشویی تا انتهای مطلب در سایت شرکت اسمارت همراه باشید.

تاریخچه درب های کلیدی

یک ریاضیدان و مهندس یونانی به نام هرون اولین دروازه خودکاری را اختراع کرد که آب سنگین را به حرکت در می آورد تا دروازه های یک معبد مهم یونانی در اسکندریه را به حرکت درآورد. چند سال بعد، لی هیت و دی هورتون، دو آمریکایی، شروع به تولید درب های اتوماتیک کردند. در دهه 1970، یک دانشجوی آمریکایی شروع به ساخت درب های اتوماتیک با استفاده از علم و فناوری مدرن کرد.

او برای فروش این درها ابتدا آثار و محصولات خود را در روزنامه محلی منتشر کرد و سپس با تلاش های پی در پی این درها را فروخت. این درب ها در اولین شکل صنعتی در ایران بسیار محبوب بودند و باز و بسته شدن درب های اتوماتیک با نیروی باد انجام می شد و به این سیستم ها سیستم های بادی می گویند. پس از گذشت سال ها که درب های اتوماتیک کشویی مدرن آمدند، این درب ها علاوه بر مصارف صنعتی در ساختمان ها، بیمارستان ها، بانک ها و ... نیز مورد استفاده قرار گرفتند.

قطعات درب کشویی یا درب ریلی اتوماتیک

قسمت اصلی درب اتوماتیک کشویی سیستم باز کردن درب است، موتور دنده وظیفه اصلی سیستم باز کردن درب اتوماتیک کشویی را بر عهده دارد. همچنین سیستم بازشو از یک تسمه و یک کنترلر تشکیل شده است، علاوه بر سیستم بازشو، درب اتوماتیک کشویی از ریلی تشکیل شده است که در بالا و پایین نصب شده و لولاهای درب اتوماتیک کشویی به امتداد حرکت می کنند.

درب های اتوماتیک کشویی از مواد مختلفی مانند شیشه، چوب، فلز و... ساخته می شوند که بیشترین استفاده از آن ها شیشه است. به این درب ها درب های کشویی اتوماتیک یا درب های کشویی می گویند و جنس شیشه باید شیشه سکوریت یا شیشه نشکن با قطرهای مختلف باشد. پروفیل های شیشه سکوریت جزء مهمی از درب های اتوماتیک کشویی هستند.

کلید انتخابگر وضعیت دیجیتال که به کاربر امکان می دهد درب را روی وضعیت دلخواه و مشخصات درب تنظیم کند. کلیدی که به کاربر اجازه می دهد درب را روی حالت دلخواه تنظیم کند و پارامترهای فنی درب را در مکان های عمومی، پنل انتخاب حالت از پنج حالت به کاربر این امکان را می دهد تا با خیال راحت از موقعیت استفاده کند.

سنسورهای مادون قرمز با تنظیمات دقیق برای مناطق محدود مناسب هستند.

سنسورهای مایکروویو به دلیل حساسیت بالا و عملکرد دقیق به عنوان آشکارساز حرکت در بسیاری از درب های اتوماتیک استفاده می شوند.

سنسورهای حرفه ای ترکیبی از حسگرهای مادون قرمز و مایکروویو هستند که می توانند در کاربردهای مختلف مورد استفاده قرار گیرند.

قفل های الکترومکانیکی در بسیاری از اپراتورهای درب اتوماتیک به عنوان یک قفل دائمی برای قفل نگه داشتن درب در هنگام قطع برق استفاده می شود، در حالی که قفل آزاد به این معنی است که در هنگام قطع برق می تواند به صورت دستی برای خروج اضطراری آزاد شود.

درب های اتوماتیک کجا استفاده می شود؟

همانطور که مشاهده می کنید درب اتوماتیک کشویی مانند درب کشویی باز و بسته می شود و با توجه به مزایای فراوان و سهولت استفاده یکی از ساده ترین و اتوماتیک ترین درب های مورد استفاده می باشد. همانطور که در جاهای مختلف مشاهده کردید، این درب طراحی بسیار ساده ای دارد. این نوع درب اتوماتیک معمولا در بانک ها، بیمارستان ها، کلینیک ها و مراکز درمانی، فروشگاه ها، مراکز خرید، مراکز خرید، هتل ها، فرودگاه ها، مراکز عمومی مانند ادارات و مشاغل، اماکن تفریحی و ورزشی، مراکز دولتی، فروشگاه های زنجیره ای، سوپرمارکت ها استفاده می شود. ، ایستگاه های قطار شهری و مترو و ... استفاده می شود. بنابراین همانطور که مشاهده می کنید این درب ها در هر مکانی چه در بسته و چه باز قابل استفاده هستند و به همین دلیل این درب ها در ایران و جهان بسیار محبوب هستند.

دلایل استفاده از درب های اتوماتیک کشویی

حتما فکر کرده اید که چرا باید از درب های اتوماتیک کشویی استفاده کنید. حالا ما به شما چند دلیل قانع کننده برای استفاده از این محصولات می گوییم.

افراد می توانند به راحتی در ساختمان هایی با درهای کشویی حرکت کنند.

این محصول تا حد زیادی از اتلاف برق جلوگیری می کند.

درب های اتوماتیک کشویی ظاهری زیبا و مدرن دارند.

قابلیت نصب کارت خوان

می تواند دستگاه تشخیص اثر انگشت را نصب کند

کنترل ترافیک

کاربرد درب های اتوماتیک کشویی چیست؟

بهترین درب کشویی برقی یکی از رایج ترین و پرفروش ترین مدل های درب اتوماتیک امروزی در بازار است. این مدل درب به دلیل کارایی راحت و سریع از محبوبیت بالایی در بین مردم برخوردار است. علاوه بر این یکی از دلایل فروش بالا، اشغال فضای کم هنگام باز و بسته شدن در است.

درب های اتوماتیک کشویی را می توان در مکان های مختلفی مانند ادارات دولتی، ادارات اداری، ساختمان های مسکونی، هتل ها، رستوران ها، نمایشگاه ها، کتابخانه ها، گالری ها و ... نصب کرد.

انواع درب اتوماتیک کشویی

معمولا در درب های اتوماتیک کشویی از شیشه سکوریت 10 میلی متری استفاده می شود، البته شیشه دوجداره ایمن 20 میلی متری نیز در شرایط خاص و به درخواست مشتری امکان پذیر است. درب ها به عرض دو متر و ارتفاع 2.5 متر باز می شوند. رنگ چهارچوب درب ها طلایی، قهوه ای، آبی، چوبی، سفید و ... می باشد همچنین برای امنیت بیشتر در برابر سارقان می توان از شیشه های ضد گلوله در درب ها استفاده کرد.

کاربران این درب بسته به نیاز خود می توانند وضعیت درب را در حالت های همیشه باز، همیشه بسته، اتوماتیک، نیمه باز (حالت زمستانی)، خروج ممنوع و ورود ممنوع تنظیم کنند. این درب ها قابلیت نصب ریموت کنترل، سیستم های کنترل تردد و تنظیم زمان بندی را دارند.

درب های کشویی هوشمند به قدری ظریف و زیبا ساخته شده اند که استفاده از آنها در ورودی و خروجی جلوه ای بسیار مدرن و جذاب برای ساختمان ها ایجاد می کند. وجود سنسورهای ایمنی در این نوع درب از برخورد احتمالی لولاهای آن با عابران جلوگیری می کند.

عملکرد تغذیه خودکار

این درب ها نسبت به سایر درب های اتوماتیک سرعت بسیار بالایی دارند و می توانید سرعت باز و بسته شدن را خودتان تنظیم کنید.

این درب ها نسبت به سایر درب های اتوماتیک بسیار بی صداتر باز و بسته می شوند و همچنین این درب ها برای مناطق پر رفت و آمد با تردد زیاد مناسب هستند.

هنگامی که برق قطع می شود، این درها دارای باتری هایی هستند که برای رفع مشکل شروع به کار می کنند.

برای درب های عریض و سنگین استفاده می شود

این درب ها با استفاده از کارت کد از راه دور به راحتی باز و بسته می شوند و…

این درب ها دارای سنسور حرکتی هستند که در هنگام برخورد با مانع سرعت خود را کاهش می دهد تا به مانع برخورد نکند، این سنسورها همچنین از بسته شدن این درها در هنگام ترافیک زیاد جلوگیری می کنند.

این درب ها به دلیل طراحی بسیار ساده به نما زیبایی می بخشند و جنس این درب ها نیز متفاوت است.

این درب ها را می توان در هر مکانی قرار داد و فرقی نمی کند که فضای داخلی و اندازه درب چیست و به همین دلیل مورد استفاده عموم مردم قرار می گیرد.

این درب ها دارای قفل امنیتی شبانه بوده و در برابر نوسانات برق نیز بسیار مقاوم هستند.

برای نصب و استفاده از این مدل درب اتوماتیک نیاز به فضای زیادی ندارید و می توانید در فضاهای کوچک از آن استفاده کنید.

- مصالح به کار رفته در ساخت درب های اتوماتیک کشویی از کیفیت بالایی برخوردار است. بنابراین می توان آنها را در آب و هوای مختلف نصب کرد و عمر طولانی آنها را تضمین کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد