تیتر برتر

وب سایت خبری تیتر برتر

تیتر برتر

وب سایت خبری تیتر برتر

اصول طراحی لوگو حرفه ای


اکنون که می دانید طراحی لوگو حرفه ای چیست و انواع لوگوها وجود دارد، احتمالاً تصمیم گرفته اید که یک لوگو برای کسب و کار خود ایجاد کنید. علاوه بر درک استفاده از لوگو، اصول مهمی وجود دارد که می تواند به شما در طراحی بهترین لوگو برای شما کمک کند. با رعایت این اصول ساده هنگام ایجاد لوگو برای کسب و کار خود، می توانید بیشترین بهره را از آن ببرید. در اینجا برخی از اصول طراحی لوگو آورده شده است:

لوگو باید ساده و گویا باشد.

مربوط به برند و کسب و کار شما.

در طراحی آن از عناصر و رنگ های جالب استفاده کنید.

می تواند در زمینه های مختلف کسب و کار شما استفاده شود.

با گذشت زمان ارتباط خود را با تجارت شما از دست نخواهد داد.

از رنگ عاقلانه استفاده کنید

باید در طراحی خود خلاقانه باشد و نه فقط کپی برداری از برندهای دیگر.

در صورت لزوم، آن را تغییر و بهبود دهید.

مهمترین ویژگی در طراحی لوگو حرفه ای

علاوه بر طراحی و استفاده از لوگو، باید با ویژگی های ضروری طراحی لوگو حرفه ای نیز آشنا شوید. در اینجا 7 ویژگی مهم یک لوگوی حرفه ای آورده شده است:

ساده باشید: اگر نگاهی دقیق به لوگوهای برندهای برتر دنیا بیندازید، متوجه خواهید شد که اکثر آنها دارای لوگوی ساده ای هستند تا راحت تر در ذهن مردم باقی بمانند.

مخاطب باید به خاطر بسپارد: لزومی ندارد که باشد، زیرا لوگو باید ساده و در نتیجه خسته کننده باشد. در واقع، یک لوگوی ساده نباید خسته کننده باشد. پس سعی کنید راه خود را طوری بسازید که مخاطب شما را به یاد بیاورد.

محدود به زمان خاصی نباشید: هنگام طراحی لوگو، به 10 و 20 سال آینده برند فکر کنید. لوگو نباید به زمان خاصی محدود شود. یک لوگوی موفق محدودیت زمانی ندارد و می توانید در هر زمان از آن استفاده کنید. برای سفارش طراحی سایت کلیک کنید.

مرتبط باشید: بهترین لوگو با کسب و کار و خدمات یا محصولات شما مرتبط است.

چاپ باید با کیفیت بالا باشد: اگر از متن در لوگوی خود استفاده می کنید، باید بدون غلط املایی و با فونت و اندازه مناسب باشد. همچنین باید خوانایی بالایی داشته باشد تا بتوانید حساب باز کرده و به راحتی از آن استفاده کنید.

از رنگ های مناسب استفاده کنید: رنگ ها یکی از مهم ترین جنبه های طراحی لوگوی حرفه ای هستند. اگر می خواهید یک لوگوی چشمگیر و حرفه ای داشته باشید، باید از رنگ هایی استفاده کنید که با کسب و کار شما مطابقت دارند.

انعطاف پذیر باشید: ساده است: لوگوی شما نباید فقط در وب سایت یا بسته بندی محصول شما استفاده شود. یک لوگوی حرفه ای باید قابلیت استفاده در تمام زمینه های کسب و کار را داشته باشد.

با رعایت این ویژگی ها در طراحی لوگو می توانید موفقیت کسب و کار خود را تضمین کنید. البته طراحی لوگوی حرفه ای بخشی از برندسازی است، اما بخش بسیار مهمی است. به همین دلیل باید یک لوگوی مناسب برای استفاده در هر بخش از کسب و کار خود تنظیم کنید.

کاربردهای لوگو در تجارت

لوگو باید در زمینه های مختلف کسب و کار استفاده شود. چند کاربرد لوگو که باید بدانید:

توجه مخاطب را جلب کنید.

تاثیر بسزایی در افکار عمومی دارد.

این به شرکت شما هویت بصری می دهد.

ماندگاری بالایی در ذهن مخاطب دارد.

شما را از رقبایتان متمایز می کند.

این کار وفاداری مشتری شما را تقویت می کند.

بنابراین داشتن لوگو برای هر کسب و کاری مهم و ضروری است. اگر هنوز لوگو ندارید، همین حالا با کارینو تماس بگیرید تا بتوانیم شما را در این فرآیند راهنمایی کنیم. همچنین می توانید از خدمات طراحی لوگو در کارینو استفاده کنید. کافی است خدمات لازم را سفارش دهید تا در کمترین زمان ممکن و با رعایت اصول طراحی لوگو در دسترس شما قرار گیرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد