تیتر برتر

وب سایت خبری تیتر برتر

تیتر برتر

وب سایت خبری تیتر برتر

پیچ استیل چیست؟


پیچ و مهره از مهم ترین بست های صنعتی به شمار می رود و رزوه، عمق دنده، نوع پیچ، استاندارد، جنس و ... در تولید پیچ ​​و مهره بسیار مهم است. ابعاد، مواد و فاکتورهای استفاده از پیچ و مهره ها تولید می شود که هنگام استفاده از پیچ و مهره در صنایع مختلف حائز اهمیت است. کاربردی ترین و شناخته شده ترین استانداردها برای ساخت پیچ و مهره شامل استاندارد DIN آلمان و استانداردهای ویژه ASTM آمریکا می باشد. در استاندارد DIN ساخت پیچ و مهره بر اساس دنده های میلی متری و در استاندارد ASTM ساخت پیچ و مهره بر اساس دنده های اینچی است. پیچ و مهره در صنایع و زمینه های مختلفی استفاده می شود که می توان از آنها در ساختمان سازی استفاده کرد.  قیمت پیچ و مهره استیل را در سایت پیچ و مهره آرتا ببینید.


پیچ فولادی

پیچ و مهره که اغلب در صنعت استفاده می شود.

کاربرد پیچ ​​و مهره

پیچ و مهره ها پرمصرف ترین بست های صنعتی و خانگی هستند و موارد استفاده از پیچ و مهره عبارتند از:

اتصال دو یا چند قسمت به یکدیگر

افزایش مقاومت در سازه ها

قطعات را در جای خود نگه دارید

کنترل حرکت قطعات

پیچ و مهره در صنایع مختلف کاربرد فراوانی دارد که در زیر به برخی از آنها اشاره می شود.

صنعت ساختمان، مکانیک، مورد استفاده برای اتصال شیرآلات صنعتی، ساخت مبلمان خانگی و اداری، لوله کشی، اتصال دو فلنج، صنعت خودرو، صنایع پتروشیمی، تولید قطعات سخت افزاری.

نقاطی برای پیچ و مهره

به طور کلی می توان گفت که درجه پیچ نشان دهنده ویژگی های آن و نوع کاربرد آن است. ویژگی هایی مانند مقاومت در برابر تنش کششی، مواد مورد استفاده برای ساخت پیچ و غیره همه با درجه آن مشخص می شوند. در زیر مهمترین گریدهای پیچ و مهره را ارائه کرده ایم.

آهن 5.6: این پیچ ها از مقدار کمی کربن استفاده می کنند، از این رو به آنها پیچ آهنی می گویند. تحمل استرس این صفحه نمایش ها 60% است. بنابراین از آنها برای ترکیب نور استفاده می شود.

پیچ خشک 8.8: پیچ خشک 8.8 یکی از رایج ترین پیچ های فولادی ضد زنگ است. کاربردها شامل ماشین آلات صنعتی، موتورها، پمپ ها، لوازم خانگی، نیروگاه ها و مخازن ذخیره سازی می باشد.

خشک 10.9: پیچ های درجه 10.9 مقاومت بسیار بالایی دارند. کربن یکی از مواد اولیه برای پیچ و مهره 10.9 خشک است. آهن بور، گوگرد، فسفر، منگنز و کروم از دیگر عناصر کلاس 10.9 هستند. این رایج ترین نوع پیچ در صنعت خودروسازی است.

Dry 12.9: این لوله ها دارای استحکام هستند و برای اتصال قطعات صنعتی متوسط ​​یا سنگین مانند موتور خودرو استفاده می شوند. جنس آن مانند درجه 109 است به جز کربن بیشتر.

فولاد ضد زنگ 304: پیچ های فولادی ضد زنگ 304 در برابر زنگ زدگی بسیار مقاوم هستند. این پیچ و مهره ها در مناطق مرطوب و محیط هایی با کلرید نمک زیاد استفاده می شود. این پیچ ها از 16 تا 24 درصد کروم، 35 درصد نیکل، کربن و منگنز تشکیل شده است.

فولاد ضد زنگ 316: دومین گرید رایج فولاد ضد زنگ گرید 316 است. این پیچ ها سختی بالاتری نسبت به درجه 314 دارند. برای ساخت آنها علاوه بر کربن، نیکل و منگنز، 2 درصد مولیبدن استفاده شده است. از این نوع در صنعت حمل و نقل نیز استفاده می شود.

من پیچ و مهره می فروشم

تولید و فروش انواع پیچ آلن، شش گوش، سیلندر و ... شش گوش و کاسه نمدی و سر بسته و ... آهنی، استیل و استیل در دسته بندی های مختلف با مناسب ترین قیمت و کیفیت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد