تیتر برتر

وب سایت خبری تیتر برتر

تیتر برتر

وب سایت خبری تیتر برتر

راهنمای خرید دستگاه فتوکپی

راهنمای خرید دستگاه کپی

دستگاه فتوکپی به گونه ای تکامل یافته است که با بهینه سازی گردش کار، به دنبال بهره وری و کارایی بیشتر است. بنابراین خرید این دستگاه ها با کیفیتی که پاسخگوی نیازهای تجاری شما باشد کاملا ضروری است. این مقاله به عنوان راهنمای خرید دستگاه کپی، ویژگی های بهترین دستگاه های کپی را بررسی کرده و به شما کمک می کند تا خریدی هوشمندانه داشته باشید.


4 نکته مهم برای خرید دستگاه فتوکپی

با پیشرفت تکنولوژی، عکاسان در انجام وظایف متعدد برای کمک به سرعت بخشیدن به کارهای اداری ماهرتر شده اند. اگر به دستگاه کپی نیاز دارید، گزینه های زیادی پیدا خواهید کرد که هر کدام طیف خاصی از نیازهای شما را پوشش می دهند و به بهبود عملکرد و کاهش هزینه های شما کمک می کنند. نکات زیر به شما کمک می کند دستگاه کپی مناسب برای کسب و کار خود را انتخاب کنید:

کاوش کنید و آنچه را که می خواهید پیدا کنید

تعداد کپی در روز، هفته و ماه و همچنین تعداد کاربرانی که از دستگاه استفاده می کنند، می تواند نقش مهمی در تصمیم گیری برای خرید نسخه داشته باشد.

آیا می خواهید فرآیندهای خود را ساده کنید و به شبکه متصل شوید؟ آیا به یک کپی رنگی نیاز دارید؟ آیا تعداد پرینت و اسکن روزانه بالایی دارید و در عین حال به دستگاه چند منظوره نیاز دارید؟

آیا به دستگاه کپی رومیزی یا پایه نیاز دارید؟ آیا بزرگترین اندازه کاغذ برای کپی A4 یا A3 لازم است؟ چقدر فضا برای دستگاه فتوکپی دارید؟

در اینجا مهمترین سوالاتی که باید قبل از انتخاب ایمپلنت به آنها پاسخ دهید، وجود دارد تا بتوانید انتخاب درستی داشته باشید.



برآورد هزینه تعمیر و نگهداری

هزینه خرید، نگهداری و نگهداری انواع دستگاه کپی با یکدیگر متفاوت است. گاهی اوقات هزینه نگهداری یک دستگاه، هزینه خرید آن است. پس حتما قبل از خرید، هزینه های ثانویه خود را در نظر بگیرید.



از کاربران و مشاغل مختلف بازخورد دریافت کنید

نظرات کاربران و کسب‌وکارها را در مورد دستگاه‌هایی که استفاده کرده‌اند و چالش‌هایی که با آن‌ها مواجه شده‌اند بخوانید، و بعد از اینکه دید وسیع‌تری پیدا کردید، ادامه دهید و یک نسخه بخرید.

ارائه گارانتی و پشتیبانی

تجهیزاتی را با گارانتی معتبر و پشتیبانی مداوم انتخاب کنید تا خیالتان را از عملکرد تجهیزاتتان در حال حاضر و آینده راحت کند.

ویژگی های یک دستگاه کپی خوب

دستگاه کپی یک سرمایه گذاری نسبتاً بزرگ است. بنابراین داشتن یک چک لیست از آنچه در هنگام خرید نیاز دارید به شما کمک زیادی می کند:


اندازه کاغذ

انتخاب دستگاه کپی به نوع و اندازه کاغذی که در تجارت خود استفاده می کنید بستگی دارد. کاغذ A3 رایج ترین کاغذ ممکن است، همچنین بزرگترین کاغذی است که در اکثر دستگاه ها قابل استفاده است.



چاپ دو رو

چاپ دو طرفه قابلیتی است که به شما امکان می دهد دو صفحه را روی یک ورق کاغذ از هر دو طرف چاپ کنید. این ویژگی یکی از بهترین راه ها برای کاهش مصرف کاغذ و هزینه های چاپ است. اگر این امکان وجود ندارد، ابتدا باید هر صفحه را با دست کپی کنیم. سپس صفحات را به ترتیب باز کنید و صفحات را کپی کنید.


مخاطب

اتصال دستگاه کپی به کامپیوتر به روش های مختلفی امکان پذیر است. اگر فقط یک کامپیوتر داریم، استفاده از USB بهترین راه برای ایجاد این اتصال است. اما اگر بخواهیم این ارتباط را بین کاربران و کامپیوترهای مختلف برقرار کنیم، باید با اتصال کابل اینترنت به پورت LAN یک شبکه ایجاد کنید و از طرف دیگر کابل را به یکی از پورت های باز شبکه ای که سوئیچ می کنید وصل کنید.


ظرفیت کاغذ

ظرفیت سینی کاغذ دستگاه کپی بسته به اندازه و مدل دستگاه متفاوت است. به عنوان مثال: در مدل شارپ AR-7024DN این سایز به صورت استاندارد 350 صفحه است که 250 صفحه در سینی دستگاه و 100 صفحه در کاست داخلی قرار دارد. در حالت حداکثر ظرفیت دستگاه 1850 صفحه است که 350 صفحه آن در سینی اصلی قرار دارد و ظرفیت هر کاست داخلی 500 صفحه می باشد.


کیفیت چاپ (رزولوشن)

DPI (نقطه در هر اینچ)، به اندازه یا چگالی نقاطی اشاره دارد که دستگاه های کپی در یک اینچ مربع قرار می گیرند. در واقع این مفهوم به کیفیت و وضوح چاپ دستگاه بستگی دارد. DPI بالاتر به معنای کیفیت چاپ بهتر برای سند شما است. برای دستگاه های کپی، وضوح 600x600 را می توان یکی از بهترین کیفیت ها در نظر گرفت. با این حال، نمونه هایی مانند دستگاه کپی Toshiba e-STUDIO 3518A وجود دارد که عملکرد بسیار خوبی با کیفیت چاپ 600 x 2400 dpi دارد.


سرعت چاپ

عامل مهمی که می تواند برای ارزیابی عملکرد دستگاه کپی در نظر گرفته شود، سرعت چاپ دستگاه است که به آن PPM می گویند. هنگام خرید دستگاه کپی، روی انتخاب یک دستگاه سریع که متناسب با گردش کار و گردش کار شما باشد تمرکز کنید. برای این منظور قبل از خرید، برآوردی واقع بینانه از حجم کپی روزانه خود داشته باشید تا بتوانید تصمیم درستی بگیرید.

ماشین هایی که با سرعت 25 تا 40 صفحه در دقیقه چاپ می کنند در بالاترین سطح بهره وری هستند. Toshiba e-STUDIO 4518A با سرعت 45 صفحه در دقیقه یکی از سریع ترین ها در کلاس خود است.



محدوده بزرگنمایی

یکی دیگر از ویژگی های خوب و بسیار کاربردی دستگاه های فتوکپی امکان تولید تصویر کپی شده است. یکی از ویژگی های مشترک این دستگاه ها تغییر سایز سند بین 25 تا 400 درصد است.



حافظه

اکثر این دستگاه ها باید دارای نوعی حافظه داخلی برای ذخیره مقادیر زیاد داده باشند. حافظه رم این دستگاه ها می تواند از 256 مگابایت تا 2 گیگابایت باشد. اگر قصد دارید تعداد اسناد و عکس های پرینت شده زیادی داشته باشید و تعداد کاربران دستگاه زیاد است، توصیه می کنیم دستگاهی با حافظه بیشتر خریداری کنید. زیرا در این صورت سرعت دستگاه برای انجام عملیات افزایش می یابد.



صفحه نمایش ال سی دی)

صفحه دستگاه کپی صفحه ای با دکمه های از پیش تعریف شده است که دستورات رایج را صادر می کند. کیفیت این صفحه نمایش و وجود دکمه های روی آن یکی دیگر از عواملی است که در خرید دستگاه کپی باید به آن توجه کرد.



زمان گرم شدن دستگاه

حداقل زمان گرمایش دستگاه جزء ظرفیت آن در نظر گرفته می شود. از آنجایی که این یکی از مواردی است که کاربران این ابزارها را آزار می دهد، اکنون ماشین های کارآمدی برای کاهش زمان این کار ساخته شده است. و هنگام خرید باید به دنبال چنین ماشینی باشید.



2 نمونه از بهترین برندهای دستگاه کپی موجود در بازار

انتخاب دستگاه کپی مناسب برای کسب و کار شما ممکن است مدتی طول بکشد. اما با دانستن نیازهای خود و ارزیابی مدل های مختلف موجود در بازار، می توانید گزینه های خود را محدود کنید. در این قسمت به معرفی دو برند شارپ و توشیبا می پردازیم که دو نمونه از بهترین دستگاه های کپی موجود در بازار هستند:


دستگاه کپی شارپ

اگرچه شارپ بیشتر برای تلویزیون و مانیتور شناخته می شود، اما این برند در صنعت چاپ نیز فعالیت های چشمگیری دارد. دستگاه های کپی شارپ با یک صفحه نمایش لمسی 10.1 اینچی کارایی کار را به حداکثر می رساند. این ویژگی به کاربر امکان ویرایش اسناد و جابجایی فایل ها را با ضربه زدن بر روی صفحه نمایش می دهد.

قابلیت اطمینان بالا، رابط کاربری آسان و عملکرد خوب دستگاه های کپی شارپ از مزایایی است که این دستگاه ها را به گزینه ای عالی حتی برای صاحبان مشاغل کوچک تبدیل می کند.



دستگاه کپی توشیبا

توشیبا یکی از قدیمی ترین و بزرگترین تولید کنندگان محصولات الکتریکی ژاپن است. محصولات نوآورانه این برند با ویژگی هایی مانند: پلت فرم شخصی سازی منحصر به فرد و گزینه های چاپ قابل پاک شدن، به طور مداوم سطح صنعت را بالا می برند. شخصی‌سازی می‌تواند به شرکت‌ها کمک کند تا جریان کار اسناد را ساده‌تر کرده و بهره‌وری را افزایش دهند.

دستگاه کپی توشیبا به دلیل قابلیت اطمینان بالا و توانایی انجام کارهای مختلف با سرعت بسیار مناسب همواره مورد تحسین و قدردانی کاربران قرار گرفته است. این برند خود را به عنوان یک شرکت دوستدار محیط زیست متعهد به تولید محصولات پایدار و کاهش مواد مضر در فرآیندهای تولید خود معرفی می کند.


اخرین حرف

امیدواریم این راهنمای خرید مدل برای شما مفید بوده باشد و به هر سوالی که در این زمینه دارید پاسخ دهید. اگر قصد خرید و اطلاع از قیمت دستگاه کپی با کیفیت را دارید. قیمت مناسب گارانتی کارآمد و خدمات پس از فروش لطفا از صفحه فروشگاه سایت آوای فرهنگ آریا در لینک زیر دیدن کنید و برای انتخاب بهترین و با همکاران ما مشورت کنید. مطمئن ترین دستگاه موجود در بازار

مطالعه مقاله کامل: https://avafarhang.com/copy-machine-buying-guide/

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد